درب های کشویی | کاربردها و مزایای استفاده از این درب‌ها چیست

 درب های کشویی به عنوان درب‌هایی خاص

درب های کشویی اخیرا در مکان‌های زیادی استفاده می‌شوند و از دفاتر اداری گرفته تا فروشگاه‌های زنجیره‌ای، طرفداران خاص خود را پیدا کرده‌اند. این درب‌ها در مکان‌های مختلفی کاربرد دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به بخش‌های مختلف خانه اشاره کرد. جنس این درب‌های می‌تواند شیشه‌ای، چوبی، فلزی و آکاردئونی باشد که هر کدام از آن‌ها مزایا و معایب خود را دارند. همچنین قیمت تمام شده برای هر کدام از این نوع درب‌ها نیز با یکدیگر متفاوت بوده و محل مناسب استفاده از هر کدام نیز مختص به خود می‌باشد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا نکات بیشتری را درباره درب های کشویی بیان کنیم.
 
درب کشویی
 

انواع درب های کشویی

درب های کشویی انواع مختلفی دارند که بر حسب نوع خود در کاربردهای متفاوتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. در ادامه مطلب انواع درب های کشویی را به شما معرفی می‌کنیم.
درب کشویی شیشه‌ای
درب‌های کشویی شیشه‌ای یکی از رایج‌ترین درب‌های مورد استفاده در بین دیگر درب‌ها هستند که معمولا در مکان‌های عمومی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. اکثر درب‌های شیشه‌ای از موادی ساخته می‌شوند که مقاومت آن‌ها را بسیار افزایش داده و شفاف‌تر نیز می‌شوند. این درب‌ها زمانی مورد استفاده قرار می‌گیرند که خانه بزرگ باشد و قصد جداسازی بخشی از آن را داشته باشید. در این صورت می‌توانید از این درب‌ها استفاده کرده و فضا را جدا کنید. درب های کشویی به صورت شفاف، نیمه مات و مات طراحی و ساخته می‌شوند. انتخاب نوع شیشه آن بستگی به کاربری فضاهای تفکیک شده و نیاز شما دارد.
 

درب آکاردئونی و تاشو

درب‌های آکاردئونی و تاشو از نظر زیبایی حرف اول را در بین دیگر درب های کشویی می‌زنند. اگر فضای زیادی برای نصب درب‌های معمولی در اختیار ندارید و حتی درب‌های پنهان شونده داخل دیوار نیز به کارتان نمی‌آیند، این درب‌ها می‌توانند مشکل شما را حل کنند، زیرا در زمانی که به آن‌ها نیاز دارید، آن‌ها را باز کرده و در زمانی که نیازی به آن‌ها ندارید، می‌توانید آن‌ها را بسته و جمع کنید که فضای زیادی را نگیرند.
 

درب تک کشویی پنهان شونده

با پیشرفت علم، درب های کشویی نیز نوع جدید از خود را وارد بازار کرده‌اند که درب تک کشویی پنهان شونده نام دارند. این درب‌ها، یک نوآوری در این حوزه محسوب می‌شوند که در ساختمان‌ها نوساز استفاده از آن‌ها بیشتر از قبل شده است. البته در خانه‌های قدیمی نیز می‌توان با کمی تغییر از آن‌ها استفاده کرد که زیبایی خاص خود را به خانه می‌دهد.
هیچ حد و اندازه‌ای برای این درب‌ها وجود ندارد و شما می‌توانید آن را در مکان‌های کوچک و بزرگ مورد استفاده قرار دهید. این درب‌ها بسیار ساده، کارآمد و مقاوم هستند و اجازه اجرا در هر معماری و ساختمانی را به مهندسان می‌دهند. اما تنها عیب این درب قیمت بالای آن است که می‌تواند برخی از افراد را از استفاده در درب تک کشویی پنهان شونده منصرف کند.
 
درب کشویی

درب کشویی دوتایی

این درب‌ها مناسب استفاده در فضاهای بزرگ هستند و اگر خانه شما به اندازه کافی بزرگ است، استفاده از این درب پیشنهاد می‌شود. این درب‌ها فضای بسیار کمتری را نسبت به درب‌های دو لنگه اشغال می‌کنند و جابه جایی آن‌ها نیز بسیار آسان‌تر است. اگر نگران تاریک شدن فضا در صورت استفاده از این درب‌های هستید، در این صورت می‌توانید از نوع مشبک و یا شیشه‌ای این درب‌ها استفاده کنید که نور از آن‌ها بگذرد و به فضای مورد نظر بتابد.
 

درب کشویی برقی

درب های کشویی همانطور که از نامشان پیداست، به صورت خودکار باز و بسته می‌شوند و اغلب در فروشگاه‌های زنجیره‌ای که رفت آمد بسیار زیاد است، مورد استفاده قرار می‌گیرند. این درب‌ها دارای حسگر هستند و زمانی که گرما را شناسایی می‌کنند، درب را باز کرده و به طور خودکار آن را می‌بندند.
 

سخن پایانی

در این مطلب با شما کاربران گرامی همراه بودیم و اطلاعاتی را درباره درب های کشویی در اختیارتان قرار دادیم. اگر قصد خرید این نوع درب‌ها را دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که با یک مشاوره درباره انجام این کار صحبت کنید تا راهنمایی‌های لازم را در این باره دریافت نمایید. توجه کنید که برای جدا کردن اتاق‌ها بهتر است از درب‌های کشویی استفاده نکنید و استفاده از پارتیشن را در دستور کار قرار دهید.

۲۵ بهمن ۱۳۹۹
جویشگر


محصولات مشابه
  • فروش کفپوش و پارکت در مشهد

    فروش کفپوش و پارکت در مشهد

    پخش پارکت، لمینت و کفپوش در مشهد فروش پارکت و کفپوش مستقیم از کارخانه فروش انواع پارکت، لمینت و کفپوش در مشهد و ارسال به کل کشور انواع پارکت و لمینت با مغزی ایرانی و خارجی انواع برندها شامل کنزو ، کنزو پلاس ،جاگوار،ایگیت ، ایگیت پلاس ، لگو فلور ،آلواریو ،آفرودیت ،هوم وود، توالواکس ، هوگر ، هیلو فلور و انواع کفپوش ایرانی و خارجی با برند های ایت فلور ، فاکس فلور ، ایگیت فلور ، ماربل ، استراتیف ،آدورا و انواع کفپوش رولی شرکت دکوراسیون آداک طرح با ارائه و فروش جدیدترین و به روز ترین برند های پارکت و کفپوش در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد . ضمن اینکه این گروه در شهر مشهد با استفاده از زبده ترین اکیپ های اجرایی ، وظیفه نصب و اجرای شما را بر عهده میگیرد. این شرکت با اجرای کاغذ دیواری برای بیش از صدها واحد مسکونی ، اداری و تجاری آمادگی خود را برای همکاری با پروژه ها و کارفرمایان عزیز اعلام میدارد.

    کابینت و دکوراسیون داخلی خراسان رضوی
  • کابینت ساز..... درب ساز....

    کابینت ساز..... درب ساز....

    زمینه های اجرایی پاسارگاد کابین 1.طراحی و ساخت کابینت در همه مدل ها از قبیل( ام دی اف .های گلاس.ملامینه و پی وی سی) 2.اجرای انواع کمد های دیواری و اشکاف های مدرن 3. ساخت و نصب انواع در بهای ورودی و خواب وسرویس با انواع رویه های روز دنیا اعم از ملامینه وغیره(درب تمام چوب برای ورودی ها مسکونی و هتل ها با نازل ترین قیمت ساخته خواهد شد) 4.نصب دیوار کوب و پانل های چوبی و قرنیزو سونا خشک 5.انواع پارتیشن بندی در لابی ها و ادارات 6.تغییر دکوراسیون داخلی فروشگاه ها و ایجاد دکوراسیون جدید و اجرای میز تیوی دیواری و نورپردازی انواع دربها: 1-دربهای HDF 2-دربهای ملامینه 3-دربهای روکش PVC 4-دربهای لیزری 5-دربهای روکش ملج 6-دربهای تمام چوب 09105671902 هنری

    کابینت و دکوراسیون داخلی خراسان رضوی
  • دیوار پوش پارچه ای ,  دیوار کوب چرم لمسه

    دیوار پوش پارچه ای , دیوار کوب چرم لمسه

    دیوارها رکن اصلی هر خانه هستند و هر سازه ی ساختمانی وظیفه در زیباسازی دکوراسیون منزل دارند دیوارپوش لمسه (پارچه ای) یکی از متریال های پرکاربرد پوشش دیوار می باشد که در محیط های مسکونی، اداری و ... کاربرد دارد... دیوارپوش پارچه ای به نوعی از پوشش دیوار گفته می‌شود که جنس آن از ابر و اسفنج و یا الیاف است. مسلما برای کسانی که می‌خواهند به دکوراسیون‌ منزل خود خصوصیت و زیبایی ببخشند، امتحان‌ کردن گزینه‌های جدید و متفاوت می‌تواند خیلی‌ جالب باشد. این دیوارپوش‌ها هم از گزینه‌هایی هستند که می‌توانند به شما کمک کنند تا دکوراسیون منزل‌ خود را شاخص و زیباتر جلوه‌ دهید. گذشته از زیبایی خاص دیوارپوش‌های پارچه ای، خصوصیات منحصر‌ به‌ فرد آنها نیز می‌تواند دلیل دیگری برای انتخاب‌شان باشد. دیوار پوش های پارچه ای به دلیل الیافی که در ساختار خود دارند برای فضای ساختمان مانند یک لایه ی آکوستیک عمل می کنند، بنابراین برای فضاهایی مانند اتاق تلویزیون، اتاق خواب ، نشیمن،  سالن های کنفرانس و... بسیار مناسب هستند. به طور کلی پارچه های دیواری به دلیل جنس و طرح شان برای دکوراسیون فضاهایی با سبک کلاسیک و لوکس بسیار مناسب هستند، همچنین به دلیل رنگ های نسبتا گرمی که غالب پارچه های دیواری دارند انتخاب آن ها برای دیوار پشت تخت در اتاق خواب مستر امروزه بسیار پر طرفدار است.

    کابینت و دکوراسیون داخلی تهران
  • وارد کننده اسید فسفریک خوراکی - فروش اسید فسفریک

    وارد کننده اسید فسفریک خوراکی - فروش اسید فسفریک

    شیمیایی سامه وارد کننده اسید فسفریک خوراکی 85% میباشد. فروش اسید فسفریک بصورت گالن های 35 کیلویی درب پرس میباشد. وارد کننده اسید فسفریک بصورت مداوم وارد و در اختیار مصرف کننده قرار میگیرد . اسید فسفریک 85% چینی اینشرکت بصورت صد درصد شفاف عرضه میگردد. خواهشمند است جهت دریافت مشخصات کالا آنالیز و قیمت با کارشناسان اینشرکت تماس حاصل نمایید. وارد کننده اسید فسفریک فروشنده اسید فسفریک اسید فسفریک چینی اسید فسفریک دارویی اسید فسفریک خوراکی اسد فسفریک شفاف

    کابینت و دکوراسیون داخلی تهران