چگونه می‌توانید در دنیای امروزی یک کارآفرین موفق باشید؟

کارآفرین موفق
ما در دورانی نامتقارن زندگی می کنیم که در آن رکود چشمگیر بوده و از سوی دیگر نیز گسترش منابع آنلاین منجر به ایجاد محیطی قدرتمند برای افرادی گردیده است که قصد دارند کارآفرینی نمایند. برای مثال، در اوایل ماه سپتامبر میزان بیکاری در ایالات متحده برابر 9.1% بود اما این در حالی است که افراد انگلستان امسال بیشترین میزان بیکاری در 17 سال اخیر را تجربه کردند. علی رغم این موارد، دنیایی از فرصت ها پیش روی افرادی است که با چشم انداز خود قصد دارند سرنوشت خود را رقم بزنند. با در نظر داشتن این موضوع در ذهن، چگونه می توانید درآمد خود را افزایش داده و روش های کسب درآمد بیشتری برای خود فراهم آورید.
 
"برای بهره مندی هر چه بیشتر از مهارت های خود، فریلنسینگ انجام دهید"
فریلنسینگ در سراسر جهان در حال رشد می باشد و این امر ترکیبی از موارد اجتماعی و نوآوری های فناوری می باشد. همانطور که برون سپاری اقدامات غیراستراتژیک منجر به کسب درآمد توسط کسب و کارهای ایالات متحده در طول دوره رکود گردیده است، فناوری های از راه دور و منابع اشتراکی آنلاین نیز پلت فرم مناسبی را برای افراد دارای مهارت فراهم آورده اند. صرف نظر از اینکه در طراحی وب سایت، فناوری اطلاعات و یا تایپ مهارت دارید، شما می توانید به راحتی این مهارت خود را به کسب و کارها بفروشید.
 فریلنسینگ
آمار و ارقام نیز این موضوع را مورد حمایت قرار می دهند. فریلنسرهای ایالات متحده در سال 2010 می توانستند 39 ساعت در طول هفته کار کنند. این میزان نشانگر تقاضای بالا می باشد و فریلنسینگ نیز روشی برای کسب و درآمد برای افراد را فراهم آورده و همچنین برخی از افراد از این طریق درآمد خود را افزایش می دهند. 22% از فریلنسرها نیز اعلام کردند که درآمد آنها بسیار بیشتر از سایر مشاغلی است که طی آن ها افراد باید به محل کار بروند. بنابراین با استفاده از فریلنسینگ افراد دارای مهارت می توانند فرصتی برای پیشرفت داشته باشند.
 فریلنسرهای ایالات متحده
دستیار مجازی باشید
حتی اگر مهارت خاصی ندارید که بتوانید از آن کسب درآمد نمایید، شما می توانید از تجارب محیط کاری و ویژگی های سازمانی برای کسب درآمد استفاده کنید. دستیارهای مجازی افرادی هستند که خدمات حرفه ای و مدیریتی را برای کسب و کارها فراهم می آورند، اما این کار به دور از محیط کار و در فضای منزل انجام می گیرد. در صورتی که به اینترنت دسترسی داشته و فرد منظمی هستید، شما می توانید این کار را با هزینه ای توافقی برای سایر افراد انجام دهید.
 دستیار مجازی
شرکت ها همواره از خدمات دستیارهای مجازی برای اهداف مختلف استفاده می کنند، زیرا در این صورت نیازی به پرداخت مالیات نداشته و همچنین می توانند تعداد کارکنان خود را بدون نیاز به گسترش فضای ساختمانی افزایش دهند. نقش دستیار مجازی به شدت در حال توسعه بوده و امروزه زنان و مادران بسیاری این مشاغل را در منزل خود و در طی نگهداری از فرزندان خود انجام می دهند. جالب است که در حدود 43 درصد از دستیاران مجازی در ایالات متحده کارهای خود را به آخر هفته موکول کرده و از این روش درآمدی را در وقت های آزاد خود کسب می کنند.
خلاقیت خود را دنبال کنید
زمانی بود که افراد خلاق نمی توانستند ایده ها و علایق خود را به یک کسب و کار تبدیل کنند، زیرا سرمایه کافی نداشته و به یک راهنمای متخصص برای به واقعیت تبدیل کردن ایده خود نیاز داشتند. انقلاب آنلاین منجر به تغییر این وضعیت گردید و امروزه افراد به راحتی می توانند ایده های خود را به بازار عرضه کنند. اگرچه تجارت الکترونیک منجر به بهبود شرایط بازاریابی گردیده و شرایط را برای فروش محصولات حتی از منزل را فراهم آورده است، اما شبکه های اجتماعی نیز منجر به کاهش فاصله بین مشتریان و سازمان ها گردیده و ساختاری جهانی را ایجاد نموده اند.
شبکه های اجتماعی
 
برون سپاری نیز نقش مهمی را ایفا می کند زیرا منجر شده است که افراد خلاق سرمایه کسب و کارهای خود را تامین نموده و کسب و کار خود را راه اندازی نمایند. در بازار امروز، همه افراد دارای توانایی می توانند از طریق منابع مختلف اقدام نموده و همکاری موردنیاز را به دست آورده و محصول خود را عرضه نمایند. اکنون سازندگان محصولات صرفا به نقاط قوت خود توجه نموده و از این طریق استعدادهای خود را به یک درآمد تمام وقت یا پاره وقت تبدیل می کنند. به خاطر داشته باشید که 44 درصد سازمان های ایالات متحده از برون سپاری برای بهبود کسب و کار خود استفاده نموده اند. تاثیری که این امر می تواند بر روی شرکت های کوچکتر یا در حال رشد داشته باشد را در نظر بگیرید.
نتیجه نهایی
واقعیت این است که صرف نظر از وضعیت اقتصادی موجود، فرصت های متعددی برای افراد در پشت صفحات وب وجود دارد. صرف نظر از اینکه یک مهارت بازاریابی داشته و یا تمایلی به دورکاری و ارائه خدمات آنلاین دارید، شما می توانید درآمد چشمگیری را بدست آورده و یا از طریق فریلنسینگ با کسب درآمد ثانویه، درآمد خود را افزایش دهید. مهارت های خود را ارزیابی نموده و از پیشرفت های اخیر موجود در فناوری های آنلاین بهره مند شوید تا مشکلات اقتصادی خود را برطرف کنید.
  وضعیت اقتصادی
 
 

۲۲ آبان ۱۳۹۶
جویشگر پردیس ارم


محصولات مشابه