آشنایی با بازاریابی اینترنتی

1 – در بالای وب سایت خود امکان بوک مارک کردن وب سایت خود را قرار دهید. با این کار مراجعات بعدی بازدیدکنندگان راحت تر خواهد بود. از بازدیدکنندگان وب سایت خود بخواهید که سایت را در رایانه خود بوک مارک کنند . آنها ممکن است وب سایت شما را به صورت فهرست شده در بوک مارک های خود قرار داده  و به دیدار دوباره ی آن بپردازند. همچنین شما باید دلیل خوبی برای نشانه  گذاری  سایت خود به آنها ارائه دهید. برای مثال  به آنها بگوئید که شما هر روز درصدد اضافه کردن مطالب جدید هستید .

2 – در وب سایت خود خبرنامه الکترونیکی را راه اندازی کنید و به بازدید کنندگان خود بگویید که با وارد کردن آدرس ایمیل خود خبرنامه اینترنتی وب سایت شما مشترک شوند. با اشتراک کاربران در خبرنامه سایت ، پس از مدتی بانک آدرس ایمیل مهمی از بازدیدکنندگان خود دارید که می توانید آخرین مطالب را برای آنها ارسال کنید. پیشنهاد می شود که برای عضویت در خبرنامه الکترونیکی انگیزه بازدیدکننده را جهت عضویت بیشتر کنید.

3- در وب سایت خود تالارگفتگو و انجمن راه اندازی کنید. از بازدید کنندگان خود بخواهید که در بحث های آنلاین شما مشارکت کنند.با شرکت در این انجمن ها آنها مردم دیگر را ملاقات می کنند. با ملاقات با افراد دیگر ، آنها در صدد بازدید دوباره ی وب سایت شما برخواهند آمد و از این طریق  دائما با آنها در تماس باقی می مانید.

4- در وب سایت خود دفترچه میهمان راه اندازی کنید. از بازدید کنندگان خود بخواهید تا دفترچه ی میهمان را امضا کنند. وقتی که افراد در دفتر مهمان ثبت نام کنند ممکن است شما بازخوردی ارزشمند و یا انتقادی سازنده در مورد چگونگی بهبود وب سایت خود دریافت کنید. این ممکن است کمک کند تا شما ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید.

5-به بازدید کنندگان خود اجازه دهید تا مقالات شما را برای وب سایت  خودشان با ذکر منبع و لینک آدرس وب سایت شما به کار ببرند. با این کار تبلیغات خود را در سراسر اینترنت گسترش خواهید داد.

6- از بازدید کنندگان خود  بخواهید تا وب سایت شما را به یک دوست ( یا دوستانی) ارجاع دهند. آنها ممکن است کسانی را جهت بهره مندی وب سایتتان بخوبی  بشناسند.

7-  از بازدید کنندگان بخواهید تا درصدد پر کردن پرسشنامه یا نظر سنجی آنلاین برآیند. شما می توانید از آن برای دریافت بازخورد ارزشمند به منظور بهبود وب سایتتان در جهت افزایش ترافیک استفاده کنید.

8- از بازدید کنندگان خود  بخواهید تا در مسابقه و یا قرعه کشی آنلاین شما شرکت کنند. مردم  به برنده شدن جوایز عشق می ورزند  و آنها برای آزمایش شانس خود به بازدید سایت شما می پردازند.

9- در صدد اهدای کالای رایگان به بازدید کنندگان خود باشید. به بازدید کنندگان خود اجازه  دهید تا کالاهای رایگان آنلاین شما را به مردمی که به بازدید از سایت شما می پردازند هدیه دهند. تبلیغات خود را در این کالاهای رایگان جای داده  و ترافیک خود را چند برابر کنید.

10- به برنامه همکاری ما ملحق شوید. به بازدید کننده خود اجازه دهید تا  با فروش محصولات  یا خدمات به کسب درآمد بپردازند . این ترافیک شما را  بیشتر خواهد کرد.
منبع:خانه سبز

۱۲ آبان ۱۳۹۲


محصولات مشابه