موارد مهم در استفاده از تگ و گیت فروشگاهی

برای طول عمر تگ و گیت فروشگاهی عوامل زیادی وجود دارند که ما سعی میکنیم بیشتر موارد مورد نیاز شما در استفاده از تگ و گیت فروشگاهی لرای شما بیان کنیم

در زمان استفاده از تگ و گیت فروشگاهی بعد از اینکه بهترین نوع تگ و گیت رو انتخاب کرده اید مهم طرز استفاده از تگ و گیت فروشگاهی میباشد که به طول عمر آن کمک میکند.

در تگ و گیت فروشگاهی rf بیشتر چون به صورت برد در پایین دستگاه استفاده میشود و اکثرا قدرت حذف تگ ساکن در محیط رو ندارند به این معنی که اگر تگ در نزدیکی تگ و گیت فروشگاهی باشد دچار آلارم دستگاه میشود و به مرور زمان به خاطر اینکه بر روی دستگاه تاثیر میگذارد و فشار می آورد و تگ و گیت فروشگاهی به مرور زمان ضعیف میشود.

البته تعدادی از تگ و گیت فروشگاهی rfنیز موجود میباشند که تگ ساکن رو حذف میکنند ولی بعد از اینکه دچار حرکت میشوند دوباره تگ شناسایی میشود توسط گیت و باعث میشود تا دستگاه ما آلارم بدهد.

در زمان استفاده از تگ و گیت فروشگاهی چنانچه اگر دارای درب رول آپ و با آکاردئونی و یا کرکره ای میباشید حتما قبل از رفتن تگ و گیت فروشگاهی خود را خاموش کنید چون دارای فلز میباشد و فلز جاذب فرکانس نیز میباشد و نیز باعث میشود بر روی تگ وگیت فروشگاهی شما تاثیر میگذاردو دستگاه شما دچار مشکل شود به مرور زمان و یا دچار آلارم ممتد و یا باعث کاهش طول عمر تگ وگیت فروشگاهی نیز میشود.

نکته دیگر که در زمان استفاده تگ و گیت فروشگاهی باید در نظر گرفت

که در فصل تابستان و زمستان که هوا سرد و یا گرم میشود چنانچه در فروشگاه تگ و گیت فروشگاهی استفاده میکنید این دستگاههای سرمایشی و گرمایشی چون دارای فلز و یا دارای سیم پیچ میباشد بر روی کار کرد تاثیر میگذارد.

حتما در زمان استفاده از تگ و گیت فروشگاهی و اگر میخواهید در فروشگاه از نون و یا led  استفاده کنید حتما در نظر داشته باشید امکان دارد در صورتی که مکان محل فروشگاه شما دارای آلودگی فرکانسی بیشتری باشد امکان دارد بر روی تگ و گیت فروشگاهی شما تاثیر بگذارد.

حتما در نظر بگیرید که در زمان استفاده از تگ و گیت فروشگاهی چنانچه سیم دو شاخ در محل ندارید حتما دوشاخ نزدیک به تگ و گیت فروشگاهی خود در نظر بگیرید.

تگ و گیت فروشگاهی به عنوان مثال am یا rf فرقی نمیکنه اگر شما بر روی سیم برق که مربوط به تگ و گیت فروشگاهی میباشد تگ قرار گرفته شده باشد احتمال این وجود دارد که تگ چون با فرکانس دستگاه یکی میباشد از طریق سیم برق به تگ و گیت فروشگاهی شما تاثیر میگذارد.

اگر در فروشگاه از صندوق فروشگاهی و بارکد خوان و لیبل پرینتر و یا فیش پرینتر استفاده میکنید اول اینکه برق دستگاه تگ و گیت فروشگاهی شما باید کاملا مجزا باشد و دوم اینکه فاصله تجهیزات فروشگاهی شما باید کاملا با تگ و گیت فروشگاهی شما باید فاصله داشته باشد و یا اینکه در فروشگاه کامپیوتر و موارد دیگر نیز استفاده میکنید فاصله استاندارد به تگ و گیت فروشگاهی شما داشته باشد

و در نظر بگیرید امکان دارد در برق کشی فروشگاه شما امکان دارد دچار اتصالی باشد و یا انکه امکان دارد در فروشگاه شما در پریز برق هر دو سیم آمده به پریز شما فاز باشد که در اینصورت برای شما ایجاد مشکل میکند.

پس قبل از استفاده از تگ و گیت فروشگاهی حتما شرایط نگهداری آن رو نیز رعایت کنید .
منبع:www.afaridkala.ir


۱۱ آذر ۱۳۹۸


محصولات مشابه
  • مانتو دانشجویی خرج کار راه راه

    مانتو دانشجویی خرج کار راه راه

    مانتو های دانشجویی باید به گونه‌ای باشند که با دیگر لباس‌ها نظیر شلوار، مقنعه و کفش‌ها ست شوند. در انتخاب مانتوهای دانشجویی باید به جنس آن هم دقت ویژه‌ای داشته باشید. زیرا دانشجو فعالیت‌ های مختلف آموزشی را در دانشگاه می‌گذرند. پس باید جنس پارچه‌ای برای مانتو او باشد که لکه نگرفته یا چروک پذیری آن خیلی کمتر باشد. یکی از پارچه‌ها جنس نخی پنبه ای است، که برای فصول تابستان بسیار انتخاب مناسبی است. این جنس به خوبی هوا را عبور داده و حرارت بدن را کاهش می‌دهد. پارچه فاستونی از دیگر پارچه‌ هایی است که خیلی کم چروک شده و لک می‌گیرد. پارچه بعدی کتان است که مقاومت بالایی داشته و بیشتر برای فصل سرد سال مناسب می‌باشد. البته کتان‌ های نازک هم برای بهار و تابستان انتخاب‌های ایده آلی هستند و در آخر پارچه کرپ پیشنهاد خوبی است. مانتو سرای ایران پوش تولیدی پوشاک زنانه انواع مانتو زنانه اسپرت... مجلسی...اداری...رسمی...‌دانشجویی انواع شلوار زنانه پارچه ای...لی ❌❌❌فروش فقط عمده ای ❌❌❌ شرایط ویژه فروش اعتباری جهت همکاران گرامی جهت مشاهده نمونه های بیشتر تماس بگیرید آدرس: اصفهان میدان امام بازار بزرگ سرای مخلص ❌❌❌ فقط عمده فروشی ❌❌❌ جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید با ما رد تماس باشید .

    پوشاک اصفهان
  • فروش عمده مانتو و شلوار اداری فیونا

    فروش عمده مانتو و شلوار اداری فیونا

    پارچه فیونا یکی از انواع پارچه های وارداتی از کشور چین است که بنا به پارامترها و ویژگی هایی که دارد مورد استقبال افراد با سلیقه های مختلف برای دوخت لباس فرم رسمی قرار گرفته است. این پارچه در دسته پارچه های کشی قرار دارد. عرض پارچه فیونا معمولا حدود ۱۵۰ سانتی متر است که هر طاقه آن چیزی حدود ۵۰ الی ۶۰ یارد است. مانتو سرای ایران پوش تولیدی پوشاک زنانه انواع مانتو زنانه اسپرت... مجلسی...اداری...رسمی...‌دانشجویی انواع شلوار زنانه پارچه ای...لی ❌❌❌فروش فقط عمده ای ❌❌❌ شرایط ویژه فروش اعتباری جهت همکاران گرامی جهت مشاهده نمونه های بیشتر تماس بگیرید آدرس: اصفهان میدان امام بازار بزرگ سرای مخلص ❌❌❌ فقط عمده فروشی ❌❌❌ جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید با ما در تماس باشید .

    پوشاک اصفهان
  • مانتو چهارخانه تابستانه

    مانتو چهارخانه تابستانه

    از جمله لباس های پر طرفدار برای استایل غیر رسمی مانتوهای چهار خونه هستند که اگر بدرستی ست شوند می توان جذابیت را با آنها تجربه کرد. اگر در بین لباس هایتان مانتوی چهارخونه دارید باید یک سری قواعد را در مورد ست کردن مانتو چهارخونه بلد باشید. مانتو سرای ایران پوش تولیدی پوشاک زنانه انواع مانتو زنانه اسپرت... مجلسی...اداری...رسمی...‌دانشجویی انواع شلوار زنانه پارچه ای...لی ❌❌❌فروش فقط عمده ای ❌❌❌ شرایط ویژه فروش اعتباری جهت همکاران گرامی جهت مشاهده نمونه های بیشتر تماس بگیرید آدرس: اصفهان میدان امام بازار بزرگ سرای مخلص ❌❌❌ فقط عمده فروشی ❌❌❌

    پوشاک اصفهان
  • مانتو اسپرت نخی رنگ بندی متنوع و شاد

    مانتو اسپرت نخی رنگ بندی متنوع و شاد

    بدون شک مانتو اصلی‌ترین پوشش بانوان در ایران محسوب می‌شود. داشتن ظاهری زیبا و شیک برای تمامی بانوان حائز اهمیت است، به همین دلیل دقت و وسواس برای انتخاب سبک و مدل پوشش نیز مهم و زمان‌بر خواهد بود. خوشبختانه در سال‌های اخیر صنعت مد و فشن دارای تنوع بی‌نظیری شده است و مطمئنا انتخاب را برای بانوان سهل و آسان می‌کند. مانتو سرای ایران پوش تولیدی پوشاک زنانه انواع مانتو زنانه اسپرت... مجلسی...اداری...رسمی...‌دانشجویی انواع شلوار زنانه پارچه ای...لی ❌❌❌فروش فقط عمده ای ❌❌❌ شرایط ویژه فروش اعتباری جهت همکاران گرامی جهت مشاهده نمونه های بیشتر تماس بگیرید آدرس: اصفهان میدان امام بازار بزرگ سرای مخلص ❌❌❌ فقط عمده فروشی ❌❌❌ جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید با ما در تماس باشید .

    پوشاک اصفهان