مقالات مرتبط

درب اتوماتیک سریع بالارونده یا high speed

از درب سریع بالارونده بیشتر بدانیم

درب سریع بالارونده با بدنه طلقی یا آلومینیومی به دلیل جنس خاص ، شکل آن و امکانات مختلف در اجرا ، امکان بهره برداری گسترده در مکان های مختلف مانند کارخانجات، محیط های صنعتی، پالایشگاه ها، نیروگاه ها، آشیانه های هواپیما ، ازمایشگاه ها ، مجهز کننده بین سالن های تولید و انبار و … را دارد .

این درب ها باعث بهره وری بیشتر ، جلوگیری از اتلاف انرژی ، ذخیره سازی در سرمایش و گرمایش محیط و کاهش فشار, جلوگیری از ورود آلودگی، گرد و غبار، جلوگیری از نفوذ حشرات و جانوران موذی در انبارها و محیط کارخانه می شود .

از انواع دربهای صنعتی سربع بالارونده میتوان به :

مدل ریپلای: درب بسیار سریع که حتی در صورت برخورد لیفتراک٬ با درب ، درب جمع شده و بعد خود را بازسازی می کند .

مدل فست رول: که درب ، بسیار سریع در قسمت بالا ، رول می شود .

این درب ها با موتورهایی از نوع گیربکسی با ترمز اضطراری و هندل دستی جهت مواقع قطع برق کار کرده و می توانند صدها بار در روز با سرعت یک متر برثانیه بدون آنکه استهلاک قابل توجهی داشته باشند باز و بسته شوند .


این دربها به دوصورت قابل اجرا می باشند :

رول آپ ROLL UP :این نوع دربها به عنوان جداکننده دو سالن از هم جهت جلوگیری از اتلاف انرژی و تبادل حرارت کاربرد دارند.

حداکثر عرض قابل اجرا ۴ متر می باشد و ارتفاع محدودیتی ندارد.

سرعت باز و بسته شدن یک متر در ثانیه می باشد.

دربهای رول آپ حول محوری به قطر ۱۲ سانتیمتر می گردد و حداکثر فضایی که اشغال می کند ۳۰ سانتی متر می باشد.

فلکس آپ FLEX UP :این نوع در بها را به عنوان دربهای بیرونی ،در مجاورت بادهای شدید نیز می توان استفاده کرد.

قابل اجرا تا عرض ۱۰ متر بصورت یکپارچه و ارتفاع نامحدود می باشند.

سرعت باز وبسته شدن نیم متر در ثانیه می باشد .

دربهای فلکس آپ بصورت پله ای و به موازات هم جمع می شوند و بعد از جمع شدن ۷۰ سانتی متر فضا اشغال می کنند.

تابلو فرمان دیجیتالی طراحی شده روی این دربها، این امکان را به مشتریان می دهد تا انواع برنامه های دلخواه و متناسب با کاربری محل موجود را انتخاب نمایند . برای مثال با کمک از سیستم القایی که جلوی در روی زمین کارسازی می شود به راننده لیفتراک یا هر گونه وسیله نقلیه این امکان را می دهد تا بدون پیاده شدن یا استفاده از هر گونه کنترل از این درب عبور کند.


پرده این نوع درب ها از نوعی الیاف بافته شده است که توسط رنگی از جنس PVC الیاف دار 950 گرمی ، ضداستاتیک با ضخامت 5/1 میلی متر تقویت شده و قسمت شفاف طلقی آن از جنس PVC با ضخامت 2 میلی متر ساخته میشود ، یا در ساخت کل پرده درب از جنس POLYSTER استفاده می شود .

مزیت های مهم استفاده از این مواد در ساخت پرده درب های سریع بالارونده میتوان به وزن بسیار سبک آن و قابلیت نظافت سریع آن اشاره نمود .


ریل های هدایت درب سریع بالا رونده از فولاد ضخیم، بادوام و با کیفیت بالا ساخته میشود. پوشش رنگ الکترواستاتیک علاوه بر زیبایی و درخشندگی مقاومت بالایی را در برابر عوامل محیطی و اشعه UV ایجاد میکند.

ریل های درب ها مجهز به لاستیک و جاروبک درزبندی بوده و کارکرد هموار و بدون سر وصدایی را ایجاد میکند ، بعلاوه از ورود گرد و خاک به داخل نیز جلوگیری مینماید .

قسمت پایین درب سریع بالا رونده دارای سیستم استهلاک ضربه بوده که هنگام پایین آمدن درب، برخورد ملایم و بدون صدایی ایجاد میکند .

علاوه بر آن سیستم کنترل الکترونیکی در انتهای کورس دور موتور را کاهش داده و توقف ملایمی را ایجاد میکند .

قسمتهای قابل انعطاف پایین درب سبب آب بندی بسیارعالی در ناحیه پایین درب شده و از ورود گرد و غبار و هدر رفت هوای تمیز از پایین درب جلوگیری مینماید.


از ویژگی های خاص درب های سریع بالا رونده میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

قابلیت داشتن پنجره و نورگیر

مقاوم در برابر وزش باد های شدید

دارای سیستم بالانس کننده

دارای میله های فلزی در فواصل معین در داخل درب برای افزایش مقاومت

فضای اشغالی بسیار کم در بالای درب

امکان ارائه با رنگ های مختلف

مناسب برای ایزولاسیون محیط های حساس

دارای سرعت قابل تنظیم به صورت نرم افزاری

قابلیت تنظیم میزان باز شو به صورت نرم افزاری

قابلیت اتصال به کارت خوان

قابلیت اتصال به دستگاه حضور و غیاب

قابلیت اتصال به کنترل تردد

دارای میله های فلزی در فواصل معین در داخل درب برای افزایش مقاومت

فضای اشتغالی بسیار کم در بالای درب و مقاوم در برابر فشار بادهای شدید (تا 120 کیلومتر/ساعت).

 

 

تجهیزات ایمنی : درب دارای فتوسل پرده ای جهت ایمنی برای حفاظت بیشتر حفاظت نوری ، درب دارای نوار اطمینان بوده و در هنگام برخورد با مانع از حرکت می ایستد ،  مجهز به دیتکتور برای جلوگیری از پارگی هنگام برخورد با لیفتراک  و کنترل درب با پوش باتن ، ریموت کنترل و دیگر سیستم های کنترل تردد استاندارد .

 

foto


۲۰ دی ۱۴۰۰


محصولات مشابه
  • بورس خرید و فروش و بازیابی اطلاعات و   تعمیر هارد سوخته و خراب در محل

    بورس خرید و فروش و بازیابی اطلاعات و تعمیر هارد سوخته و خراب در محل

    خریدو فروش هارد سوخته و خراب تعمیر انواع هارددیسک در محل شما خریذ انواع برد هارد 09123594202 44554780

    تجهیزات ایمنی و امنیتی تهران
  • تیغه کرکره برقی آگما

    تیغه کرکره برقی آگما

    تولید و فروش انواع تیغه های فولادی مخصوص درب های کرکره برقی در اصفهان و ارسال به سراسر ایران. مهمترین مزیت هایی که شما باید به آن توجه داشته باشید 1 - تیغه های فولادی درب کرکره ای دارای مقاومت و استحکام بالایی در برابر فشار، ضربه و آب و هوا است 2 - این نوع تیغه ها دارا امنیت بالایی است چراکه وزن سنگین و مقاومت آن باعث امنیت مکان می شود. 3 - سر و صدای کم این نوع تیغه زبانزد شده و مانند تیغه های آلومینیوم که صدای زیادی هنگام بالا و پایین رفتن دارند، ندارد به شدت این نوع تیغه توصیه می شود.

    تجهیزات ایمنی و امنیتی اصفهان
  • دزدگیر آپارتمانی آریوسیس

    دزدگیر آپارتمانی آریوسیس

    دزدگیر آپارتمانی آریوسیس ، یک سیستم حفاظتی با نصبی آسان و نرم افزاری جامع است که قابلیت کنترل از راه دور را برای شما فراهم می کند. هم چنین قابلیت قفل کردن کلید های ریموت دزدگیر و ارسال پیام در صورت استفاده غیر مجاز از ریموت به شخص دارنده ریموت ، سطح امنیت خانه و منزل شما را چندین پله بالاتر میبرد. از دیگر مزیت های دزدگیر آریوسیس میتوان به ارسال هشدار قطع برق و بلندگو و فعال باقی ماندن در صورت قطع برق تا 30 ساعت اشاره کرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش آریوسیس در ارتباط باشید. سایت آریوسیس: https://ariosis.com/

    تجهیزات ایمنی و امنیتی یزد
  • تعمیر جک پارکینگی  منطقه  2 - 44929013

    تعمیر جک پارکینگی منطقه 2 - 44929013

    تعمیر درب اتوماتیک کلیه مناطق تهران و خدمات فوری منطقه 2 تهران آریا شهر سعادت آباد تعمیرات تخصصی انواع درب اتوماتیک (جک برقی) تعمیرات تخصصی درب های اتوماتیک پارکینگی(ریلی و لولایی، دولنگه و تک لنگه) همراه با ضمانت کتبی و خدمات پس از فروش نامحدود و پشتیبانی شبانه روزی 44111025-26764001-09123036082 خدمات تعمیر جک درب پارکنیگ، تعمیر جک درب اتوماتیک، عیب یابی جک برق پارکینگ توسط تعمیرکاران حرفه ای تعمیر جک درب پارکینگ در تهران تخصص ماست، نصاب و تعمیرات انواع جک های درب پارکینگی حیاط، بازویی و ریلی و روغنی درب اتوماتیک

    تجهیزات ایمنی و امنیتی تهران