آگاهی از خواص سیلیکون برای بدن ( آشنایی با نوآوری های ایتالیایی سیلیکونی )

آگاهی از خواص سیلیکون برای بدن
( آشنایی با نوآوری های ایتالیایی سیلیکونی )


در هزاره سوم، سیلیکون جایگزین پلاستیک خواهد شد و بسیاری از ابزار ها و وسایل مورد نیاز انسان ها از سیلیکون ساخته خواهد شد، زیرا سیلیکون برای بدن انسان بسیار مفید است. کمپانی گرین لایف اِستایل ایتالیا (Green Lifestyle) صدها نوآوری در صنعت سیلیکون به بازار جهانی عرضه نموده است که نشان از رشد گرایش انسان ها به سبک زندگی سبز دارد. 
 
دی اکسید سیلیکون موجود در مواد غذایی برای رشد استخوان ها بسیار مهم است. از این ماده بعنوان سیلیکا نیز یاد می شود که برای حفظ سلامت پوست ، مو و ناخن مهم است.
 
دی اکسید سیلیکون در مقادیر بالایی در مواد غذایی گیاهی یافت می شود.و همچنین در غلات نیز می توان آن را پیدا کرد. به نسبت دی اکسید سیلیکون در مواد غذایی مشتق شده از حیوانات کمتر موجود است.
 
اگرچه سیلیکون برای بدن ما لازم است اما آن را بعنوان یک ماده معدنی کمیاب شناسایی کرده اند. این بدان معناست که برخلاف مواد معدنی دیگر سیلیکون باید به میزان حداقل در مواد غذایی موجود باشد. دانشمندان معتقدند که روزانه حدود ۲۰ تا ۳۰ میلی گرم از این ماده برای سالم ماندن کافی است.
 
مواد غذایی حاوی دی اکسید سیلیکون
 
میوه ها
 
میوه ها حاوی مقادیر خوبی از این ماده هستند و سیلیکون بطور طبیعی در میوه ها یافت می شود. میوه هایی که حاوی سیلیکون است عبارتند از : پرتقال ، سیب ، آلو ، گیلاس ، انگور ، کشمش.
 
سبزیجات
 
سبزیجات منبع بزرگی از دی اکسید سیلیکون هستند به ویژه سبزیجات سبزی نظیر نخود و لوبیا که حاوی میزان بالایی از این ماده می باشند. در واقع مصرف سیلیکون را می توان با مصرف سبزیجات زیر بالا برد : خیار، کرفس ، کلم خام ، مارچوبه ، چغندر ، یونجه ، سبزی خردل ، کاهو ، تربچه و پیاز سفید.
مقدار سیلیکون موجود در سبزیجات بالا بطور یکسان نیست اما باید آنها را در حد تعادل استفاده کرد. سیب زمینی ترشی که متعلق به خانواده افتابگردان است منبع خوبی از این ماده معدنی است.این سبزیجات که زیشه شیرین دارند حاوی مقدار خوبی از آهن و پتاسیم هستند.بنابراین اضافه کردن آنها با سالاد و سوپ می تواند در جذب مواد مغذی نقش داشته باشد.
 
آجیل
 
آجیل و دانه ها بطور سنتی یک منبع غنی از مواد معدنی هستند. اجیل بخصوص بادام و بادام زمینی حاوی مقادیر قابل توجهی از سیلیکون است.
 
دانه های آفتابگردان
 
غیر از مقادیر قابل توجهی از ویتامین E و فیبر این دانه غنی از سیلیکون نیز می باشد. یک فنجان دانه افتابگردان می تواند یک میان وعده ایده آل و سالم بشمار آید.
 
دانه کدو تنبل
 
میزان سیلیس موجود در دانه کدو تنبل تقریبا بالا است. این دانه ها را دور نریزید آنها را در فر قرار داده و مقداری کره و نمک به آن اضافه کنید تا به یک میان وعده سالم تبدیل گردد.
 
غلات سبوس دار
 
یک راه آسان برای جلوگیری از کمبود سیلیکون که شامل نان غلات کامل است بهتر است در رژیم غذایی مورد استفاده قرار گیرد.برنج و جو حاوی سیلیکون هستند حتی مصرف جو خام نیز سبب جذب مقادیری سیلیکون می شود.
 
آب آشامیدنی
 
دی اکسید سیلیکون در آب آشامیدنی در فرم اسید سیلیسیک موجود می باشد. اگرچه شیوه های تصفیه آب توسعه یافته اند که با استخراج سیلیکون همراه هستند اما سطح دی اکسید سیلیکون همچنان موجود است. مشخص شده است که آب تصفیه شده به نسبت آب غیرتصفیه شده از میزان کمی از این ماده برخوردار است.
 
داروهای گیاهی
 
سیر در انواع گوناگونی از مواد غذایی بخاطر عطر و طعمی که دارد اضافه می شود که حاوی مقداری دی اکسید سیلیکون است. دم اسب یک داروی گیاهی است که برای درمان بیماری های اورولوژی نظیر عفونت ادراری و سنگ کلیه بکار می رود و منبع طبیعی از سیلیکون است. همچنین دم اسب حاوی پتاسیم و کلسیم است. در میان تمام گیاهان ، گیاه دم اسبی از بالاترین میزان دی اکسید سیلیکون برخوردار است.
 
نقش سیلیکون در سلامت بدن
 
سیلیکون بخشی ضروری از مواد غذایی مصرفی در طول روز را تشکیل می دهد. مشاهده شده است که سیلیکون نقش مهمی در استقامت و تقویت استخوان ها دارد. مصرف مواد غذایی حاوی سیلیکون در سلامت مفاصل و استخوان ها نقش دارد.
 
سیلیکون نقش بسیار مهمی در کمک به کلسیم برای رشد و نگهداری مفاصل و استخوان‌ها دارد. این ماده با افزایش مقدار کلاژن موجب انعطاف‌پذیری استخوان‌ها می‌شود. سیلیکون همچنین سرعت بهبودی دررفتگی استخوان و شکستگی‌ها را ‌افزایش می‌دهد.
 
سیلیکون به عنوان ماده معدنی زیباکننده شناخته شده است. در ضمن، فواید سیلیکون برای بدن بسیار است. این ماده نه تنها می‌تواند بافت‌های همبند و استخوان‌ها را تقویت کند، بلکه در مراقبت از ناخن‌ها، مو و پوست بسیار مفید است. این ماده نقش بسیار مهمی در جلوگیری از آرتروز، بی‌خوابی، اختلالات پوستی و سل بازی می‌کند. سیلیکون دومین عنصر در دسترس است که در پوسته زمین یافت می‌شود و یکی از مهم‌ترین عناصری است که در دستگاه‌های مرتبط با فناوری و نیمه‌رساناها مورد استفاده قرار می‌گیرد.
 
سیلیکون یک ماده معدنی حیاتی مورد نیاز برای بدن است که برای داشتن مفاصل قوی و انعطاف‌پذیر، پوستی درخشنده و استخوان‌های قوی بسیار ضروری است. این ماده در بدن به صورت مشتق‌های آن یعنی اسید سیلیسیک وجود دارد. این ماده باید در رژیم غذایی افراد حضور داشته باشد، زیرا مزایای کلی ویتامین D، گلوکزامین و کلسیم را افزایش می‌دهد.
 
 
علائم کمبود سیلیکون در بدن
 
مطالعات صوت گرفته نشان می دهد که کمبود سیلیکون می تواند اثر منفی بر سلامت استخوان و دندان داشته باشد. کمبود این ماده معدنی می تواند باعث بروز استئوارتریت یا آرتیت شود.
 
علائم کمبود سیلیکون در بدن بسیار واضح و روشن است و به طور نزدیکی با بافت‌های همبند مرتبط خواهد بود. علاوه بر توسعه ضعیف استخوان‌ها، این نوع کمبود باعث نازک شدن موها، شکستن ناخن‌ها، تشکیل چین و چروک و پیری کلی پوست می‌شود.
 
مهم‌ترین منبع سیلیکون شامل سیب، غلات، حبوبات، کلم خام، بادام زمینی، هویج، پیاز، خیار، کدو تنبل، ماهی، غلات کامل، جو دوسر، بادام و پرتقال است. مقادیر زیاد از این ماده در آب سخت یافت می‌شود.
 
سایر خواص سیلیکون برای بدن
بعد از اکسیژن، سیلیکون فراوان‌ترین عنصر در پوسته زمین است. این ماده در خاک رس و ماسه نیز وجود دارد و بخش بزرگی از سنگ‌هایی همچون کوارتز و گرانیت را تشکیل می‌دهد. در اوایل تاریخ، سیلیکون به عنوان یک ماده مهم در نظر گرفته نمی‌شد. با این حال، فواید سیلیکون برای سلامتی کاملا مشخص شد.
 
سیلیکون مانع از شل شدن پوست می‌شود و درخشندگی طبیعی پوست را حفظ می‌کند. این ماده همچنین باعث روشن‌تر شدن چشم نیز می‌شود. سیلیکون از بروز بیماری‌های مختلف پوستی جلوگیری می‌کند.
 
سیلیکون نقش بسیار مهمی در حفاظت در برابر بیماری‌های مختلفی همچون سل و سایر بیماری‌های مرتبط با غشای مخاطی دارد. این ماده در افزایش نرخ درمان شکستگی‌ها بسیار مفید است.
 
فواید سیلیکون برای سلامتی شامل بازیابی مخاط از دستگاه تنفسی است، به خصوص زمانی که بدن شما از بی آبی رنج می‌برد.
 
سیلیکون نقش بسیار مهمی در نگهداری ناخن بازی می‌کند. همچنین، در بهبود کیفیت ناخن‌ها و محافظت از شکستن آنها بسیار مهم است. همین امر موجب به وجود آمدن ناخن‌های زیبا و قوی می‌شود.
 
سیلیکون برای نگهداری سیستم اسکلتی بدن بسیار ضروری است. این ماده رسوب مواد معدنی مختلف همچون کلسیم در بافت‌های استخوانی را افزایش می‌دهد.
یافته‌ها نشان می‌دهد مقدار بالایی از آلومینیوم در ضایعات مغزی همچون آلزایمر وجود دارد. مشخص شده است سیلیکون از جذب بیش از حد آلومینیوم در سیستم گوارشی جلوگیری می‌کند و همین امر باعث کاهش نشانه‌های حاصل از سمیت با آلومینیوم می‌شود.
 
نوآوری های سیلیکونی
سیلیکون خالص و طبیعی با بدن انسان کاملا سازگار است، به همین خاطر کمپانی گرین لایف اِستایل ایتالیا (Green Lifestyle) با سیلیکون خالص و طبیعی، نوآوری های بادوام (دائمی) و مفیدی (نظیر محصولات زیر) را برای مصارف انسانی ساخته است. 
 
 
الف: سیستم دفع ادرار سیار و سرپایی بانوان فِم-پی (FEMPEE)
 
فِم-پی ، نوآوری از جنس سیلیکون و محبوب بانوان
  
* فِم-پی برای علاقمندان به سفر و طبیعت گردی.
* فِم-پی برای افرادی که دچار عفونت ادرار یا بیماری های زنانه مکرر شده اند.
* فِم-پی برای افرادی که تحت عمل جراحی قرار گرفته اند و به دشواری حرکت می کنند.
* فِم-پی برای افرادی که دچار شکستگی استخوان شده اند.
* فِم-پی برای افرادی که از علائم بیماری آرتریت روماتوئید (روماتیسم مفصلی) رنج می برند.
* فِم-پی وسیله ای کاربردی برای تسهیل در نمونه گیری ادرار بانوان.
* فِم-پی وسیله ای مفید و سودمند حتی برای افراد مبتلا به چاقی مفرط، مادران باردار و سالمندان
 
فِم-پی همراه شماست، با خیال آسوده به میزان کافی آب بنوشید !
 
بدن انسان در طول شبانه روز به طور مستمر آب نیاز دارد. خواص آب درمانی امروز اثبات شده است. آیا می دانستید که بدن شصت درصد بانوان، دچار کمبود آب می باشد و علت آن ترس از عدم دسترسی به سرویس بهداشتی پاکیزه است؟!
 
دیابتی ها بدانند که تاثیر نوشیدن مستمر آب یونیزه قلیایی بیشتر از انسولین است. خانم دکتر رادمنش همواره به بیماران توصیه می کند که همیشه در کیف دستی لوازم آرایشی و بهداشتی خود حتما یک قمقمه آب یونیزه قلیایی و یک عدد فِم-پی همراه داشته باشند. با این سبک زندگی، خود را در برابر بسیاری از بیماری های رایج امروزی (نظیر دیابت، چربی خون، عفونت ادرار، عفونت های زنانه و...) بیمه خواهید کرد. 
  
WWW.FEMPEE.LOXTARIN.COM
  
WWW.FEMPEE.COM/2017.PDF
  
WWW.T.ME/FEMPEE
  

ب: فنجان قاعدگی فِم-کاپ (FEMCUP)
 
با فم-کاپ می توانید در دوران قاعدگی شنا کنید !
 
با بکارگیری فم-کاپ، دیگر با نوار بهداشتی خداحافظی کنید !
 
WWW.FEMCUP.LOXTARIN.COM
 
WWW.T.ME/FEMCUP

ج: لیوان تاشو مسافرتی سیلیکونی تی-کاپ (T-CUP)
با بکارگیری تی-کاپ، دیگر با خیال آسوده نوشیدنی های گرم و سرد بنوشید و یک قدم خود را از سرطان دور کنید! با فرا رسیدن هزاره سوم، دوران لیوان های شیشه ای و پلاستیکی پایان یافته است ! تی-کاپ، نمیشکنه. تاشو و ضد سرطان است.
  
WWW.SAFESHELL.LOXTARIN.COM
  

 
د: قمقمه تاشو سیلیکونی آلپز-آکوا (ALPSAQUA)
  
آب سالم مایه حیات است لذا آب یونیزه قلیایی را نیز به رژیم غذایی خود اضافه کنید. نوشیدن آب قلیایی فقط در قمقمه سیلیکونی آلپز-آکوا ایمن و دلچسب و گواراست!
  
چنانچه آب قلیایی را در زمان و موقعیت مناسب بنوشید، از مزیت های زیر بهرمند خواهید شد.
  
دکتر رابرت یانگ ( متخصص تغذیه سلولی ) که نشان دادند دیابت زمانی بوجود می آید که پانکراس توانایی خود را در تولید و ترشح مقادیر مناسب انسولین از دست می دهد . آب قلیایی می تواند به پانکراس کمک کند تا انسولین بیشتری ترشح کند.
  
پروفسور هیروناگ بیان نموده اند که در کم آبی مزمن، مقادیر بیشتری از کلسترول در سلولهای کبد تولید می شود. برای پیشگیری از رسوب کلسترول بیش از حد بوسیله ی سرخ رگها و کبد ، باید با فاصله بیش از دو ساعت قبل و بعد از غذا و دارو ها آب قلیایی بنوشید.
  
دکتر پگی پارکر ( پزشک طب زیستی ) در پژوهش های خود دریافتند که آب قلیایی بدلیل دارا بودن ORP ( قدرت تخریب سلولی ) منفی ، موثرترین ابزار برای کاهش سرعت اکسیداسیون یا پیری زود سلولهاست. با آهسته کردن روند پیری و آبرسانی بیشتر ، مواد سمی و زائد از بدن دفع گردیده و مواد مغذی جذب می شود.
  
تکنولوژی جدید در کشورهای ژاپن ، کره جنوبی و تایوان منجر به ساخت دستگاه تصفیه آب یونیزه قلیایی شده که چند سطح آب قلیایی و چند سطح آب اسیدی را تولید می نماید که هر یک دارای کاربرد ویژه ای در منزل و یا استفاده های درمانی می باشد.
  
” با توجه به اسیدى شدن pH بدن، بدلیل خوردن نوشابه هاى گازدار، غذاهاى گوشتى، لبنیات و فست فود در رژیم غذایى امروزی، استفاده از آب قلیایى با pH مناسب ، نه تنها ضرر ندارد بلکه حداقل فایده ى آن اینست که pH بدن ما را به حالت تعادل ٧/۴ نزدیک مى سازد.
  
مصرف شش لیوان آب یونیزه قلیایی در طول شبانه روز باعث می شود که حرکات محتویات دفعی بدن در روده بزرگ افزایش یافته و نیز با افزایش حرکات دودی در طول روده بزرگ باعث جلو راندن محتویات آن می گردد در نتیجه فرصت ایجاد یبوست به وجود نمی آید و عمل دفع براحتی انجام می گیرد.
  
به خصوص به واسطه داشتن ویژگی آنتی اکسیدان مانع از حملات ویروس، باکتری و قارچ به جداره روده بزرگ می گردد در نتیجه زخم های روده را از بین برده و یا مانع از تشکیل آنها می شود و از جهتی دیگر اگر سلول های روده بزرگ کافی داشته باشند و یا آب رسانی شوند دیگر هنگام دفع، آب مواد دفعی را جذب نکرده و دفع بسیار راحتر از قبل انجام می شود البته لازم بذکر است قدرت قلیایی بودن آب موجب دفع بهتر رسوبات از جدار روده شده و باعث جذب بهتر ویتامین ها می گردد.
  
بدین ترتیب بدن هوشمند ما ، تعادل و سلامتى را خودبخود بوجود خواهد آورد.
  
به نظر شما استفاده از این تکنولوژى که موجب آبرسانى بیشترى در بدن ما شده ، سموم را بهتر و بیشتر از بدن ما دفع می کند و pH بدن ما را به تعادل می رساند، داراى زیانى بیش از نگاه داشتن بدنمان در حالت pH اسیدى است ؟!
  
بیماریهایى مانند سرطان ، MS و اکثر بیماری هاى گوارشى ، ناشى از وجود pH اسیدى در بدن و تجمع سموم در معده و روده ى ما بوجود می آیند.
  
کشورهاى ژاپن و کره جنوبى بعنوان سلامت ترین کشورها در دنیا شناخته شده اند و یکى از دلایل آن ، رایج بودن آشامیدن این آب در زمان و موقعیت مناسب مى باشد.
  
موارد احتیاط در مصرف آب قلیایى
  
* یک ساعت بعد و قبل از غذا نباید از آب قلیایی استفاده شود. این مسئله بالأخص در مورد غذاهای پروتئینی بیشتر صدق می کند. نوشیدن شش لیوان آب قلیایی در طول شبانه روز برای سلامتی شما خوب است اما در نوشیدن آن زیاده روی نکنید!
  
* آب قلیایی را به همراه هیچ دارو یا مکمل یا افزودنی دیگری مصرف ننماید؛ زیرا در اثر ترکیب آن با داروها یا سایر مواد شیمیایی به شکل خطرناکی تبدیل می شود.
  
* برای نگهداری آب قلیایی از ظروف سیلیکونی درب دار (نظیر قمقمه سیلیکونی آلپز-آکوا) به جای ظروف پلاستیکی استفاده کنید؛ زیرا با مواد پلاستیکی واکنش نشان می دهد؛ و اگر درب آن باز باشد با هوا نیز واکنش نشان خواهد داد.
  
توجه: در اینجا به تعدادی از مزایای آب قلیایی اشاده کردیم و در مقالات بعدی در خصوص مزایای آب قلیایی بیشتر شرح خواهیم داد.
    
Order by Telegram: +98 - 9399475982
Order by Telegram : +1 - 323 - 7397330
Order by Telephone : +98 - 21 - 88317156
Order by E-mail: SALES@FEMPEE.COM
 
با آرزوی سلامتی شما
کلینیک سلامت خانواده
 
WWW.T.ME/GOLDENDOUBLEDOVE
 WWW.FB.COM/GOLDENDOUBLEDOVE
 
۱۴ بهمن ۱۳۹۶
گروه پخش جهانی دو کبوتر طلایی


محصولات مشابه
  • لباس بستری تترون کودک

    لباس بستری تترون کودک

    لباس بستری تترون کودک طرحدار دارای دو مدل دخترانه و پسرانه تنوع در رنگبندی(صورتی، یاسی، لیمویی، کرم، آبی) سایزبندی 2 و 3 و 4 و 5 مناسب برای پوست حساس کودک

    پزشکی تهران
  • کرایو اسپری درمان زگیل پوستی و تناسلی خانگی

    کرایو اسپری درمان زگیل پوستی و تناسلی خانگی

    [کرایو اسپری نیتروکسی پن](https://bellepeau.ir/product/nitroxy-cryo/) مناسب درمان زگیل پوستی و زگیل تناسلی و میخچه حاوی یک عدد اسپری کرایو ، یک عدد ژل و یک نازل حجم اسپری کرایو 200 سی سی است. تاریخ انقضاء: 2 سال قدرت سرما دهی: 60- درجه سانتی‌گراد اسپری حاوی گاز N2O میباشد بدون نیاز به شارژ روزانه مناسب استفاده خانگی اسپری کرایو نیتروکسی پن (Cryotherapy Nitroxy Pen Spray) یک درمان خانگی برای از بین بردن زگیل و میخچه میباشد که برای انجام روش کرایوتراپی یا سرمادرمانی استفاده می‌شود. این اسپری حاوی ازت یا N2O است که به صورت اسپری بر روی مناطق مورد نیاز اعمال می‌شود. درمان با اسپری کرایو نیتروکسی پن به این صورت است که مایع ازت با تماس با پوست، باعث خنک شدن سریع و انقباض بافت می‌شود. این فرایند سبب از بین بردن بافت غیرمطلوب، مثلاً زگیل‌ها، میخچه‌ها یا نقاط برجسته پوستی می‌شود.

    پزشکی تهران
  • اسپری کرایو کوچک

    اسپری کرایو کوچک

    مشخصات فنی محصول: مناسب برای درمان زگیل تناسلی، زگیل پوستی، میخچه و ضایعات پوستی قابل استفاده در مصرف خانگی (شخصی) و مطب حجم مخزن: 200cc انقضاء: 2 سال قدرت سرما دهی: 60- درجه سانتی‌گراد مبع تغذیه: گاز N2O بدون نیاز به شارژ روزانه [دستگاه کرایو](https://www.azin-co.com/%da%a9%d8%b1%d8%a7%db%8c%d9%88/) محتوا پکیج: اسپری [کرایو](https://www.azin-co.com/%da%a9%d8%b1%d8%a7%db%8c%d9%88/) حاوی گاز N2O با توان فریز بسیار بالا دارای 2 عدد ژل ضد فریز برای استفاده اطراف موضع سر سوزن مزوتراپی نازل مخصوص لووراک قابل استفاده در مصرف خانگی (شخصی) و مطب تجهیزات آزمایشگاهی آذین

    پزشکی تهران
  • لوپ  کاشت مو

    لوپ کاشت مو

    فروش ویژه لوپ G5 مخصوص کاشت مو - کاشت ابرو - دارای گارانتی یک ساله و خدمات 10 ساله مشخصات لوپ جی 5 ویژگی های میکروسکوپ G5 : 1- میکروسکوپ یا لوپ G5 دارای لنز های چشمی 10 برابر واید WF10X 2- دارای لنز های شیئی 20 برابر واید WF20X 3- قابلیت چرخش 360 درجه هد و فیکس شدن در محل دلخواه 4- دارای منبع نور Power LED 5- منع نور بالا و پایین 6- منبع نور سرد ( مخصوص کاشت مو و ابرو و ریش ) 7- دارای گارد چشمی ( جهت ممانعت از ورود نور محیط ) 8- بزرگ نمای 7X تا 40X 9- قابلیت زو مینگ 10- دارای آداپتور 5 ولتی 11- دارای شفافیت و میدان دید وسیع 12- لنز های چشمی با زاویه 45 درجه جهت سهولت کارکرد 13- دارای گارانتی یک ساله 14- دارای فاصله قابل تنظیم دو عدسی چشمی بین 55 تا 75 میلیمتر 15- دارای برد کنترل شدت جریان ( کنترل شدت نور LED ) 16- دارای سلکتور 3 حالته جهت انتخاب نور بالا و پایین 17- دارای پلیت 95 میلیمتری سفید و سیاه ( برای بستن مسیر نوری پایین )

    پزشکی تهران