تابلو چلنیوم در یزد

تابلو چلنیوم در یزد :
صنعت تابلوسازی در شهرهایی که دارای مراکز خرید بسیاری هستند بسیار کارآمد تر است . یزد یکی از شهرهایی است که تمدن و قدمت زیادی دارد و به دلیل بهره مندی از موقعیت جغرافیایی مناسب ، دارای بافت خاصی است و جاذبه های دیدنی زیادی همچون بازار خان ، میدان وقت و ساعت ، بازار زرگری ، دخمه زرتشتیان و ... دارد . بنابراین برای معرفی مکان های توریستی در شهرها نیازمند است تا شهرداریها با نصب بیلبورد ، استرابوردهای تبلیغاتی و یا لمپوست بنر این مکان ها را به عموم مردم معرفی نمایند و از تابلو راهنما برای دسترسی عموم افراد به این مکانها بهره ببرند  .  شهر یزد از لحاظ اقتصادی جزء پنجمین شهر صنعتی ایران محسوب می شود و فرصت های شغلی زیادی در این شهر موجود هستند و کسب و کارهای زیادی در زمینه های متعدد در حال فعالیت هستند که از جمله آنها می توان به نساجی پارچه و فرش ، صنعت فولاد ، معادن آهن ، معادن سنگ و زغال سنگ  ، کارخانجات صنایع غذایی ، کارخانه های  تولید کابل و فیبر نوری و کارخانجات تولید کاشی اشاره نمود . این شهر دارای غذاهای سنتی ، چاشنی ها و عریقجات متنوعی است  به همین خاطر گردشگران زیادی برای بازدید از اماکن تاریخی و گردشگری و همچنین خرید سوغات به شهر یزد می روند . در شهرهایی مانند یزد ، اصفهان ، کاشان و… که توریست و گردشگران زیادی را به خود جذب کرده اند ، صاحبین مشاغل این شهرها رقیبان زیادی در حرفه  خود دارند که برای جذب مشتری مستلزم تبلیغات تاثیر گذاری هستند. برای مشاغل پر رقابت بهترین تبلیغ ، استفاده از یک تابلو تبلیغاتی خوب همچون تابلو استیل  ، تلویزیون شهری ، تابلو چلنیوم ، تابلو ترموود ، تابلو نئون ، تابلو ال ای دی ، بیلبورد تبلیغاتی و ...  است که معرف محصول و خدمات شما می باشد و  بهترین راه برای جذب مخاطب نیز به شمار می آید و سبب می شود برند شما معرف حضور افراد زیادی باشد و در نتیجه بازده کاری بالا ، افرایش فروش و بالا رفتن سود را برای کسب و کار شما به همراه دارد .
شهر یزد دارای بازارهای زیادی با معماری خاص است که برای دیده شدن مغازه ها و نوع محصول آن ها بایستی تابلو تبلیغاتی سر درب آن ها به گونه ای باشد که دارای رنگ متضاد با محیط  و مناسب با شغل فروشندگان طراحی گردد تا باعث جذب مشتری شود.
تابلو تبلیغاتی در واقع  رابطی میان مشتری ، محصول  و فروشنده می باشد و از اهمیت بالایی برخوردار است . در کشورهای اروپایی هر ساله بودجه کلانی را برای این امر اختصاص می دهند. خوشبختانه در این چند سال اخیر در کشور ما هم به تاثیرگذاری تبلیغات توسط تابلو های تبلیغاتی پی برده اند و پیشرفت های مهمی در این صنعت رخ  داده است و صاحبین مشاغل همواره به دنبال سفارش تابلوهای تبلیغاتی خاص و شکیل برای معرفی شغل و خدمات خود می باشند.
یکی از تابلوهای پر طرفدار و مقاوم در تابلوسازی ، تابلو چلنیوم می باشد که دارای تنوع رنگ گسترده ای است  و قابلیت ساخت در اشکال مختلف را دارد.
 از آن جایی که تعداد فروشندگان و مراکز خدماتی در شهر یزد زیاد است بر آن شدیم تا در این مقاله به سوال هایی از قبیل قیمت تابلو چلنیوم ، مزایای تابلو چلنیوم ، انواع تابلو چلنیوم و کاربرد آن ها در صنعت تابلوسازی بپردازیم.
ما در تابلوسازی ایمن نورتاب با بهره مندی از فضایی وسیع و در اختیار داشتن بهترین دستگاه های برش و تجهیزات لازم و همچنین استفاده از بهترین متریال ساخت تابلو های تبلیغاتی و نیز تیم متبحر و متخصص در امر تابلوسازی تاکنون موفق به رضایت مشتریان عزیز خود شده ایم و در حال حاضر مفتخریم تا با ساخت بهترین تابلوهای تبلیغاتی به تمامی شهر های ایران از جمله یزد خدمت رسانی نماییم.





انواع تابلو چلنیوم در یزد :
پیش تر در خصوص تابلو چلنیوم به طور مفصل پرداخته ایم و به این موضوع اشاره کردیم که حروف برجسته چلنیوم دارای لبه ای از جنس آلومینیوم است که با گذراندن مراحل خاصی تبدیل به یک تابلو حروف برجسته چلنیوم می شود که می توان آن ها را در طیف رنگی متنوعی ساخت که یکی از مقاوم ترین و پر کاربرد ترین تابلوهای تبلیغاتی به شمار می آید و برای نورپردازی آن ها از لامپ های کم مصرف smd استفاده می کنند.
 انواع تابلو چلنیوم عبارتند از:
1) تابلو چلنیوم ساده : ساده ترین متد برای پیاده سازی تابلو چلنیوم است که بسیار مقروم به صرفه می باشد . اگر به دنبال ساخت تابلو چلنیوم ارزان هستید داشتن قیمت ارزان از خصوصیات بارز این تابلو است .صاحبین کسب و کار اگر قصد دارند یک تابلو مغازه یا تابلو فروشگاهی مدرن و زیبا داشته باشند اما بودجه کمتری برای ساخت تابلو تبلیغاتی در نظر گرفته اند ، قیمت تابلو چلنیوم ساده بسیار مقروم به صرفه است و می توانید با سفارش آن هم در بودجه خود صرفه جویی نموده و هم از زیبایی های یک تابلو چلنیوم بهره ببرید .
 2) تابلو چلنیوم پلکسی دوبل : این تابلو نیز همچون چلنیوم ساده دارای قیمت مناسبی است و تفاوتی که می توان قائل شد استفاده از دو پلکسی با دو رنگ متفاوت است که زیبایی تابلو را دو چندان می نماید .
3) تابلو چلنیوم فول کالر و RGB: در ساخت لبه های حروف این تابلو ، تابلوساز قدرت مانور بیشتری بر روی رنگ دارد.
4)تابلو چلنیوم پانچی : در این روش لبه های حروف در ابعاد و فاصله های تعیین شده پانچ می شود و زمانی که نور از آن سوراخ های پانچی به چشم اصابت می کند زیبایی فوق العاده ای را به نمایش می گذارد .
 5) تابلو چلنیوم کریستال : یکی دیگر از انواع تابلو چلنیوم می باشد که در ساخت آن از پلکسی گلاس شیشه ای و دانه های کریستال بهره می برند .
6) تابلو چلنیوم الماسی یا ستاره ای : در کارگاه تابلوسازی ، هنگام ساخت این مدل از تابلوهای چلنیوم ، تابلوساز برش هایی منطبق با اشکال هندسی بر روی پلکسی ایجاد می کند و با انتشار نور، اشکال الماس یا ستاره ای مانند در چشم بیننده تجسم می شود.
خصوصیات تابلو چلنیوم در یزد :
یزد دارای آب و هوای کویری می باشد و روزهای گرم و داغی دارد بنابراین باید از متریال درجه یک  برای ساخت تابلو چلنیوم یا هر نوع تابلو تبلیغاتی دیگر استفاده کرد تا در طول زمان دچار فرسایش نگردد و در برابر عوامل خارجی مقاوم باشد. ورق های چلنیوم تابلوسازی ایمن نورتاب از جنس درجه یک تایوانی می باشد که دارای ضخامت 7 و 9 سانتی متر می باشد که در مقایسه با نوع چینی آن بسیار مقاوم می باشد و طول عمر بسیار بالایی دارد. برخی از ویژگی های تابلو چلنیوم عبارتست از:
  • دارای تنوع رنگ و طرح است
  • ضد زنگ است
  • در برابر شرایط جوی مقاوم است
  • دارای قیمت مناسبی است
  • قابل شست و شو و دستمال کشی است
  • دارای جلوه ای خاص است
  • مصرف برق بهینه ای دارد
قیمت تابلو چلنیوم در یزد :
برای تابلو چلنیوم قیمت واحدی نمی توان تعریف کرد. به این خاطر که عوامل متعددی در تعیین قیمت تابلو چلنیوم تاثیر گذار است برخی از این عوامل عبارتند از:
تعداد لامپ های smd به کار برده شده در تابلو
سایز تابلو
تک رنگ بودن یا  RGB و فول کالر بودن تابلو
به کارگیری از تایمر برای برنامه دادن و مشخص کردن زمان خاموش و روشن  تابلو
ارتفاع نصب تابلو
 قطر حروف
توجه داشته باشید قیمت تابلو چلنیوم بر اساس متر محیط حروف محاسبه می گردد. برای اطلاع بیشتر در خصوص  خدمات ایمن نورتاب به سایر شهرستان ها از جمله یزد می توانید به سایت ما مراجعه کرده و یا با شماره گیری تلفن های درج شده در سایت از مشاورین ما در ساخت تابلو های تبلیغاتیی راهنمایی بگیرید.
۳۱ تیر ۱۳۹۸
saftysign


محصولات مشابه