انواع دستگاه خشک کن

 انواع دستگاه خشک کن

تاریخچه:

شرکت مگاتریدر با بیش از ده سال سابقه  در زمینه ی طراحی وساخت ماشین آلات صنعتی فعالیت می کند.
خط تولید خشک کن شرکت مگاتریدر، تولید کننده انواع  دستگاه خشک کن میوه در ابعاد مختلف  می باشد.



میوه خشک

جهت راه اندازی تولیدی میوه خشک خانگی و یا صنعتی ابتدا باید تجهیزات مورد نیاز کارگاه تولیدی میوه خشک را انتخاب و تهیه نمود .
پس از تهیه دستگاه و تجهیزات میوه خشک کنی نوبت به تولید میوه خشک میرسد. برای تولید میوه خشک ابتدا باید میوه مورد نظر خود را تهیه کنید.
پیشنهاد می شود از میادین تره بار میوه خود را تهیه کنید و یا اگر دسترسی به کشاورز، باغدار دارید میوه های سالم ، درشت و با کیفیت را انتخاب کنید تا باعث کاهش تلفات و دور ریز شود.

در مرحله بعد و پس از تهیه ،میوه ابتدا باید به خوبی شستشو داده شوند و میوه های خراب یا کرم خوردگی را از هم جدا نمود. سپس با استفاده از دستگاه مخصوص میوه ها را اسلایس کرده و آماده جاگذاری برروی سینی های دستگاه خشک کن میشود.






*انواع خشک کن
خشک کن خانگی – خشک کن نیمه صنعتی – خشک کن صنعتی

*دستگاه میوه خشک کن خانگی بخاطر اندازه کوچکی که دارد قابل استفاده در خانه می باشد.بسیاری برای کسب درآمد در منزل، تصمیم به خرید یک دستگاه میوه خشک کن خانگی گرفته اند که به تولید میوه خشک بپردازند.
 
*دستگاه میوه خشک کن نیمه صنعتی همان گونه که از اسم آن به وضوح مشخص است ،برای خشک کردن میوه ها و یا اصطلاحا تولید چیپس میوه در مقیاس نیمه صنعتی و بعضا خانگی به کار می رود.

*دستگاه میوه خشک کن صنعتی به  صورت کلی در سه مدل کابینی ،تونلی و دوار ساخته می شود.

 



خشک کن های مگاتریدر بر اساس ظرفیت:
*دستگاه خشک کنTMT50
*دستگاه خشک کنTMT350
*دستگاه خشک کنTMT600
*دستگاه خشک کنTMT1000
*دستگاه خشک کنTMT1500


لوازم جانبی خط تولید خشک کن

اسلایسر: میوه ها بیش از ورود به دستگاه خشک کن باید خرد وآماده شوند.
منظم خرد شدن میوه ها تاثیرمستقیمی روی زیبایی ظاهری میوه خشک تولید شده دارد.
برای منظم ویکدست خرد کردن میوه ها از اسلایسراستفاده می شود.
اسلایسر به دو صورت دستی وبرقی موجود می باشد.

هسته گیر: همان طور که گفتیم میوه ها بیش از ورود به دستگاه باید خرد شوند.
بعضی از میوه ها دارای هسته می باشند که قبل از خرد شدن باید هسته ی آن ها به درستی خارج شود،برای اینکه این کار آسیبی به شکل ظاهری میوه نرساند لازم است از دستگاه هسته گیر استفاده شود.
هسته گیر دارای انواع مختلف می باشد،از جمله:
هسته گیر پدالی
هسته گیراهرمی
هسته گیردستی


 ترازو: ترازو جهت وزن کردن محصول به کار می رود.ترازو 150 و 40 کیلویی موجود می باشد.


میز استیل ،میز فولادی، وان شستشوی 200 و 500 لیتری،چرخ حمل بار فولادی،دستکش ضد برش،مواد شماره یک ،مواد شماره دو وسلفون بسته بندی از دیگر لوازم جانبی خط تولید خشک کن می باشد.

 


۰۴ خرداد ۱۴۰۱


محصولات مشابه
  • تعمیر پمپ وکیوم بلوئر

    تعمیر پمپ وکیوم بلوئر

    صنایع آرتا وکیوم پمپ تعمیر انواع پمپ های وکیوم روتس بلوئر، ارزن، روبوسکی، سایدچنل، پمپ های روتاری روغنی و خشک طراحی و تولید پمپ های گردش در آب در سایزهای مختلف با ما در ارتباط باشید تا اسرع وقت تعمیر پمپ شما انجام شود. گروه صنعتی آرتا وکیوم با یک دهه تجربه در زمینه طراحی، ساخت، تعمیر و بازسازی انواع پمپ های وکیوم جزو برترینهای صنعت وکیوم در ایران می باشد. خدمات آرتا وکیوم پمپ: تامین قطعات خرید و فروش طراحی ساخت تعمیرات بازسازی انواع پمپ های وکیوم و هوادهی و دیگر ملزومات صعنت وکیوم میباشد: از جمله طراحی مدار هوادهی (روتس بلوئر ) و سیستمهای وکیوم آماده تحویل و راه اندازی دستگاه در محل کارخانه به همراه یک سال گارانتی و خدمات پس از فروش انواع پمپ های هوادهی ( بلوئر، ساید چنل ) ، وکیوم (آبی، روغنی و خشک ) بدون شرط در جهت رضایت مندی شما میباشد.

    ماشین سازی تهران
  • پمپ وکیوم/بلوئر/روتاری خشک و روغنی/ساید چنل/پمپ وکیوم رینگ مایع

    پمپ وکیوم/بلوئر/روتاری خشک و روغنی/ساید چنل/پمپ وکیوم رینگ مایع

    پمپ وکیوم/بلوئر/روتاری خشک و روغنی/ساید چنل/پمپ وکیوم آبی گروه صنعتی آرتا وکیوم با یک دهه تجربه در زمینه طراحی، ساخت، تعمیر و بازسازی انواع پمپ های وکیوم جزو برترینهای صنعت وکیوم در ایران می باشد این مجموعه در راستای رفع نیاز روز صنعت ایران قدم در راه تولید و تعمیر انواع پمپ های (خلاء . مکش) و بلوئر (دمش . فشار) گذاشته. با بهره گیری از فناوری روز دنیا و تجهیزات پی تعمیرات انواع بلوئر ها : بلوئر ارزن AERZEN آلمان تولید کشور ایتالیاROBUSCHI بلوئر روبوسکی تولید کشور فرانسهHIBON بلوئر هیبون تولید کشور اسپانیاPEDRO GIL بلوئر پدروگیل تولید کشور تایوانTRUNDEAN بلوئر تراندین تعمیرات انواع رینگ مایع تعمیرات انواع روتاری روغن تعمیرات انواع روتاری خشک تعمیرات انواع بوستر وکیوم طراحی و ساخت انواع پکیج های روتس بلوئر و رینگ مایع طراحی و ساخت انواع پمپ وکیوم تعمیرات انواع پمپ های وکیوم بازسازی انواع پمپ های وکیوم با آرتا وکیوم با اطمینان خاطر طراحی و ساخت و تعمیر پمپ های خود را به ما بسپارید با گارانتی بدون شرط

    ماشین سازی تهران
  • ساخت دستگاه لمینیت پروفیل UPVC

    ساخت دستگاه لمینیت پروفیل UPVC

    ساخت دستگاه لمینت پروفیل upvc چسب سرد که با عنوان دستگاه روکش زن هم شناخته میشود بعنوان تمام کننده و زیبا سازی بیشتر محصولات پی وی سی و چوب پلاست مورد استفاده قرار میگیرد. دستگاه لمینیت به دو صورت چسب گرم و چسب سرد تقسیم بندی میشوند و برای لمینیت کردن پروفیل یو پی وی سی و چوب پلاست و دیوارپوش قابل استفاده می باشد. امروزه با گسترش فروش پروفیل UPVC لمینیت شده، نیاز به دستگاه لمینیت پروفیل بیشتر احساس میشود. دستگاه لمینیت چسب سرد از نظر کارکرد و استفاده اپراتور بسیار راحتتر و به صرفه تر میباشد. دستگاه لمینیت پروفیل یو پی وی چسب سرد یا کلد ملت مخصوص پروفیل UPVC میباشد که با عرض 40 سانتیمتر و کاربری خاص پروفیل توسط متخصصین این مجموعه طراحی شده و برای روکش انواع پروفیل upvc مناسب میباشد. بهترین گزینه و انتخاب برای مصارف کارگاهی دستگاه روکش چسب سرد میباشد. در کنار دستگاه لمینیت دستگاه برش لمینیت پی وی سی یا اسلایسر نیز مورد نیاز است. دستگاه برش برای لمینیت کردن پروفیل upvc لازم و مکمل روکش کردن است و وظیفه برش فیلمهای لمینیت به عرضهای دلخواه را دارد. مجموعه اکسترودرپلاس علاوه بر ساخت دستگاه لمینیت چسب سرد با طول 6 متر مخصوص تولید پروفیل upvc دستگاه لمینیت چسب گرم و لمینیت چسب سرد سرد را از چین وارد میکند و کلیه خدمات مرتبط را در ایران انجام میدهد. اکسترودرپلاس سازنده و ارائه کننده دستگاه لمینیت چسب سرد میباشد. برای اطلاع از قیمت دستگاه لمینیت با بخش فروش در تماس باشید.

    ماشین سازی البرز
  • دستگاه قند خردکن

    سری کامل دستگاه های قند خردکن

    ماشین سازی آذربایجان غربی