بسته پذیرایی جشن

بسته پذیرایی جشن
برگزاری جشن بهانه ای برای دور هم جمع شدن و شاد بودن است که بسیار لذت بخش است و هیچ کس نیست که دوست نداشته باشد در یک جشن شاد و باشکوه شرکت کند به خصوص اگر بداند که به درستی از او پذیرایی خواهد شد. از طرف دیگر برگزارکننده جشن هم تمام تلاش خود را انجام می دهد که جشن به بهترین شکل ممکن برگزار شود. برگزاری جشن آداب مخصوص به خود را دارد. نوع پذیرایی و اقلامی که باید در پذیرایی سرو شوند، بنا به نوع جشن با یکدیگر متفاوت است. حتماً نوع پذیرایی در عروسی، تولد، میهمانی خانوادگی، جشن دوستانه، جشن کتاب، جشن رونمایی از یک اثر، جشن های سالانه و همایش ها با یکدیگر متفاوت است و گروه برپاکننده جشن مخصوص به خود را می طلبد. در این پست سعی می کنیم یک امکان جالب که از آن استقبال زیادی هم شده است به نام «بسته پذیرایی جشن» و یا «پک پذیرایی جشن» را به شما معرفی کنیم.
 
 
بسته پذیرایی جشن چیست؟
این بسته ها شامل بسته ای از خوراکی و گاهی لوازم مورد نیاز شرکت کننده در جشن است که به صورت بسته آماده یا پک پذیرایی در اختیار او قرار می گیرد. این بسته ها از قبل آماده شده و در ابتدا و یا طول جشن سرو می شوند.
موارد استفاده بسته پذیرایی جشن چیست؟
بسته پذیرایی جشن را می توان در موارد زیر استفاده کرد:
    • پک پذیرایی جشن در مواردی که تعداد شرکت کنندگان در جشن زیاد است ولی مدت زمانی که به پذیرایی اختصاص داده شده کم است، استفاده می شود. برای مثال در جشن رونمایی یک اثر، در یک همایش و...
    • بسته های پذیرایی جشن برای جشن هایی که شرکت کنندگان نمی توانند به راحتی از خودشان پذیرایی کنند هم کاربرد دارد. مانند جشن تولدی که برای کودکان برگزار می شود، جشن هایی که در مدارس به بهانه های مختلف مثل جشن تکلیف، جشن الفبا، جشن پایان دوره تحصیلی، جشن تقدیر از دانش آموزان برتر و... برگزار می شود.
    •  بسته های پذیرایی جشن حتی برای جلسات اداری و نشست های کاری نیز مناسب است. کسی دوست ندارد موقع صحبت کردنش و یا زمانی که بر روی صحبت دیگری تمرکز کرده است، به او میوه و شیرینی تعارف شود. در این مواقع بهتر است از این پک های پذیرایی استفاده شود.
    • بسته های جشن برای جشن هایی که پذیرایی از میهمان اهمیت بیشتری نسبت به سایر بخش های جشن دارد، مناسب نیست. مانند جشن عروسی، نامزدی، ولیمه  و...
به خاطر داشته باشید که این پک ­های پذیرایی با نام بسته های پذیرایی جشن در بازار و سایت های ارائه دهنده این خدمات شناخته می شوند و الزاماً برای جشن تهیه  نمی شوند و در هر مراسم و همایشی که نیاز به این نوع پذیرایی دارید می توانید از روش های مختلف به ویژه سایت های ارائه کننده این خدمات استفاده کنید. 
فواید استفاده بسته پذیرایی جشن چیست؟
برای پذیرایی در یک جشن به چه چیزهایی نیاز دارید؟ یک لیست از آنها تهیه کنید. میوه، شیرینی و نوشیدنی جزء جدانشدنی پذیرایی در جشن ها هستند. برای تهیه آنها چقدر وقت نیاز دارید؟ به چند نفر نیاز دارید تا در پذیرایی از میهمانان به شما کمک کنند؟ آیا می توانید مطمئن باشید که از همه میهمانان به شیوه درست پذیرایی شده اند؟ آیا تمام خوراکی هایی که تدارک دیده اید به میهمانان تعارف شده است؟ حال اگر تصمیم بگیرید که خودتان یا یک شرکت ارائه دهنده خدمات تمام مواردی که تدارک دیده اید را پک و بسته بندی کنند و در اختیار میهمانان قرار دهید، چه میزان از نگرانی شده کم می شود؟ چقدر کارتان آسان می شود؟ به طور کلی می توان فواید استفاده از بسته پذیرایی جشن را در موارد زیر خلاصه کرد:
    • صرفه جویی در وقت و هزینه میزبان.
    • آسوده خاطر بودن میزبان بابت پذیرایی درست و کامل از میهمانان.
    • استفاده حداکثری میهمانان از وقتی که برای جشن و یا همایشی که در آن شرکت کرده­ اند، صرف کرده­ اند.
محتوای بسته پذیرایی جشن چیست؟
بسته پذیرایی جشن می تواند شامل تمام مواردی باشد که میزبان تشخیص می دهد باید در طول مهمانی یا جشن سرو شود. باید نیاز میهمان در نظر گرفته شود چون وقتی از بسته پذیرایی استفاده می­کنید به این معنی است که تمام نیازهای میهمان را مد نظر قرار داده اید و برای میهمان هم معمولاً امکان پذیر نیست که از شما چیزی درخواست کند. برای مثال اگر در بسته پذیرایی که برای یک همایش تدارک دیده اید، دستمال کاغذی قرار ندهید، تعداد زیادی از میهمانان دچار مشکل می شوند و برای شما هم امکان ندارد در یک همایش دستمال کاغذی پخش کنید! پس در نظر گرفتن نیاز میهمان بسیار مهم است. بودجه و وقتی که به این کار اختصاص می دهید هم نقش تعیین کننده ای در کیفیت بسته پذیرایی جشن شما دارد. 
 
بنا بر مورد استفاده شما، محتویات این بسته متفاوت است اما موارد زیر تقریباً در تمام بسته های پذیرایی جشن مشترک است:
    • میوه: تعداد و نوع و کیفیت میوه را میزبان انتخاب می کند اما معمولاً از میوه هایی استفاده می شود که زود خراب و یا له نشوند. مثلاً هلو و یا گیلاس گزینه مناسبی به نظر نمی آیند و از طرف دیگر میهمان بتواند به راحتی آن را میل کند. میوه آبدار گزینه مناسبی نیست. معمولاً از موز، سیب، پرتقال و خیار استفاده می شود.
    • شیرینی: شیرنی تر و خامه ای برای این بسته ها مناسب نیستند. چون قرار دادن تمام این بسته های پذیرایی در یخچال امکان پذیر نیست و این نوع شیرینی ها زود فاسد می شوند. معمولاً در بسته های پذیرایی از شیرینی خشک، کاپ کیک، پای سیب و یا کیک­های بسته بندی استفاده می شود. 
    • نوشیدنی: برای جشن ها و همایش ها از نوشیدنی سرد استفاده می شود که معمولاً شامل آبمیوه پک و آب معدنی است. آبمیوه ها در درجه بندی های مختلف در بازار موجود هستند ولی جدا از کیفیت که به نظر و بودجه شما بستگی دارد، سعی کنید نوشیدنی نی دار انتخاب کنید تا میل کردن آن توسط میهمان راحت باشد. در غیر این صورت حتماً در بسته پذیرایی نی قرار دهید. برای نوشیدنی گرم یک لیوان یکبار مصرف، چای کیسه ای یا پودر قهوه، نسکافه یا کافی میکس پک و قاشق یکبار مصرف در بسته پذیرایی جشن قرار می گیرد و آب جوش در مراسم سرو می شود.
    • دستمال، چاقو، بسته کوچک نمک در صورت نیاز.
    • سایر موارد: اگر این بسته را برای همایش و یا نمایشگاه در نظر گرفته اید، می توانید یک کارت ویزیت، بروشور تبلیغاتی، کاغذ یادداشت، خودکار و مواردی این چنینی را به آن اضافه کنید. 
    • بعضی مواقع در این بسته های جشن از غذای فینگرفود، دسر، ساندویچ و یا غذای گرم ساده نیز استفاده می شود.
 
استفاده از بسته های پذیرایی از استقبال خوبی برخوردارند و می تواند یکی از روش های مناسب پذیرایی در مواردی که ذکر شد، باشد. اگر بسته های پذیرایی را در مراسمی استفاده کرده اید که ما آن را پیش بینی نکرده­ ایم لطفاً با ما درمیان بگذارید.

@page { margin: 0.79in } p { margin-bottom: 0.1in; direction: ltr; line-height: 115%; text-align: left; orphans: 2; widows: 2 } a:link { color: #0000ff }


۲۴ دی ۱۳۹۸
نوبجی


محصولات مشابه
  • فرفره نارگستر 5 عددی وزن 9 گرم

    فرفره نارگستر 5 عددی وزن 9 گرم

    فرفره نارگستر 5 عددی وزن 9 گرم جهت خرید این محصول روی لینک زیر کلیک کنید: https://chizmiza.com/?p=1903 فرفره با وزن 9 گرم و شعاع عملیاتی 5 متر با زمان سوش 3 تا 5 ثانیه و کلاس خطر 1.4G می باشد. فرفره هم از محصولات دوست داشتنی آتش بازی زمینی هست و از محصولات پرفروش و بسیار خوب به حساب می آید. کاربرد این وسیله آتش بازی در اجرای نورافشانی مراسمات کوچکتر مثل جشن های دوستانه و دورهمی می باشد. مشخصات فرفره نارگستر زمان سوزش: 5-3 ثانیه شعاع عملیاتی :5 متر وزن : ~ 9 گرم کلاس خطر: 1.4G طریقه مصرف: دستورالعمل مندرج بر روی محصول حتما باید در فضای باز استفاده شود، دارای شعاع عملیاتی 5 متر و دارای زمان سوخت 3 تا 5 ثانیه می باشد.

    مجالس و تشریفات اصفهان
  • چلچله شهاب 8 شوت نارگستر

    چلچله شهاب 8 شوت نارگستر

    چلچله شهاب 8 شوت نارگستر با وزن 1100 گرم و ارتفاع پرتاب 20 متر زمان سوزش: 30 ثانیه ارتفاع پرتاب : 20 متر وزن : 1100 گرم کلاس خطر: 1.4G طریقه مصرف: دستورالعمل مندرج بر روی محصول جهت خرید این محصول روی لینک زیر کلیک کنید: https://chizmiza.com/?p=2197 نحوه عملکرد این محصول به این صورت است که با روشن کردن فیتیله 8 شلیک به صورت اتوماتیک به آسمان پرتاب می شود و به شکل خط نور و شراره های آتش تا ارتفاع 20 متری در رنگ های مختلف و با جلوه خاص نور افشانی میکند. چلچله ها همان منور هستند که یک مسیر عمودی را به سمت آسمان پشت سر می‌گذارد و نورافشانی فوق‌العاده زیبایی را از خود به نمایش می‌گذارد؛ به همین دلیل چلچله جزو لوازم آتش بازی هوایی شناخته می‌شود که محبوبیت زیادی به ویژه هنگام برگذاری مراسم عروسی، اعیاد و جشن‌های مختلف دارد. چلچله ها انواع متعددی دارند از چلچله 10 شوت گرفته تا 8 شوت، 6 شوت، 36 شوت، که از نظر تعداد شلیک، زمان سوزش، ارتفاع پرتاب و همچنین وزن با یکدیگر متفاوتند.

    مجالس و تشریفات اصفهان
  • مشعل شادی 6 با وزن 10 گرم نارگستر

    مشعل شادی 6 با وزن 10 گرم نارگستر

    مشعل شادی 6 با وزن 10 گرم نارگستر زمان سوزش: 35 ثانیه ارتفاع سوزش: 30 سانتی متر وزن : 10 گرم کلاس خطر: 1.4G طریقه مصرف: دستورالعمل مندرج بر روی محصول جهت خرید این محصول روی لینک زیر کلیک کنید: https://chizmiza.com/?p=1909 مشعل نارگستر با وزن 10 گرم و ارتفاع سوزش 30 سانتی متر مشعل دستی شادی با اندازه متوسط اما نوردهی عالی تا مدت زمان 35 ثانیه نورافشانی میکند. مناسب برای جشن ها و مراسم ایرانی مانند، چهارشنبه سوری، شب یلدا، عید باستانی نوروز

    مجالس و تشریفات اصفهان
  • دود رنگی زمینی نارگستر با وزن 35 گرم

    دود رنگی زمینی نارگستر با وزن 35 گرم

    دود رنگی زمینی نارگستر با وزن 35 گرم زمان سوزش: 50 ثانیه وزن : ~ 35 گرم کلاس خطر: 1.4G طریقه مصرف: دستورالعمل مندرج بر روی محصول جهت خرید این محصول روی لینک زیر کلیک کنید: https://chizmiza.com/?p=1914 دود های رنگی یکی از محبوب ترین وسایل اتش بازی و نورافشانی زمینی است که کاربردهای فراوان و متفاوتی دارد. این وسیله آتش بازی در دو مدل اصلی دود رنگی دستی و دود رنگی زمینی تولید می شود. در مراسماتی همچون افتتاحیه مسابقات ورزشی ماننده افتتاحیه مسابقه رالی یا موتورسواری استفاده از دودرنگی در افتتاحیه کافه یا رستوران که تم رنگی خاصی دارند و با دودرنگی ست میکنند. به جهت عکاسی و افکت دادن به تصاویر گرفته شده توسط عکاس که دودرنگی بسیار تصاویر را هنری و زیبا می کند و حتی در فیلمبرداری نیز بسیار حرفه ای است.

    مجالس و تشریفات اصفهان