هزینه ویلای پیش ساخته در مازندران

قیمت ویلای پیش ساخته با سازه ال اس اف

 ما در این مطلب قصد داریم روش های درست برای برآورد هزینه ساخت ویلا را به شما نشان دهیم، تا بدانید ساخت هر متر مربع ویلا در سال 1401 و در استان مازندران  چقدر هزینه خواهد داشت و بتوانید قیمت ساخت هر متر مربع ویلا را محاسبه کنید، تا با صرف هزینه ی کم بیشترین سود را با کیفیت بالا داشته باشد.
در ساخت یک ویلا عوامل متعددی میتواند روی قیمت تاثیر گذار باشد   از جمله
۱_فلت یا دوبلکس بودن ویلا
۲_کلاسیک یا مدرن بودن
۳_نمای ویلا
۴_پوشش دیوارهای داخلی ودکوراسیون داخلی
۵_سیستم گرمایش(گرمایش از کف یا پکیج و رادیاتور)
۶_پوشش کف (سرامیک یا پارکت)
۷_نوع در و پنجره ها(نوع متریال و حتی اندازه بازشو ها)
۸_زمین (زمین تخت یا شیبدار)
۹_مکان اجرا(هزینه ی ساخت ویلا در ییلاقات یا داخل شهر کاملا متفاوت است)

 با در نظر گرفتن موارد فوق الذکر و به صورت کلی میتوان گفت ویلای پیش ساخته با سازه ال اس اف و با متریال درجه یک ایرانی هر متر مربع زیر بنا بین شش تا هشت میلیون تومان و در بعضی موارد و طرح های خاص و شیک تا متری ده میلیون تومان هزینه خواهد داشت که لازم به ذکر است این هزینه ها به صورت تقریبی بوده و هزینه های  دستگاه نظارت،نظام مهندسی،شهرداری و حتی تورم و نرخ های لحظه ای  متریال نیز میتواند قیمت هارا به آنچه که پیش بینی شده است افزایش دهد
 
۲۷ تیر ۱۴۰۱


محصولات مشابه
  • طراحی، تولید، اجرا و فروش درب فلزی پیش ساخته نوین

    طراحی، تولید، اجرا و فروش درب فلزی پیش ساخته نوین

    یکی از کاربردی ترین و پرفروش ترین محصول گروه صنعتی بزرگمهر درب فلزی به صورت پیش ساخته و لیزری می باشد. درب های فلزی لیزری برند بزرگمهر بسیار زیبا و لاکچری هستند و در نمای ساختمان زیبایی منحصربه فردی را ایجاد می کنند. کاربری درب های پیش ساخته برند بزرگمهر عبارتند از : درب حیاط، درب پارکینگ، درب ویلایی، درب لابی، درب ورودی اصلی ساختمان های اداری، تجاری، صنعتی و غیره می باشند و به صورت ریلی، مکانیکی، کشویی، رول آپ و هوشمند، طراحی، تولید، اجرا و فروش می شوند. یکی از ویژگی های اصلی و بارز این درب های فلزی لاکچری برند بزرگمهر طراحی لیزری مدرن بر روی ورق cnc با ضخامت 3 میل بکار رفته در نمای جلوی درب می باشد، این طراحی ها توسط بروزترین ماشین آلات صنعتی انجام می شود. علاوه بر آن رنگ کوره ای الکترو استاتیک بکار رفته بر روی درب جلوه و جلای بیشتری برای درب به ارمغان می آورد، رنگ آمیزی با این روش مانع زنگ زدگی یا خط و خش بر روی درب می شود. تمامی قطعات بکار رفته جهت تولید درب که شامل: شیشه نشکن سکوریت 6 میل، لولاهای سه پارچه بلبرینگ دار، قفل و یراق آلات، دستگیره های یکپارچه عمودی پروفیلی و چدنی و نوار ضربه گیر از بهترین متریال وارداتی و برندهای مطرح داخلی استفاده شده و از این رو درب های فلزی نوین مورد توجه همگان قرار گرفته است. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید

    پیمانکاری خراسان رضوی
  • ساخت سایبان خودر لاکچری با پایه های فلزی

    ساخت سایبان خودر لاکچری با پایه های فلزی

    گروه صنعتی بزرگمهر با بیش از دو دهه تجربه تولید انواع سایبان فلزی لیزری خودرو، سایبان حیاط، سایبان تراس، سایبان پنجره، سایبان استخر، سایبان در اماکن عمومی و غیره می باشد. این سایبان های پیش ساخته در طرح های گوناگون ابعاد و رنگ های متفاوت ساخته می شوند. پایه های سایبان فلزی برند بزرگمهر دارای قوطی پروفیلی با ضخامت 2 میل هستند و از رنگ کوره ای الکترو استاتیک برخوردار هستند. پوشش سقف سایبان های فلزی پیش ساخته برند بزرگمهر UPVC می باشند. تمام پایه ها و مهارندها پرتابل (پیچ و مهره ای) هستند به تناسب ابعاد فضای در نظر گرفته شده جهت ایجاد سایبان طرح، نوع و رنگ سایبان انتخاب و اجرا می شود. نصب سریع و آسانی دارند و در مدت زمان بسیار کم مونتاژ و دمونتاژ می شوند. این سایبان فلزی منحصربه فرد دارای ضمانت نامه و خدمات پس از فروش می باشد و به دلیل پرتابل بودن قطعات، قابل ارسال به سراسر کشور می باشند. برای کسب اطلاع بیشتر با ما در ارتباط باشید و از تصاویر موجود در آگهی جهت آشنایی بیشتر با سایبان لاکچری برند بزرگمهر دیدن نمایید.

    پیمانکاری خراسان رضوی
  • طراحی، تولید بارانگیرهای فلزی پیش ساخته در ایران

    طراحی، تولید بارانگیرهای فلزی پیش ساخته در ایران

    گروه صنعتی بزرگهر با بیش از نیم قرن تجربه، یکی از مطرح ترین و خوش نام ترین تولید کنندگان انواع بارانگیر های فلزی لیزری پیش ساخته در ایران است. که به دلیل استفاده از بهترین متریال وارداتی و داخلی در ساخت و تولید بارانگیر های لاکچری توانسته است از محبوبیت بسیاری در این حوزه برخوردار شود. از جمله کاربری های بارانگیر های پیش ساخته برند بزرگمهر می توان به بارانگیر بالای درب، بارانگیر بالای پنجره، بارانگیر بالای تراس و... اشاره نمود. این بارانگیر های فلزی مدرن دارای طرح، سایز و رنگ های استاندارد و سفارشی می باشند. پایه های بارانگیر های فلزی لیزری پیش ساخته برند بزرگمهر به صورت پیچ و مهره ای می باشند و از قوطی پروفیلی و ورق cnc با طراحی لیزری ساخته شده و در دو رنگ کوره ای الکترواستاتیک مشکی و سفید تولید میشوند بارون گیر های پیش ساخته دارای پوشش سقف کامپوزیت، پلی کربنات و upvc می باشند که با توجه به سلیقه و نیاز مشتری انتخاب و اجرا می شوند. نصب بارون گیرهای پیچ و مهره ای بسیار سریع و آسان است و به راحتی قابلیت جابه جایی رادارند. گروه صنعتی بزرگمهر با هدف ارتقاء سطح کیفی محصولات، پیشنهادات، انتقادات و راهکارهای تمامی عزیزان را به گوش جان پذیرفته و چراغ راه خود در جهت ارائه محصولی ایمنی تر و زیباتر قرار می دهد.

    پیمانکاری خراسان رضوی
  • تولید و اجرا ساختمان پیش ساخته

    تولید و اجرا ساختمان پیش ساخته

    ساختمان پیش ساخته یک روش نوین و پیشرفته برای ساخت و ساز می باشد ساختمان پیش ساخته سبک بوده و از سرعت نصب بالا برخوردار می باشد همچنین با توجه به تکنیک های مدرن نصب سریع قابلیت مونتاژ بسیار بالایی در مدت زمان کوتاهی دارد که زمان ساخت کمتری نیازمند است. شرکت بزرگمهر تولید کننده ساختمان های پیش ساخته با کاربری های متفاوتی اعم از :ساختمان پیش ساخته اداری و ساختمان پیش ساخته صنعتی و ساختمان پیش ساخته مسکونی و ساختمان پیش ساخته انباری می باشد. مجموعه بزرگمهر با فروش ساختمان پیش ساخته با کیفیت از جمله برترین تولید کنندگان در این حوزه می باشد.

    پیمانکاری خراسان رضوی