طراحی سایت املاک

آخرین دفعه ای که طراحی سایت املاک و مستقلات خود را بروز رسانی کرده اید چه زمانی بوده است؟ چند سال پیش؟ آیا زمان آن نرسیده است که مجددا وب سایت خود را با علم روز دنیا بروز نمایید؟ آیا می دانید که بروز بودن وب سایت می تواند در سودی که از آن برای شما حاصل می شود بسیار تاثیر گذار باشد؟ با وجود آنکه نکاتی که درباره ساخت سایت ها مطرح می شود دائما تغییر می کند و دائما نکات جدیدی در این باره مطرح می شوند اما برخی از این نکات گاهی یک سال و در برخی مواقع چندین سال با ارزش می مانند. در زیر چند نمونه از نکات با ارزش طراحی وب سایت املاک و مستقلات آورده شده است.

 
  • طراحی مبتنی بر تصاویر: شاید بپرسید طراحی سایت مبتنی بر تصاویر چیست و این عبارت در کل به چه معناست؟! در پاسخ به سوال شما باید بگویم که طراحی مبتنی بر تصاویر بدان معناست که شما در وب سایت خود از تصاویر بسیار بزرگ یا فول اسکرین و با کیفیت در زیر تیتر های بولد و چشم گیر استفاده نمایید و یا از طراحی لوگوهای زیبا استفاده نمایید. با وجود آنکه استفاده بیش از حد از تصاویر در بسیاری از انواع وب سایت ها که سرعت عملکرد آنها از اهمیت ویژه ای برخوردار است منع می شود اما در وب سایت املاک و مستقلات استفاده از تصاویر با کیفیت تا جایی که به سرعت وب سایت لطمه شدیدی وارد نکند ضروری است.

  • استفاده از منو های drop down یا کرکره ای: استفاده از منوهای کرکره ای در یک طراحی سایت تهران موجب می شود که بتوان گروه بندی های مطالب و طبقه بندی های املاک موجود در وب سایت را به صورت منظم تری به کاربران ارائه نمود. این کار علاوه بر آنکه موجب می شود که از فضا به صورت بهینه استفاده شود می تواند به کاربران کمک کند که در هنگام جستجو برای یافتن ملک مورد نظر خود دچار مشکل نشوند و با عبارت بهتر راه یابی درون سایت را آسانتر می نماید.

  • اسستفاده از دکمه نامرئی یا Ghost Buttons : دکمه نامرئی یا Ghost Button به نوعی از المانی های طراحی شده درون سایت گفته می شود که شفاف و تو خالی می باشند و برای جلب توجه کاربر در جاهایی خاص از سایت قرار می گیرند. برای طراحی دکمه های نامرئی از اشکال هندسی متنوعی مانند مربع، مستطیل، دایره و یا شش وجهی به صورت توخالی استفاده می شود که همانند شیشه شفاف و ناپیدا به نظر می رسند این دکمه ها را معمولا بزرگتر از المان های دیگر می گذارند و اکثرا در جاهای خاص و قابل دیدن از آنها استفاده می کنند تا کاربران را برای کلیک کردن ترغیب نمایند. استفاده از کلید های نامرئی برای دکمه های Call to Action در وب سایت های املاک و مستقلات می تواند مفید باشد.

  • استفاده از روش طراحی مسطح یا فلت دیزاین: طراحی فلت یک روش ساده می باشد که تاکید آن بر روی کار آمد بودن است تا در نظر گرفتن واقعیت، در این روش می توان به فضاهای خالی زیاد، حذف قسمت های شلوغ و بی اهمیت، عناصر دو بعدی، رابط کاربری ساده و استفاده از رنگ های روشن اشاره نمود. در طراحی فلت از گوشه های گرد، سایه و رنگ های زننده استفاده نمی کنند و از تکنولوژی های به روز پیروی می شود. اگر وب سایتی با استفاده از روش فلت دیزاین طراحی گردد در صفحات آن هیچ المانی اضافه ای مشاهده نمی گردد و صفحات وب سایت کاملا ساده و تمیز می باشند.

  • تولید انیمیشن های جذاب برای محصولات: امروزه انیمیشن به یکی از المان های اصلی در طراحی وب سایت ها مبدل شده است. استفاده از انیمیشن ها در وب سایت موجب می گردد که مطالب وب سایت برای کاربران از جذابیت بیشتری برخوردار شود و کاربران تعامل بهتری با آن برقرار نمایند. علاوه بر این طراحان وب سایت ها می توانند با استفاده از انیمیشن ها در وب سایت توجه کاربران را به همان سمت و سوی مد نظر خودشان جلب نمایند و کاری کنند که کاربران در چرخه خرید در وب سایت قرار بگیرند.

۲۹ آذر ۱۳۹۶
parsaya


محصولات مشابه
  • طراحی فروشگاه اینترنتی

    طراحی فروشگاه اینترنتی

    طراحی انواع فروشگاه اینترنتی ساده و پیشرفته با امکانات متنوع مدیریتی و ارتباطی، با طرح اختصاصی برای شما در سطح ایران و جهان. پشتیبانی مثال زدنی و قابل استعلام از مشتریان وفادار ما و بررسی نمونه کارهای ما. با تمرکز بر سئوی محلی و ملّی(جلب نظر موتورهای جستجو)، طراحی نام و برند رُند و لوگوی خاطره ساز با گرافیک متمایز و بازدهی و سودآوری محسوس. توسط کارشناس ارشد گرافیک و متخصص برندینگ کمال محمدی مجد-مدیر گرافیک شاپ

    وب تهران
  • طراحی سایت در اندیشه

    طراحی سایت در اندیشه

    طراحی سایت اندیشه آنلاین برای آشنایی با قدیمی ترین شرکت باید به سابقه فعالیت و تعداد نمونه کارهای آن توجه کنید. بعد از انتخاب شرکت طراحی سایت شما حتما باید از تمام هزینه‌های قابل پرداخت مطلع شوید. اگر جزییات بیشتری از سایت خود را به شرکت بدهید، آنگاه درک درستی از سایت شما دارند، درنتیجه هزینه پرداختی شما به واقعیت نزدیک‌تر است. به این نکته توجه کنید که ممکن است موارد درخواستی شما برای هر قسمت از سایت هزینه را افزایش یا کاهش دهد . قبل از تصمیم به انتخاب شرکت طراحی سایت هدف خود را از راه اندازی سایت مشخص کنید تا بتوانید بسته به معیار هایی که دارید، بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنید. مجموعه اندیشه آنلاین با سابقه طولانی‌مدت در زمینه طراحی سایت، طراحی سایت وردپرس، سئو و بهینه‌سازی آن می‌تواند کمک بسزایی در این زمینه به شما و کسب‌و‌کارتان ارائه دهد.

    وب تهران
  • آموزش طراحی سایت و سئو

    آموزش طراحی سایت و سئو

    اندیشه آنلاین آماده ارایه خدمات آموزشی در زمینه طراحی سایت و سؤ بصورت حضوری و آنلاین می باشد با ما در صحفحات اول گوگل باشید قبل از انتخاب شرکت طراحی سایت معتبر شما باید هدف خود را از راه اندازی سایت برای ورود به دنیای تجارت مشخص کنید و برای انجام درست کار و برآورد درست هزینه جزئیات بیشتری را مشخص کنید و بر اساس معیارهای خود بهترین شرکت رو انتخاب کنید و درخواست های سایت خود را در شروع کار به شرکت بدهید تا کار شما با کیفیت انجام شود. شرکت طراحی سایت اندیشه آنلاین با ابزاری بسیار قوی و تکنولوژی های روز دنیا کاملا سفارشی بر اساس نیاز و سلیقه کارفرما(لوگو، رنگ سازمانی، بازار هدف، رقبا و …)سایتی منحصر به فرد و خاص برای مشتریان محترم طراحی و پیاده سازی می نماید. طراحی سایت حرفه ای اندیشه آنلاین

    وب تهران
  • طراحی سایت در شهریار

    طراحی سایت در شهریار

    کسب و کارهای فعال و آینده نگر همواره به دنبال به روز بودن و استفاده از روش های نوین در جهت بازاریابی و فروش بیشتر بیزینس خود هستند. اگر نیاز به خدمات طراحی سایت در شهریار دارید همین الان با ما تماس بگیرید تا تجربه ی همکاری رضایت بخشی را برای هر 2 طرف به ارمغان بیاوریم. طراحی انواع سایت شرکتی، فروشگاهی، صنعتی، آموزشی و آموزشگاهی، املاک، وکالت و... در شرکت نهال برندینگ انجام می‌شود. خدمات طراحی سایت در شهریار 1. طراحی سایت در شهریار با رویکرد سفارشی گروه برندینگ نهال از بهترین طراحان و توسعه‌دهندگان وب برای ارائه خدمات طراحی وب‌سایت با رویکرد سفارشی استفاده می‌کند. این گروه با توجه به نیازها و الگوهای هر کسب‌وکار، وب‌سایت‌هایی زیبا، کارآمد و سازگار با دستگاه‌های مختلف ارائه می‌دهد. 2. طراحی سایت واکنشگرا و بهینه برای سئو SEO در شهریار تیم تخصصی برندینگ نهال به طراحی وب‌سایت‌های واکنشگرا متمرکز است، یعنی وب‌سایت‌هایی که با توجه به اندازه صفحه نمایش دستگاه‌های مختلف، به بهترین شکل نمایش داده می‌شوند. علاوه بر این، وب‌سایت‌های طراحی شده توسط گروه برندینگ نهال دارای بهینه‌سازی برای موتورهای جستجویی (SEO) هستند که امکان دسترسی آسان به مخاطبان و جذب ترافیک آلی از موتورهای جستجو را فراهم می‌کنند. 3. امنیت و به‌روزرسانی مداوم یکی از اصول گروه برندینگ نهال، ارائه وب‌سایت‌هایی با امنیت بالا است. آنها از بهترین روش‌های امنیتی برای محافظت از اطلاعات کاربران استفاده می‌کنند و همچنین با به‌روزرسانی مداوم، اطمینان می‌دهند که وب‌سایت‌ها همواره با آخرین تکنولوژی‌ها و نرم‌افزارهای امنیتی مجهز هستند. 4. پشتیبانی و خدمات پس از فروش گروه برندینگ نهال پس از اتمام پروژه، با ارائه خدمات پشتیبانی مداوم به مشتریان خود کمک می‌کند تا مشکلات فنی و یا نیازهای به‌روزرسانی وب‌سایت‌ها را به سرعت حل کنند. نتیجه‌گیری داشتن یک سایت حرفه‌ای و جذاب برای هر کسب‌وکاری امری بسیار حیاتی است. گروه برندینگ نهال با تجربه و تخصص خود، خدمات طراحی سایت در شهریار را با کیفیت بالا و استانداردهای بین‌المللی ارائه می‌دهد. از طراحی سفارشی گرفته تا بهینه‌سازی SEO و امنیت، این گروه تمام تلاش خود را برای ارائه بهترین راهکارهای دیجیتال به مشتریانش می‌کند، تا آنها بتوانند در بازار رقابتی آنلاین، موفقیت بیشتر برای اطلاعات بیشتر با 09212917055 تماس بگیرید یا به وب سایت نهال برندینگ مراجعه کنید.

    وب تهران