تابلو تبلیغاتی و اهداف تابلوسازی تبلیغاتی

تابلو تبلیغاتی و اهداف تابلوسازی تبلیغاتی :

در دنیای مدرنیته امروزi تمامی کسب و کارها برای اینکه بتوانند در میان رقبای خود زننده حرف اول باشند و محصولات و یا خدمات بیشتری را به فروش رسانده و درآمد بهتری کسب کنند نیاز دارند که خود را به مشتریان معرفی نمایند تا مشتریان آن برند را شناخته و در هنگام نیاز از خدمات یک برند استفاده نمایند و این کار ممکن نیست مگر با تبلیغات مکرر ، به جا و مناسب .

در دنیای کسب و کار روش های زیادی برای تبلیغات و بازاریابی موجود است  که شرکت های تولید کننده کالا یا ارائه دهنده خدمات می توانند با بهره مندی از این روش های تبلیغاتی محصولات و خدمات خود را به عموم افراد معرفی نمایند تا در صورت نیاز افراد به آنها مراجعه نموده و محصولات را بخرند یا خدمات را دریافت نمایند .

امروزه همه افراد کم و بیش با روش های بازاریابی و تبلیغات در حیطه های متعدد آشنایی دارند و بنا به نیاز و رفتار مشتریانشان برخی از این روش های تبلیغاتی را برمی گزینند و در آن زمینه اقدام به تبلیغ می نمایند . با ظهور اینترنت و شبکه های اجتماعی تحولی نوین در رفتار مشتریان فراهم آمد و تقریباً می توان چنین بیان نمود که افراد روزانه حدود یک سوم از وقت آزاد خود را در اینترنت و شبکه های اجتماعی می گذرانند بنابراین بازاریابان و کارشناسان به دنبال روش های نوین برای تبلیغات موثرتر و جذب مشتریان بیشتر می باشند که از جمله آنها می توان به تبلیغات کلیکی ، تبلیغات ایمیلی ، تبلیغات چریکی ، تبلیغات سمپلینگ ، تبلیغات پورسانتی ، تبلیغات دیجیتال مارکتینگ ، تبلیغات در شبکه های اجتماعی نظیر یوتیوب ، اینستاگرام ، تلگرام ، لینکدین ، فیس بوک و ... اشاره نمود. اما آن چیزی که در این میان حائز اهمیت می باشد این است که با وجود تبلیغات این چنینی باز هم تبلیغات سنتی نظیر چاپ پوستر ، تراکت ، بروشور ، کاتالوگ ، طراحی بیلبورد ، تلویزیون شهری و تابلوسازی جایگاه ویژه ای دارند و وجود آنها برای جذب مشتری یک ضرورت محسوب می شود .

شما در هر صنفی که مشغول فعالیت باشید بدون تردید از تابلوی تبلیغاتی برای معرفی برند خود بهره برده اید و یک مکان تجاری یا یک محل کسب بدون وجود تابلوهای تبلیغاتی دچار ضعف و کمبود می باشد به همین دلیل زمانی که از منزل خود خارج می شوید انواع تابلوهای تبلیغاتی در رنگ ها ، اندازه ها ، شکل ها و نورپردازی های متفاوت را شاهد هستید و تابلوهای تبلیغاتی جزئی از فضای شهری را تشکیل می دهند و اگر بدرستی و طبق استاندارد نصب شوند نه تنها منظر شهری را مخدوش نمی کنند بلکه سبب زیبایی فضای شهر نیز می شوند .

تابلو های تبلیغاتی به عنوان یک رابط ما بین تولید کنندگان یا ارائه دهندگان محصولات یا خدمات و مشتریان مطرح می شوند ، تابلوهای تبلیغاتی ابزاری مفید برای برقراری رابطه بین فروشنده و مشتری می باشند و حکم یک معرف یا یک شناسنامه و یا هویت کاری را برای حیطه های متعدد کاری دارند و یک تابلو تبلیغاتی اگر با استفاده از متریال های با کیفیت ، رنگ بندی مناسب و طبق متدهای روز دنیا توسط دست تابلوساز حرفه ای ساخته شود به راحتی می تواند زمینه جذب مشتری را برای هر نوع کسب و کاری فراهم سازد و نام برند شما را تداعی نموده و به دلیل تکرر آن در هنگام نیاز برای مشتری یادآور شود طوری که شاید مشتریان در آن لحظه نیاز به خرید محصول یا کالایی که توسط کسب و کار شما ارائه می شود نداشته باشد اما زمانی که به محصولات یا خدمات شما نیازمند شد قطعاً به سراغ شما خواهد آمد زیرا به مرور زمان برند شما در ذهن او حک شده است .

تابلوهای تبلیغاتی به حدی اهمیت دارند که حتی اگر شما در زمینه های متعدد دیگر نظیر طراحی بیلبورد ، تلویزیون شهری ، تبلیغ در رسانه ها و شبکه های اجتماعی ، تبلیغ در اینترنت و ... اقدام به تبلیغات کرده باشید باز هم می بایست در محل کسب خود یک نام و نشان خاص یا یک نام برند به عنوان تابلو سر درب نصب کرده باشید تا حس اعتماد و رسمی بودن کسب و کار خود را به رخ مشتریان بکشانید . با وجود اینکه تابلوسازی قدمتی دیرینه در حوزه تبلیغات دارد اما ذره ای از اهمیت نوع این تبلیغ کاسته نشده و صاحبین مشاغل در هر نوع حرفه ای که مشغول به فعالیت باشند چه شرکت های بزرگ و چه شرکت های کوچک و نوپا همه نیازمند به این نوع روش تبلیغات می باشند .

 

 

به دلیل اینکه تابلوهای سر در مغازه ها یا محل کسب و کارها یک تبلیغات دائمی و پایدار محسوب می شوند نسبت به سایر روش های تبلیغات که محدود هستند و برای مدت زمان مشخصی تبلیغات را به نمایش می گذارند و به دلیل اینکه بسیاری از کسب و کارهای نوپا در ابتدای شروع کار خود سرمایه و بودجه کافی برای تبلیغات در بسترهای متعدد دیگر که بسیار محدود هستند را ندارند به راحتی می توانند با استفاده از نصب تابلو تبلیغاتی به عنوان تابلو سر در مغازه برند و نوع کسب خود را به مشتریان بشناسانند و معرفی نمایند زیرا اکثریت مشتریان افرادی هستند که از مقابل محل کسب شما روزانه در حال گذر می باشند . در سطح شهرها تعداد زیادی مغازه و یا شرکت وجود دارد که در طول شبانه روز افراد زیادی از مقابل آنها در حال گذر هستند بنابراین اولین چیزی که در بین این همه مغازه یا شرکت مشتری را جذب می کند تا مشتری ترغیب شود برای خرید یا تماشا ، از آن مکان دیدن نماید تابلو تبلیغاتی سر درب ، دکوراسیون داخلی ، نمای ساختمان یا نمای مغازه و ... می باشد پس اگر کسب و کار شما نوپاست و توان صرف هزینه های زیاد برای تبلیغات متعدد را ندارید قیمت تابلو تبلیغاتی بسیار مرقوم به صرفه می باشد و یک تبلیغات دائم و شبانه روزی محسوب می شود که می توانید با بهره مندی از آن کسب و کار خود را رونق داده و مشتری جذب نمایید .

اگر از انواع تابلوهای تبلیغاتی جدید و درخشان نظیر تابلو  چلنیوم ، تابلو وکیوم ، تابلو استیل ، تابلو کامپوزیت ، تابلو ال ای دی ، تابلو نئون ، تابلو لایت باکس و ... بهره ببرید که همراه با نورپردازی متنوع و متفاوتی باشند و اگر تابلوی تبلیغاتی سر در مغازه شما نسبت به سایر مغازه ها درخشندگی و زیبایی بیشتری داشته باشد و بتواند به خوبی معرف محصولات شما باشد قطعا مشتریان را جذب خواهد نمود به شرط آنکه کیفیت و قیمت کالاهای شما متناسب باشد در غیر اینصورت مشتری فقط همان یکبار به سراغ شما می آید .

تابلوهای تبلیغاتی معرف نام و نشان تجاری هستند و اگر افراد برای انجام خدماتی یا دریافت کالایی به مکان هایی مراجعه نمایند که دارای تابلو سر در نباشد قطعاً نسبت به هویت و اعتبار آن مکان دچار تردید می شوند و از دریافت خدمات یا خرید منصرف خواهند شد .

 

 

 

اهداف تابلوسازی یا تابلوها :

جذب نگاه مشتری :

امروزه با انواع تابلوهایی که ساخته و نصب می شوند امکان جذب نگاه مشتریان ، راحتر از گذشته شده است که تابلوها ساده و بدون نور بودند و با وجود تابلوهای براق و درخشنده نظیر تابلو چلنیوم یا تابلو لاسوگاسی به راحتی می توانید ظرف مدت زمان کوتاهی چشمان مخاطبان را به اسم برند خود خیره کرده و نظر آنها را جلب نمایید . نمونه طرح تابلو مغازه یا نمونه طرح تابلو شرکتی بسیاری در فضای شهری به چشم می خورد اما آن چه سبب تمایز و زیبایی هر چه تمام تابلوها می شود طرح ، رنگ ، نوع متریال های کاربردی ، جنس و کیفیت متریال ها و نحوه نورپردازی تابلو می باشد که اگر همه اجزاء تشکیل دهنده تابلو از متریال های باکیفیت ، ترکیب رنگی متناسب ، محیط و نحوه قرارگیری ، زایه دید و ارتفاع تابلو از سطح زمین به درستی و به صورت حرفه ای در نظر گرفته شوند قطعاً می تواند ظرف مدت کوتاهی نظر مخاطبان را جذب کرده و آنها را به سمت شما بکشاند .

اطلاع رسانی :

اطلاع رسانی یعنی مطلع کردن افراد از یک سری امکانات و شرایط محیا شده . اولین و مهمترین هدف ساخت و سفارش یک تابلو تبلیغاتی مطلع نمودن افراد و مخاطبان از نوع خدمات و کالاهایی است که توسط شما تولید یا ارائه می شود .

راه یابی یا مسیریابی :

یکی دیگر از کاربردهای تابلوهای موجود در شهرها که به عنوان تابلو راهنما نامیده می شوند کمک رسانی به پیدا کردن مسیرهاست برای مثال زمانی که آدرس یک مکان تجاری به افراد داده می شوند می گویند مثلاٌ در سر درب مغازه تابلویی با نام برندی وجود دارد و یا برای هدایت رانندگان وسایل نقیلیه و عابرین پیاده در سطح شهر تابلوهایی برای یافتن مسیر با نام های متفاوت نصب شده است یا اینکه در ساختمان ها و مکان های تجاری بزرگ تابلوهایی برای یافتن بخشی از یک مکان بزرگ همچون شماره اتاق ها ، تابلو خروج اضطراری ، تابلو طبقات ، تابلو سالن یا تابلو اسامی افراد نصب می شود .

انتقال اطلاعات :

برخی دیگر از تابلوها جهت انتقال اطلاعات در محل های متفاوت از شهرها نصب می شوند مثلا اطلاعاتی در مورد تعمیرات جاده ای ، قوانین حاکم بر یک مکان ، اطلاعاتی در مورد مکان وقوع یک رویداد یا یک فعالیت هنری نظیر برگزاری کنسرت ها و سمینارها .

تابلوهای حمایتی : این تابلوها یا بنرها معمولاً در مکان هایی از شهر به چشم می خورند مثل سازمان انتقال خون که تابلوهای حمایتی برای خون رسانی به بیماران نیازمند نصب می نماید .

بازاریابی :

ماهیت کلی تابلوهای تبلیغاتی که به عنوان تابلو سر در مغازه یا تابلو شرکتی نصب می شوند معرفی برند یا نوع کسب و کار است که می تواند با معرفی برند شما برای کسب و کارتان بازاریابی نموده و مشتری جذب کند اگر شرکت تجاری شما دارای بخش های متعدد و وسیع است می توانید از انواع تابلوهای تبلیغاتی همچون تابلو سر درب ، تابلو راهنما ، تابلو مسیریابی و .... برای بخش های متعدد استفاده نمایید و قطعاً نصب تابلو سر در مغازه تاثیر بسزایی در معرفی برند و شناساندن هویت کاری شما دارد .

شناسایی :

بدون وجود تابلوهای تبلیغاتی یک برند دیده نخواهد شد و معرف حضور مخاطبین واقع نمی شود و هویت آن مکان تجاری پنهان می ماند تابلوهای تبلیغاتی می توانند شما را به عموم مخاطبان معرفی نمایند و بدلیل پایداری و تکرر زیاد این نوع تبلیغ به راحتی در ذهن مخاطبان رسوخ نموده و حک می شود و در هنگام نیاز مشتریان به کالاها یا خدمات ارائه شده توسط شما ، مخاطبان را به سمت شما هدایت می نماید.

تابلوهای تبلیغاتی :

با ورود دستگاه های پیشرفته نظیر دستگاه برش لیزری ، دستگاه سی ان سی ، دستگاه حک ، دستگاه چاپ ، دستگاه فانتاکروم و .... امکان ساخت حروف برجسته و تابلو سه بعدی به راحتی فراهم گشته و افراد با هر سلیقه ای می توانند انواع تابلوهای حروف برجسته را سفارش داده و به عنوان تابلو سر در مغازه  یا تابلو شرکتی نصب کنند و از فواید آنها بهره مند شوند .

انواع ابزارها و تابلوهای تبلیغاتی که می توان به عنوان تبلیغات مغازه یا محل کسب از آنها بهره برد عبارتند از :

تابلو فلکسی

تابلو کامپوزیت

تابلو چلنیوم

تلویزیون شهری

بنر

استند تبلیغاتی

تابلو استیل

تابلو وکیوم

تابلو نئون

تابلو ال ای دی

استیکرهای تبلیغاتی

لمپوست بنر

استرابورد تبلیغاتی

ساخت و طراحی تابلو تبلیغاتی مستلزم رعایت چه نکاتی می باشد ؟

استفاده از متریال ها و مواد درجه یک و مقاوم

طراحی تابلو تبلیغاتی می بایست بر اساس مکان تابلو و میزان نور محیط و زاویه دید سنجیده شود تا بتواند تاثیر و خوانایی بهتری داشته باشد که همه اینها بستگی به تابلوساز دارد ، تابلوسازی ایمن نورتاب دارای کادری متخصص و حرفه ای است که با ارائه مشاوره رایگان بهترین گزینه را طبق درخواست مشتریان  طراحی می نماید .

انتخاب ترکیب رنگ حرفه ای نسبت به تابلو و میزان نور محیط

نوآوری و ساخت تابلو متفاوت و منحصر به فرد نسبت به تابلوهای سایر رقبا

ساخت تابلو تبلیغاتی مقاوم و مدرن که بتواند در برابر شرایط جوی پایدار باشد و دچار تغییر رنگ و کدری نشود و به مرور زمان زیبایی خود را از دست ندهد.

چطور با تبلیغات و تابلوسازی درآمد بهتری داشته باشیم ؟

از صرف هزینه بالاتر برای داشتن تابلوی تبلیغاتی زیباتر نهراسید و نوع تابلویی که انتخاب می کنید طبق متدهای روز دنیا و همراه با نوآوری و درخشندگی بالا باشد تا بتواند چشم مخاطبان را خیره کرده و تبلیغات شما را نسبت به رقبایتان متمایز نماید .

اگر فروشگاه بزرگی دارید علاوه بر تابلو سر در مغازه می توانید برای بخش های متعدد فروشگاه نیز از تابلو لایت باکس ایستاده یا تابلو لایت باکس آویز و همچنین استیکرهای تبلیغاتی یا استند تبلیغاتی بهره ببرید .

می توانید با نصب تابلو ال ای دی ثابت و تابلو ال ای دی روان در دور درب ورودی یا در مسافتی دورتر از محل کسب به مشتریان اطلاع رسانی کنید و مشتریان را به مکان کسب هدایت نمایید .

با طراحی بیلبورد و نصب آن در میادین و مکان های پرازدحام یا در بزرگراه ها می توانید نوع کسب خود را در سطح شهر معرفی کنید تا مشتریان بیشتری علاوه بر افرادی که روزانه از مقابل محل کسب شما در حال عبور و مرور هستند ، بدست آورید .

می توانید در مورد محصولات یا خدمات خود کلیپ های کوتاه و جذاب بسازید و با اجاره تلویزیون شهری و یا خرید تلویزیون شهری و نصب آن در مکان های پرازدحام افراد را از نوع خدمات خود آگاه نمایید .

با نصب بنر یا لمپوست بنر و استرابوردهای تبلیغاتی و نصب آنها در مکان هایی نظیر بلوارها و گذرگاه های عابر پیاده در مسافتی دورتر از محل کسب اقدام به تبلیغات نمایید .

استفاده و بهره مندی از این روش ها قطعاً در میزان فروش و کسب درآمد بیشتر تاثیر فوق العاده ای خواهند داشت و این نکته حائز اهمیت است که تبلیغات یک هزینه سربار و اضافی نیست بلکه اگر مکرراً در زمان و مکان درستی درج شوند یک سرمایه بلند مدت برای فروش و کسب سود بیشتر محسوب می شوند .


۰۹ مهر ۱۳۹۸
saftysign


محصولات مشابه
  • تابلو فلکسی , تابلو مطب , تابلو پزشکی , تابلو وکالت

    تابلو فلکسی , تابلو مطب , تابلو پزشکی , تابلو وکالت

    ساخت تابلو فلکسی به همراه نصب در اصفهان طراحی، چاپ، ساخت و نصب انواع تابلو فلکسی جهت تابلو مطب و یا تابلو وکالت شامل تابلو های مهتابی خور، اس ام دی خور، یا پرژکتور دار اگر بخواهید نور تابلو از داخل آن تأمین بشود، در داخل تابلو از لامپ های مهتابی یا نوارهای اس ام دی استفاده می شود؛ اما در صورتی که بخواهید نور تابلو از بیرون تأمین بشود، چند پروژکتور بالای سر تابلو نصب می گردد توضیح این که سایز تابلو پزشکی یا همان تابلو دکتری و نیز سایز تابلو وکلا اکثراً 70 در 50 می باشد تابلو آرایشگاه نیز عموماً در همین ابعاد و به صورت یکطرفه یا دوطرفه ساخته می شود تابلوساز حاجی پور اصفهان. سبزه میدان. عبدالرزاق. قبل از سنبلستان. روبروی تقاطع. مجتمع تجاری عبدالرزاق. طبقه 2. واحد 146 - کدپستی 8148691976 همراه 09131342334 ثابت 03134490310 «سفارشات ساخت و ارسال از سراسر کشور پذیرفته می شود» «سفارشات نصب در اصفهان؛ از شهرهای دیگر پذیرفته می شود»

    موسسه‌های تبلیغاتی اصفهان
  • کیسه پارچه ای سوزنی، ساک سوزنی

    کیسه پارچه ای سوزنی، ساک سوزنی

    کیسه پارچه ای سوزنی یا کیسه پارچه تبلیغاتی یکی از محبوبترین کالاهای تبلیغاتی است که امروزه بسیاری از شرکت ها برای تبلیغ کسب و کار خود از آن استفاده می کنند. جنس پارچه این کیسه ها از نوع پارچه اسپان باند می باشد. اسپان باند به گونه ای است که می توان به خوبی بر روی آن چاپ کیسه پارچه ای سوزنی را انجام داد. با این کار شما می توانید اطلاعات کسب و کار خود اعم از لوگو، شماره تماس، واتساپ، اینستاگرام و .... را با بالاترین کیفیت بر روی آن چاپ کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ساک سوزنی و دریافت لیست قیمت کیسه پارچه ای سوزنی با شماره های آگهی تماس بگیرید تا کارشناسان ما راهنمایی های لازم برای خرید ساک سوزنی را به صورت کامل در اختیارتان قرار دهند. همچنین می توانید سفارش خود را با تخفیف ویژه ثبت کنید تا محصول با کیفیت در کمترین زمان تهیه و به آدرس شما در هر کجای ایران که باشید ارسال شود.

    موسسه‌های تبلیغاتی تهران
  • ساخت استند پلکسی گلاس رومیزی - لیزرکات

    ساخت استند پلکسی گلاس رومیزی - لیزرکات

    ساخت استند پلکسی گلاس رومیزی با استفاده از بهترین ورق پلکسی شفاف خارجی در فروشگاه لیزرکات : اولین و برترین سایت فروش آنلاین انواع استند پلکسی با قابلیت انتخاب سایز ساخت استند پلکسی گلاس در سایزهای متنوع: استند پلکسی رومیزی A4 (مناسب کاغد سایز 30×21 سانت) استند پلکسی رومیزی A5 (مناسب کاغد سایز 15×21 سانت) استند پلکسی رومیزی A6 (مناسب کاغد سایز 10×15 سانت) استند پلکسی رومیزی 10×20 سانت استند پلکسی رومیزی 10×7 سانت ----------------------------------------------------------- *** تمام استندهای رومیزی پلکسی گلاس هم به صورت افقی و هم بصورت عمودی قابل تولید هستند ----------------------------------------------------------- ساخت استند پلکسی گلاس رومیزی چه مقدار زمان می‌برد؟ انواع استند پلکسی رومیزی در فروشگاه لیزرکات بصورت آماده موجود هستند و شما بلافاصله پس از ثبت سفارش می‌توانید سفارشتان را تحویل بگیرید. نحوه سفارش ساخت استند پلکسی رومیزی چگونه است؟ برای سفارش ساخت استند رومیزی پلکسی گلاس کافیست از طریق یکی از روش‌های زیر اقدام کنید: 1- اولین روش سفارش استند پلکسی، خرید از سایت لیزرکات است. با مراجعه به سایت لیزرکات می‌توانید سایزهای مختلف استند رومیزی پلکسی گلاس را سفارش دهید و در کمتر از 2 ساعت در تهران درب منزل تحویل بگیرید؛ البته اگر ساکن شهرهای دیگر هستید سفارش شما با پست پیشتاز ارسال می‌شود. 2- روش دوم سفارش ساخت استند پلکسی تماس تلفنی است. کافیست با شماره 02133919300 تماس بگیرید تا سفارش استند پلکسی شما را فورا ثبت و ارسال کنیم. 3- و سومین روش خرید استند پلکسی رومیزی پیام در واتساپ است. برای این منظور تعداد و سایز استند درخواستی‌تان را به شماره 09362594424 واتساپ کنید؛ سفارش شما را فورا ثبت می‌کنیم و در اولین فرصت با پیک موتوری در تهران ارسال می‌کنیم. اگر ساکن شهرهای دیگر هستید سفارش شما همان روز تحویل پست پیشتاز می‌شود تا در سریع‌ترین زمان ممکن بدستتان برسد.

    موسسه‌های تبلیغاتی تهران
  • ساخت پلاک نوری منزل

    ساخت پلاک نوری منزل

    ساخت جدیدترین مدل پلاک منزل بصورت نوری - با برق مستقیم شهری - بدون نیاز به ترانس جداگانه کافیست سیم پلاک را به برق سر درب ورودی منزل خود متصل کنید و از زیبایی پلاک نوری لذت ببرید - کاملا ضدآب - گارانتی مادام‌العمر - موجود در دو سایز 20×20 سانتی‌متر و 15×15 سانتی‌متر پلاک نوری منزل از جنس پلکسی گلاس ضدخش و بصورت کاملا آب‌بند تولید شده است. استفاده از پلکسی گلاس سفید باعص پخش نور از اطراف اعداد پلاک می‌شود که زیبایی خاصی به پلاک می‌دهد این مدل پلاک نوری منزل به راحتی به دیوار نصب می‌شود و ضمانت مادام‌العمر دارد. اگر مشکلی برای پلاک پیش بیاید بصورت رایگان برای شما تعمیر می‌کنیم

    موسسه‌های تبلیغاتی تهران