سنگ لاشه و سنگ مالون چه تفاوتی دارند ؟

پیش از این نیز گفتیم : سنگ هایی که با عنوان لاشه در ساختمان سازی و دیگر سازه های مهندسی مورد استفاده قرار می گیرند - ساختاری کاملا طبیعی داشته و هیچ گونه برشی روی آن ها صورت نمی گیرد . باطن این نوع سنگ در عدم تراشکاری و تغییر شکل پنهان شده است . 
اما زمانی که این سنگ ها به دست یک سری تغییرات از جمله تراشکاری و شکستن دچار تغییر شکل می شوند. تبدیل به سنگ هایی می شوند که تحت عنوان های دیگری مانند اجرای دیوار و ستون در ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرند.
۱۰ خرداد ۱۴۰۱


محصولات مشابه
  • ورق های گالوانیزه-تایل های رنگی

    ورق های گالوانیزه-تایل های رنگی

    فروش انواع ورق های گالوانیزه و رنگی تایل های رنگی به قیمت روز بورس ورق های گالوانیزه در اصفهان

    مصالح ساختمانی اصفهان
  • بست تیراهنی - بست H - بست آهنگیر

    بست تیراهنی - بست H - بست آهنگیر

    بست تیرآهنی| بست تیرآهنی یا آهنگیر یا بیم از جنس چدن داکتیل و صد در صد نشکن می باشد . بست تیرآهنی با ابعاد استاندارد قابلیت استفاده در پروژه های پتروشیمی و پالایشگاهی جهت نصب داربست فلزی را دارد . در توضیح بستن بست تیرآهنی یا بست آهنگیر قسمت بالایی بست ، لوله داربستی را گرفته و قسمت پایین بست تیرآهنی ، ورق نبشی ناودانی را می گیرد به همین علت آن را بست آهنگیر می نامند . شرکت سازنده : چدن ریزان پیشرو مدل : بست تیراهنی کشور سازنده : ایران بست بیم : شکیل بست اهنگیر : 2 پیچ 1 مهره : 1 واشر 1 تنه : 1 برگ اولین اهنگیر : لوله گیر نشکن : بست اهنگبر قیت همکار / عمده فروشی : استعلام قیمت تماس بگیرید توضیحات محصول بست تیرآهنی دارکوب و یا بست آهنگیر دارکوب با کیفیتی ماندگار و از جنس چدن صد در صد نشکن و یا داکتیل به وزن 1.650گرم می باشد.بست تیرآهنی دارکوب با ابعاد استاندارد قابلیت استفاده در پروژه های پتروشیمی و پالایشگاهی جهت نصب داربست فلزی را دارد.بست آهنگیر دارکوب از مهمترین تولیدات چدن ریزان پیشرو است که در تولید آن از پرسنلی مجرب و دستگاه تمام اتوماتیک استفاده می شود.در توضیح بستن بست تیرآهنی یا بست آهنگیر و یا بست بیم دارکوب قسمت بالایی بست لوله داربستی را گرفته و قسمت پایین بست تیرآهنی ،ورق نبشی ناودانی را می گیرد به همین علت آن را بست آهنگیر می نامند.بست آهنگیر،عموما در پروژه های بزرگ عمرانی پالایشگاهی و نیروگاهی کاربرد درارد.از بست تیر آهنی یا بست آهنگیر یا بیم جهت اتصال بین لوله و تیرآهنی استفاده می گردد.

    مصالح ساختمانی تهران
  • نمایندگی آردواز

    نمایندگی آردواز

    آردواز تلفیقی از سیمان و الیاف میباشد ابعاد۳۰×۶۰ در هر متر مربع سقف تعداد۱۴ الی ۱۷ برگ آردواز استفاده می‌شود. آردواز بهترین متریال برای آب بندی سقف واز لحاظ تلفیق مواد سیمان والیاف بسیار عمر زیادی نسبت به پوشش‌های دیگر دارد در بازار روز ایران بیش از حدود۶ نوع آردواز موجود است،آردواز ورق پرچین،آردوازطرح سفال،آردوازکینگستون،آردواز سفالی،آردواز سیمانی..... قبا از هر اقدامی در مورد خرید آردواز با شرکت ما تماس گرفته واز مشاوره رایگان ما بهره مند شوید. www.vilasazeh.ir آدرس دفتر :بزرگراه رسالت بعد از خ کرمان جنب پمپ بنزین کارخانه:شهرری،کهریزک پانصد متر بعد از آسایشگاه سالمندان کهریزک دفتر رسالت:۰۲۱۲۲۳۳۸۹۳۶ کارگاه:۰۲۱۵۶۵۱۴۶۲۴ همراه:۰۹۱۲۱۴۹۵۲۹۷

    مصالح ساختمانی تهران
  • فروش ژئوسل (تنها تولید کننده ژئوسل در خاورمیانه)

    فروش ژئوسل (تنها تولید کننده ژئوسل در خاورمیانه)

    ژئوسل ها از محصولات ژئوسنتتیک می باشند که دارای ساختاری شبکه ای شکل هستند و در صنعت ساختمان سازی و عمرانی کاربرد وسیع و گسترده ای دارند. ساختار شبکه ای ژئوسل نیرویی که به صورت عمود به سطح خاک وارد می گردد را به صورت جانبی در سطح خاک توزیع کرده و بنابراین مانع نشست خاک و یا فرسایش خاک می شود. تاریخچه ژئوسل تاریخچه ژئوسل به تحقیق و توسعه مهندسین ارتش ایالات متحده آمریکا و در سال ۱۹۷۵ میلادی بر می گردد که از آنها جهت ساخت جاده های تاکتیکی در خاک های نرم و زمین های سست استفاده می شد. طی تحقیقات، مهندسین به این نتیجه رسیدند که استفاده از سامانه نگهداری از ماسه های درشت دانه و شنی می تواند عملکرد و نتیجه مناسب تری نسبت به سنگ های خرد شده در ساخت و ساز جاده ای دارای خاک نرم داشته باشد. ضمنا خاصیت جلوگیری از تخریب سریع توسط رطوبت را نیز داراست که در مدت زمان طولانی تر عملکرد مناسب تر و با دوام تری خواهد داشت. در سال ۱۹۸۱ مهندسین با بهبود طرح قبلی و استفاده از مواد اولیه جدید مانند ورقه های آلومینیومی شکاف دار و دیگر مصالح مانند لوله های پلاستیکی آزمایش کردند و امروزه از ژئوسل ها نوارهای ۵۰ تا ۲۰۰ میلی متری ساخته می شود که از جنس پلیمر بوده و دوام و طول عمر بالایی داشته و علاوه بر سبکی در برابر فشار نیز مقاومت قابل توجهی دارند. اولین کارخانه تولید کننده این محصول در سیستم غیر نظامی، کمپانی presto بود که به وسیله مواد پلی اتیلنی با چگالی بالا (نوع HDPE که سبک وزن، نسبتا قوی و با هزینه مناسب است) برای کاربرد هایی همچون نگهداری و کنترل شیب ها و پشتیبانی از بار در ایالات متحده آمریکا و کانادا در اوایل دهه 80 میلادی استفاده می شد.

    مصالح ساختمانی تهران