مقالات مرتبط

دوربین خودرو با کیفیت ضبط HD، FHD و 4K

دوربین خودرو با کیفیت ضبط HD، FHD و 4K

اگر برای فهم آسانتر، تنها عامل وضوح تصویر را تعداد نقاط تشکیل دهنده آن بدانیم، باید گفت کیفیت تصویر 4k چهار برابر کیفیت تصاویر HD و FHD است.
فیلمهای 4K به علت اینکه تراکم نقاط بالائی دارند خیلی نرم‌تر، روان‌تر و با جزئیات بیشتری مشاهده می‌شوند. البته این برتری به شرطی خواهد بود که تصاویر بر روی نمایشگری با قدرت پخش فیلمهای 4K دیده شود. اگر شما از گوشی موبایل برای مشاهده فیلمهای دوربین خودرو استفاده کنید، تشخیص برتری فیلمهای 4K نسبت به FHD کمی مشکل خواهد بود. زیرا صفحه موبایل کوچک است و مشاهده تفاوت تراکم نقاط تشکیل دهنده تصویر در آن مشکل است. پس اندازه و کیفیت نمایشگر در مشاهده برتری فیلمهای 4K نقش به سزائی دارد.
دوربینهای خودرو پیشرفته دارای تکنولوژی کاهش نویز و لرزش در زمان فیلمبرداری هستند. با توجه به اینکه دوربین خودرو بر پایه برای زمان حرکت خودرو طراحی شده و خودرو دائما در حال لرزش است پس باید بتوان تصاویر را در حد توان بدون نویز و لرزش ضبط کرد. اینجاست که فیلمهای 4K برتری کاملا مشخصی نسبت به HD و FHD خواهند داشت. چرا که تراکم بالای نقاط تشکیل دهنده تصویر برای ضبط تصاویر بدون مشکل بسیار مفید است. یکی دیگر از مزیتهای مهم فیلمهای 4K، امکان ایجاد بزرگنمائی بیشتر بر روی آنهاست. بسیاری از مواقع شما برای تشخیص پلاک و یا جزئیات مهم نیاز به بزرگنمائی بخشی از تصویر دارید که در این زمان تصاویر HD خیلی زودتر شطرنجی میشوند. در صورتیکه در تصاویر 4K شما میتوانید بزرگنمائی را تا جند برابر بیشتر انجام دهید.
موارد متعدد دیگری را میتوان برای ارحجیت تصاویر با کیفیت بالاتر بیان کرد که از حوصله این گفتار خارج است. اما در کنار همه این مزایا باید به یک مورد اشاره کرد و آن اینکه هر چه کیفیت فیلمبرداری افزایش یابد شما به حافظه بشتری نیاز دارید و این محدودیت مهمی را ایجاد می‌کند. تقریبا مدت زمان ضبط برای دوربین 4k نسبت به HD بر روی حافظه یکسان به یک دهم کاهش می‌یابد.


۱۴ بهمن ۱۳۹۸


محصولات مشابه
  • راکت بازرسی بدنی با شارژر القایی PD140

    راکت بازرسی بدنی با شارژر القایی PD140

    راکت فلزیاب PD 140\r\n\r\nراکت فلزیاب بازرسی بدنی PD 140 با شارژر القایی یکی از دستگاه های کمک بازرسی وارداتی به کشور می‌باشد که در سطح خود و با توجه به قیمت دستگاه ،دارای کیفیت مطلوبی می‌باشد.\r\n\r\nاین دستگاه دارای کویل PCB می‌باشد که حساسیت مناسبی را در اختیار استفاده کنندگان قرار میدهد\r\n\r\nراکت بازرسی بدنی PD140 دارای کلید گرداننده سه وضعیتی کم ، متوسط و بالا می‌باشد که استفاده کنندگان با توجه به نیاز آنرا تنظیم مینمایند.\r\nفروشگاه آنلاین ثانی تن با هدف رونق تولید داخلی، ارتقاء جایگاه تولید تجهیزات داخلی در سطح منطقه و بهره مندی از دانش جوانان ایرانی شروع به تولید محصولات حفاظتی، امنیتی، و کنترل تردد کرده است.\r\nفروشگاه آنلاین ثانی تن با سابقه 30 ساله و استفاده از دانش مهندسین متخصص خود توانسته است جایگاه مناسبی در زمینه تولید تجهیزات و محصولات امنیتی، حفاظتی و کنترل تردد به دست آورد.\r\nمحصولات تولید شده در شرکت سانی تن با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش ارائه میشود و تمام محصولات تولید شده در شرکت ما مطابق با استانداردهای جهانی و معتبر تولید می گردد که مورد تایید همه صاحب نظران این شاخه از صنعت قرار گرفته است.\r\n\r\nما در این مجموعه تلاش می کنیم تمام مشاوره های لازم را به صورت کاملا رایگان در اختیار عزیزان قرار دهیم.

    تجهیزات ایمنی و امنیتی تهران
  • دوربین دید در شب NV2280

    دوربین دید در شب NV2280

    دوربین دید در شب NV2280 دوربین مینی و کوچک دید در شب EGS-NV2285 یک دوربین دید در شب اقتصادی و ارزان قیمت که مورد نیاز همه می‌باشد Product Name 1080P FHD Night Vision Telescope Resolution 1080P/720P/480P Still image size 10 MP / 8 MP / 5 MP/3MP/VGA Aperture F 1.2 f=25mm Digital zoom 4x times Display Inner screen 1.5" (240*240) high-definition TFT Observation distance in all black 150-200M Low light or daytime observation distance 3 meters to infinity Infrared light 850nm Power supply 7.5V, 5 AA brand alkaline batteries USB interface TYPE-C 2.0 Storage medium TF card, maximum support 64GB

    تجهیزات ایمنی و امنیتی تهران
  • ریبون پرینتر چاپ کارت اسمارت 31

    ریبون پرینتر چاپ کارت اسمارت 31

    معرفی ریبون رنگی چاپ کارت SMART 31 ریبون رنگی اسمارت Smart 31 YMCKO (ریبون رنگی دستگاه چاپ کارت SMART 31)همانطور از نام محصول پیداست برای دستگاه کارت پرینتر Smart 31 کاربرد دارد. این ریبون تا ۲۵۰ چاپ را بصورت تمام رنگی روی کارت های خام انجام می دهد. دارای پنج پنل برای چاپ می باشد. منظور از پنل همان ۴ رنگ اصلی یعنی آبی، قرمز، زرد و مشکی است به علاوه یک لایه محافظ است که در انتهای چاپ روی کارت می چسبد.

    تجهیزات ایمنی و امنیتی تهران
  • تعمیر قفل برقی درب کلیه مناطق تهران 44748478

    تعمیر قفل برقی درب کلیه مناطق تهران 44748478

    تعمیر قفل برقی یوتاب و سیزا تعمیرات تخصصی انواع قفل برقی درب اتوماتیک (جک برقی) تعمیرات تخصصی قفل برقی درب نفررو همراه با ضمانت کتبی و خدمات پس از فروش نامحدود و پشتیبانی شبانه روزی حتی خدمات پس از فروش نامحدود و پشتیبانی شبانه روزی 44757973-44929013 -09123036082 تعمیر قفل برقی درب نفر رو و قفل برقی درب پارکینگ جوشکاری پلیت و رفع عیب افتادگی قفل درب تعویض بوبین قفل برقی و رفع عیب سیم کشی جک پارکینگی تنظیم قفل برقی برد قفل برقی مربوط به جک پارکینگی قفل مقابل برقی 02126764001

    تجهیزات ایمنی و امنیتی تهران