رول چلنیوم | قیمت رول تابلو چلنیوم

رول چلنیوم | قیمت رول تابلو چلنیوم :

با پیشرفت علم و صنعت در حوزه های متفاوت بخصوص حوزه تابلوسازی تحولی عظیم در ساخت هر یک از تابلوهای تبلیغاتی فراهم شده و امروزه در ساخت تابلوهای تبلیغاتی تنوع زیادی پدیدار گشته که این تنوع زیاد سبب سردرگمی مشتریان در انتخاب نوع تابلو می شود . با ورود دستگاه های پیشرفته همچون دستگاه برش لیزری ، دستگاه پی وی سی ، دستگاه فانتاکروم ، دستگاه سی ان سی و سایر دستگاه های حروف ساز و برش ، امکان ساخت حروف برجسته در شکل ها و طرح های متفاوت و به صورت حجیم و سه بعدی فراهم گشته است .

تابلوسازی مهمترین تکنیک تبلیغاتی و بازاریابی است که بدون آن برند یک کسب و کار شناخته و معرف حضور افراد واقع نخواهد شد . تبلیغات تاثیر بسزایی در فروش و کسب درآمد بیشتر دارند و نقش پررنگی را در جذب مشتری بیشتر دارد اما تابلوسازی نسبت به سایر روش های تبلیغاتی همچون تبلیغات کاغذی ، تبلیغات در رادیو و تلویزیون ، تبلیغات سمپلینگ ، تبلیغات چریکی ، تبلیغات در شبکه های اجتماعی ، استیکرهای تبلیغاتی و دیگر روش ها همه به نوعی دارای مدت زمان محدود هستند و به صورت مدت دار مورد استفاده واقع می شوند اما تابلوسازی اگر به صورت مدرن و طبق متدهای روز دنیا سفارش داده شود برای سال های طولانی می تواند دوام و ماندگاری داشته باشد و به صورت نامحدود نام برند شما را به عموم مخاطبان گوشزد نماید و افرادی که روزانه از مقابل محل کسب شما در حال رفت و آمد هستند به مرور زمان نام برند مندرج بر روی تابلو تبلیغاتی در ذهن آنها نقش می بندد و در هنگام نیاز به نوع کالاها یا خدمات ارائه شده توسط شما ، قطع به یقین به سراغ شما خواهند آمد .

در ساخت تابلوهای تبلیغاتی ابزارها ، قطعات و لوازم متعددی بسته به نوع تابلو تبلیغاتی مورد استفاده واقع می شود یکی از ابزارهای کاربردی در ساخت تابلو چلنیوم یا سایر تابلوهای تبلیغاتی که به صورت حروف ترکیبی ساخته می شوند رول چلنیوم می باشد .

 

رول چلنیوم :

رول چلنیوم چیست ؟

 نوارهای رنگی منعطف با عرض 7 ، 9 و 11 سانتی متری هستند که ضخامت هایی ما بین 3.0 و 0.5 را دارا می باشند و برای ساخت حروف برجسته در رنگ های مختلف توسط برندهای متعدد در کشورهایی نظیر اسپانیا ، تایوان ، کره و چین تولید و به بازاها عرضه می شوند . یکی از بزرگترین و برترین برند تبلیغاتی تولید کننده رول چلنیوم اصل ، آلوراپید است که توسط کشور اسپانیا و در کارخانجات MIC تولید می شوند که دارای کیفیت بسیار عالی است ، نوع دیگر که کیفیت آن هم بسیار عالی می باشد آلوباند تایوانی است و بعد از آن ها برندهای چینی با نام های آلوشاین ، آلوتیپ و سهند و غیره هستند که اقدام به تولید و عرضه رول چلنیوم می نمایند  اما کیفیت آنها قابل قیاس با دو مدل آلوباند و آلوراپید نیست با این حال  برای برخی کاربردها مورد استفاده واقع می شوند اگر به دنبال کیفیت و دوام هستید نوع آلوراپید و آلوباند پیشنهاد می شود .

 

 

رول تابلو چلنیوم :

تابلو چلنیوم یکی از زیباترین و مدرن ترین تابلو تبلیغاتی حال حاضر محسوب می شود که انواع متعددی نظیر تابلو چلنیوم ساده ، تابلو چلنیوم لترمکس ، تابلو چلنیوم ستاره ای ، تابلو چلنیوم الماسی ، تابلو چلنیوم کریستالی ، تابلو چلنیوم دوبل ، تابلو چلنیوم دوبل طلایی الماسی ، تابلو چلنیوم دوبل الماسی و ... دارد که تکنیک های ساخت و برش پلکسی هر کدام به شیوه های متعدد قابل اجراست اما رول چلنیوم را می توان برای ساخت سایر تابلوهای تبلیغاتی به صورت ترکیبی نظیر تابلو نئون پلاستیک ، تابلو استیل ، تابلو وکیوم ، تابلو پانچی و ... بکار برد که در اینصورت رویه تابلو از نوع پلاستیک یا استیل و لبه های حروف از نوع چلنیوم می باشد . برای اینکه بتوانید به صورت ترکیبی هم از زیبایی های تابلو چلنیوم و هم از زیبایی های نمای کامپوزیت یا ترموود بهره مند شوید می توانید به جای زیرساز پی وی سی از ورق کامپوزیت و یا چوب ترموود استفاده نمایید تا زیبایی تابلو تبلیغاتی شما منحصر به فرد شود .

به طور کلی برای ساخت تابلو چلنیوم در ابتدا حروف مدنظر توسط نرم افزارها طراحی و تنظیمات دلخواه انجام می پذیرد حال پس از اینکه طراحی حروف آماده شد و حروف به شکل طرح دلخواه درآمد ، به اندازه حروف از رول چلنیوم یا توسط دستگاه و یا توسط قیچی دستی بریده می شود که می بایست دو سانت اضافی در نظر گرفته شود زیرا چلنیوم دو لبه دارد یک لبه درزگیر و یک لبه ای که حروف را به چلنیوم وصل می نماید که این دو قسمت بالا و پایین چلنیوم را از دو سانتی که در ابتدا بیشتر برش دادیم استفاده می کنیم تا لبه های رول چلنیوم درون هم چفت شوند لبه های اضافی توسط قیچی آهن برچیده می شود تا لبه ها درون هم چفت شوند و سپس با چسب یک دو سه در سر جای خود محکم می شوند اما نباید به چسب یک دو سه اکتفا کرد زیرا به مرور زمان و در مقابل شرایط آب و هوایی چسب قدرت چسبندگی خود را از دست می دهد و می بایست برای محکم کاری از چسب های دیگر نظیر کلروفوم استفاده نمود . چلنیوم حاوی یک قسمت پلاستیکی است که هر چقدر قسمت پلاستیکی این جنس آلومینیومی مقاومت بهتری داشته باشد از چلنیوم جدا نمی شود و به طور عالی اتصال برقرار می شود ، رول چلنیوم بسیار منعطف می باشد و توسط دست به راحتی خم شده و به شکل دلخواه تابلوساز در می آید ، پس از برش رول چلنیوم سعی می شود که اولین نقطه اتصال مابین چلنیوم و حروف ایجاد شود و پس از ایجاد اتصال توسط چسب های مخصوص نقطه اتصال حروف و چلنیوم را محکم می کنیم و پس از اتمام چسب کاری حروف کامل می شود . پس از تکمیل ساخت حروف برجسته چلنیوم نوبت به نوردهی حروف می رسد آن چیزی که سبب تنوع و تمایز تابلو چلنیوم می شود .

 

 

 

برای نورپردازی تابلوهای حروف برجسته از انواع متعدد ال ای دی ها نظیر ال ای دی نواری و ال ای دی بلوکی در رنگ های متعدد بهره می برند . بیشتر از ال ای دی نواری برای ساخت حروف برجسته استفاده می شود . برای استفاده از منبع تغذیه مناسب می بایست ولتاژ کاری و میزان مصرف ال ای دی نواری که می خواهیم در تابلو بکار ببریم را بدانیم تا بتوانیم مطابق آن یک منبع تغذیه مناسب انتخاب نماییم . ولتاژ کاری ال ای دی نواری  12 ولت و مصرف توان آن 4.8 وات بر متر می باشد . چون در تابلو حروف برجسته همه اتصالات به صورت موازی برقرار می شود یعنی همه سرهای مثبت به هم و همه سرهای منفی به هم وصل می شوند می بایست ولتاژ آدابتور مورد نیازمان را برابر ولتاژ کاری ال ای دی نواری که 12 ولت است در نظر بگیریم اما برای محاسبه مصرف جریان یا توان می بایست بدانیم که چند متر ال ای دی نواری در مدار نیازمندیم .





قیمت رول چلنیوم :

قیمت رول چلنیوم با در نظر گرفتن عرض و ضخامت آنها و همچین کشور سازنده و ارائه دهنده آن کاملاً متفاوت می باشد و که این تفاوت سبب بالا یا پایین رفتن قیمت تابلو چلنیوم نیز می شود .

رنگ رول چلنیوم در تابلو چلنیوم :

رول چلنیوم حاوی رنگ های متعددی می باشد که این رنگ ها تعیین کننده قیمت رول چلنیوم و همچنین قیمت تابلو چلنیوم هستند برای مثال قیمت تابلو چلنیوم طلایی نسبت تابلو چلنیوم نقره ای یا مشکی کمی بالاتر است و مورد سفارش بیشتری واقع می شود و در حال حاضر در کشور ما تابلو چلنیوم طلایی بیشتر مورد استفاده کاسبین قرار می گیرد .

آنادایز کردن چلنیوم چیست و چه تاثیر بر روی قیمت تابلو چلنیوم دارد ؟
آنادایز کردن چلنیوم چیست ؟

فرآیندی است که سبب ایجاد یک لایه نازک اکسیدی بر روی چلنیوم می شود طبق این فرآیند یک جریان برق به طور مستقیم از مایع الکترولیت می گذرد که در آن آلومینیوم آند و یک فلز دیگر کاتد می شود که این امر سبب ایجاد این لایه اکسیدی بر روی کار می شود که میزان ضخامت این لایه بستگی به عوامل متعدد ساخت تابلو دارد. این لایه مقاومت بالاتری برای تابلو چلنیوم به ارمغان می آورد و همچنین براقیت و زیبایی تابلو را دوچندان می نماید و همین آنادایز کردن سبب افزایش قیمت تابلو تبلیغاتی شما می شود . چون جنس چلنیوم از نوع آلومینیوم می باشد خود در شرایطی که در مجاورت هوا قرار می گیرد اکسیدی می شود اما با عمل آنادایز نمودن ، مقاومت آلومینیوم بالا می رود .

مزایای آنادایز نمودن چلنیوم :

افزایش استحکام چلنیوم در برابر شرایط جوی نامناسب و خوردگی های ناشی از رطوبت و ناملایمات جوی

اگر چلنیوم آنادایز شود در هنگام ساخت حروف هیچ گونه لکی بر روی آن باقی نمی ماند .

سبب چسبندگی بهتر رنگ بر روی چلنیوم می شود .

براقیت و درخشندگی تابلو را بالا می برد .

در مقابل اشعه UV مقاوم می شود .

انواع رول چلنیوم :

رول چلنیوم طلایی 7 ، 9 و 11 سانتی

رول چلنیوم نقره ای  7 ، 9 و 11 سانتی

رول چلنیوم فول پانچی  7 ، 9 و 11 سانتی

رول چلنیوم پانچی  7 ، 9 و 11 سانتی

رول چلنیوم سوپر ساید طلایی یا نقره ای  7 ، 9 و 11 سانتی

رول  چلنیوم مشکی  7 ، 9 و 11 سانتی

رول چلنیوم مشکی پانچی  7 ، 9 و 11 سانتی


۱۸ آذر ۱۳۹۸
saftysign


محصولات مشابه
  • صندلی دانش آموزی ودانشجویی ،نیمکت

    صندلی دانش آموزی ودانشجویی ،نیمکت

    شرکت صنعت آذربایجان(صنایع فلزی مالکی)تولیدکننده انبوه مصنوعات فلزی شامل انواع صندلی دانش آموزی و دانشجویی، نیمکت ، صندلی آزمایشگاهی(تابوره) وچهارپایه ،میزنقشه کشی ،میزکامپیوترفایبرگلاس وسایرمصنوعات فلزی کلیه محصولات خودرا بابهترین کیفیت ونازلترین قیمت به فروش می رسان.

    لوازم مصرفی آذربایجان شرقی
  • کمد رختکن دو درب روی هم فلزی

    کمد رختکن دو درب روی هم فلزی

    از کمد رختکن دو درب روی هم فلزی برای نگهداری لباس در کارخانه ها ، ادارات دولتی و بیمارستانها استفاده می شود . مشخصه کمد رختکن دو درب روی هم فلزی استفاده از ورق روغنی با ورق 5 دهم ، 7 دهم و نه دهم استفاده از لولای نواری برای اتصال درب به بدنه کمد دستگیره پلاستیکی توکار قفل سوئیچی جهت قفل کردن کمد رنگ پودری الکترو استاتیک چرمی ( رنگ اصلی رنگ بژ ) دارای لوله آویز برای قرار دادن لباس دارای حفره هایی جهت تهویه هوا دارای دو عدد جاکفشی موارد سفارشی کمد رختکن تولید با ورق روغنی با ضخامت یک میلی متر به بالا تولید با ورق گالوانیزه استفاده از رنگ های استاتیک به غیر از رنگ بژ به صورت تک رنگ و دو رنگ استفاده از رنگ مایع کوره ای ایجاد پایه تنظیم جهت شستشو زیر کمد رختکن استفاده از قفل گلنگدنی به جای قفل سوئیچی ، همچنین به جای قفل سوئیچی ساده از قفل سوئیچی کامپیوتر ی می توان استفاده نمود دارای یک سال گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش دارای بسته بندی با روکش سلفون و مقوا و کاملا تسمه کشی شده جهت ارسال به تما م نقاط کشور جهت دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

    لوازم مصرفی تهران
  • کمد و فایل دوار چهارطبقه و پنج طبقه

    کمد و فایل دوار چهارطبقه و پنج طبقه

    فایل 5 طبقه دوار این فایل‌ها دارای طبقات مدور (گردان) می‌باشد که حجم بایگانی را در فضایی که اشغال می‌نماید (87*87*197) تا حد قابل توجهی افزایش می‌دهد. گنجایش فایل جهت بایگانی زونکن آویز با عطف 2.5 سانت 275 جلد که هر طبقه گنجایش 55 جلد را دارا می‌باشد. گنجایش فایل جهت بایگانی زونکن با عطف 4.5 سانت 225 جلد که هر طبقه گنجایش 45 جلد را دارا می‌باشد. گنجایش فایل جهت بایگانی زونکن با عطف 7.5 سانت 150 جلد که هر طبقه گنجایش 30 جلد را دارا می‌باشد. ابعاد فایل (87*87*197) دارای 5 طبقه که رنگ فایل‌ها الکترو استاتیک پودری چرمی می‌باشد. تلفن: 77732824-021 –77732825-021 تهران خیابان حافظ پاساژ ایرانیان طبقه 2- آدرس وب سایت: https://www.bstandis.com/فکس: 02189776331 بازدید کننده گرامی جهت دریافت کاتالوگ و خدمات ما 0912733884 را به 10008590 پیامک کنید(اعداد به لاتین وارد شود) همراه:09125350224-09127338848 – 09122343478

    لوازم مصرفی تهران
  • کمد رختکن چهار درب فلزی

    کمد رختکن چهار درب فلزی

    ز کمد رختکن چهار درب فلزی برای نگهداری لباس در کارخانه ها ، ادارات دولتی و بیمارستانها استفاده می شود . مشخصه کمد رختکن چهار درب فلزی استفاده از ورق روغنی با ورق 5 دهم ، 7 دهم و نه دهم استفاده از لولای نواری برای اتصال درب به بدنه کمد دستگیره پلاستیکی توکار قفل سوئیچی جهت قفل کردن کمد رنگ پودری الکترو استاتیک چرمی ( رنگ اصلی رنگ بژ ) دارای لوله آویز برای قرار دادن لباس دارای حفره هایی جهت تهویه هوا موارد سفارشی کمد رختکن قرار دادن جاکفشی جهت جلوگیری از ادغام لباس ها با کفش تولید با ورق روغنی با ضخامت یک میلی متر به بالا تولید با ورق گالوانیزه استفاده از رنگ های استاتیک به غیر از رنگ بژ به صورت تک رنگ و دو رنگ استفاده از رنگ مایع کوره ای ایجاد پایه تنظیم جهت شستشو زیر کمد رختکن استفاده از قفل گلنگدنی به جای قفل سوئیچی ، همچنین به جای قفل سوئیچی ساده از قفل سوئیچی کامپیوتر ی می توان استفاده نمود دارای یک سال گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش دارای بسته بندی با روکش سلفون و مقوا و کاملا تسمه کشی شده جهت ارسال به تما م نقاط کشور جهت دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

    لوازم مصرفی تهران