آیا استفاده از گیت و تگ فروشگاهی کار درستی است

در این فروشگاه ها تگ و گیت یاد شده کار کرد درستی دارد و شما تست میکنید و بدون هیچ مشکلی آلارم خود رو میدهد و شما پس از خرید تگ و گیت فروشگاهی و پس از نصب متوجه میشوید که برای فروشگاه شما کاربرد خاصی ندارد چرا؟

چون تگ و گیت فروشگاهی خریداری شده مناسب برای داخل پاساژ نمیباشد و یا اینکه احتمال دارد در محل فروشگاه شما تعدادی زیادی تگ و گیت فروشگاهی rf وجود داشته باشد ودر صورتی که سیستم خریداری شده به صورت دو آنتن و نیز به صورت دوبرد میباشد باز هم امکان دارد در فروشگاهی محل نصب شما به دلیل تداخل فرکانس و یا آلودگی فرکانسی نتیجه مد نظر برای شما به دست نیاید.

پس باید دقت کنیم که تگ و گیت فروشگاهی مناسب برای فروشگاه خود انتخاب کنیم و همین مطلب درباره بعضی از تگ و گیت فروشگاهی am  در بعضی از موارد صدق میکند پس پیش نهاد میشود در زمان تگ و گیت فروشگاهی تمام معیارهای مد نظر مورد بازبینی قرار بگیرد تا متضرر نشوید.

و همچنین باید در نظر گرفت که تگ و گیت فروشگاهی تمام تگ های موجود در بازار چه rf  و یا په am از نظر ظاهر کاملا همسان هستند و فقط هسته مرکزی آنها با هم متفاوت میباشد وباید در نظر گرفت که اگر قصد خرید تگ و گیت فروشگاهی دست دوم رو دارید.

باید توجه کنید که کیفیت تگ های موجود در فروشگاه در چه حد است تا بعدا بعد از نصب تگ و گیت فروشگاهی دچار مشکل و دردسر نشوید.

در نظر بگیرید برای فروشگاه خود قصد تگ و گیت فروشگاهی دست دوم دارید و اگر ان تعداد تگ خریداری شده نیز بالا باشد و  تعدادی از تگ های موجود در فروشگاه یکسان میباشد و تعداد دیگر دارای فرکانس دیگر و شما بعد از نصب تگ و گیت فروشگاهی متوجه میشوید که تعدادی از تگ ها برای دستگاه شما مناسب نمیباشند و جدا کردن این تغداد تگ در فروشگاه بعد خرید تگ و گیت فروشگاهی بسیار کار پر زحمت و مشقت باری نیز میباشد.

بعلاوه بر این که  شما تگ و گیت فروشگاهی رو خریداری کرده اید و امکان دارد صاحب قبلی در دست رس نباشد و شما باید متحمل ضرر و نیز باید نسبت به تگ و گیت فروشگاهی خود دوباره باید اقدام کنید.

و دراینصورت شما دوبار ضرر کرده اید و مبلغ کل برابر با تگ و گیت فروشگاهی نو میشود علاوه بر اینکه تگ و گیت فروشگاهی شما دارای گارانتی هم نیز نمیباشد،پس برای خرید تگ و گیت فروشگاهی دست دوم باید تمام موارد مد نظر خود رو چک کنید تا متضرر نشوید.

در خدمت شما هستیم در فروشگاه آفرید کالا با انواع مختلف تگ و گیت فروشگاهی میتوانید برای سفارش با ما در تماس باشید و یا پیام بگزارید و یا سفارش خود رو برای خرید تگ و گیت فروشگاهی ثبت نمایید.


۲۲ آذر ۱۳۹۸


محصولات مشابه
  • انواع قابلمه و سرویس قابلمه گرانیتی ژیوار

    انواع قابلمه و سرویس قابلمه گرانیتی ژیوار

    ژیوار تولید کننده انواع سرویس قابلمه و قابلمه و تابه گراینتی با بهترین کیفیت با 20 سال تجربه در تولید مجموعه ژیوار دارای به روز ترین ابزار الات و ماشین الات صنعتی برای تولید ظروف نچسب گراینتی در خدمت هموطنان عزیز میباشد. ژیوار تولید کننده انواع سرویس قابلمه گرانیتی در تعداد پارچه های متنوع(10/8/7/5) متناسب با بودجه ، جمعیت و سلیقه شما ژیوار تولید کننده انواع قابلمه گرانیتی تک و ماهی تابه گرانیتی تک در سایز های متنوع از14 تا 52 جهت سفارش انواع سرویس قابلمه تفلون نچسب با ما در ارتباط باشید ژیوار زیبا و ماندگار در خدمت شماست تا با خیال راحت از ظروف پخت و پز خود استفاده کنید و خیالتان از بابت سلامت و کیفیت ظروف راحت باشد.

    متفرقه البرز
  • سرویس قابلمه مدل ناپولی دسینی

    سرویس قابلمه مدل ناپولی دسینی

    سرویس قابلمه دورو گرانیت سایز قابلمه 20~24~28~32تابه 28تابه دوطرفه 32تابه مرع گارانتی اصلی پرتاب افزار درچهار رنگ زیر قیمت بازار و شرکت محصولات جدید کارخانه دسینی دورو گرانیت می باشد کیفیت عالی در پنج رنگ گارانتی اصلی پرتاب افزار پوشش نچسب دورو گرانیتکرم طوسی مشکی و نسکافه ای [سرویس قابلمهمدل ناپولی دسینی ]( https://entekhabtoo.com/product/%d8%b3%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%b3-%d9%82%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%85%d9%87-%d8%af%d8%b3%db%8c%d9%86%db%8c-%d9%85%d8%af%d9%84-%d9%86%d8%a7%d9%be%d9%88%d9%84%db%8c/?v=d6392e39ad2a)

    متفرقه تهران
  • کتری قوری شیردار دی ام تی  مدل 1034

    کتری قوری شیردار دی ام تی مدل 1034

    کتری قوری کف چدن پنج لیتری قوری چینی یکسال گارانتی اصلی دی ام تی

    متفرقه تهران
  • باربیکیو گازی زغالی مدل سوزان G90

    باربیکیو گازی زغالی مدل سوزان G90

    مشخصات کباب پز دو منظوره سوزان باربیکیو گازی زغالی مدل سوزان، هم بصورت گازی و هم صورت زغالی قابل استفاده است. بنابراین هیچ نگرانی از بابت استفاده از آن نخواهید داشت اگر دسترسی به گاز برایتان مقدور نیست از قابلیت زغالی آن بهره ببرید و آسوده کباب کنید. امکاناتی که در این مدل تعبیه و طراحی شده است همگی کاربردی بوده و دیگر تجربه بد به هم ریختگی و کثیفی‌هایی که با دیگر کباب‌پزها تجربه کرده‌اید را نخواهید داشت. همانطور که مشاهده می‌کنید مدل سوزان دارای درب است، این ویژگی امکانی را فراهم می‌کند تا در حین پخت و پز پوشش آن را بسته و از پخش دودهای زیاد حاصل از کباب کردن خلاص شوید. کف این باربیکیو گازی-زغالی از جنس چدن بوده و طی استفاده‌های مکرر دچار آسیب نمی‌شود چرا که جنس چدن در این محصول کاملا مقاوم بوده و همین موضوع سبب دوام بیشتر کار شده است. باربیکیو گازی زغالی مدل سوزان جزو باربیکیوهای باغی کابینت‌دار است. در واقع این مدل کباب‌پزها فضای مناسبی را برای قرار دادن ظروف و تجهیزات مورد نیاز کباب کردن را فراهم کرده‌اند تا این وسایل را با نظم خاصی در جای خود قرار دهید. یکی از معضلات هنگام کباب کردن، به هم ریختگی اطراف کباب پز بود که دیگر با کباب پز سوزان شاهد این بی‌نظمی‌ها نیستید. کابینتی که در زیر جایگاه کباب پز تعبیه شده به همراه میز تاشو کنار آن فضای مناسبی را برای جایگیری وسایل محیا کرده است. ظروف حاوی مواد غذایی یا هر چیز دیگری را برای دسترسی آسان و سریع، در میز تاشو کنار باربیکیو قرار دهید تا نهایت استفاده را از تمام فضاهای طراحی شده داشته باشید. باربیکیو سوزان بصورت چرخدار تولید و عرضه می‌شود در نتیجه به سادگی می‌توانید آن را جا به جا کنید.

    متفرقه تهران