همه محصولات و خدمات گروه فنی مهندسی آرین تهویه

  • کانالهای پیش عایق پلی یورتان

    با ارائه نسل جدید تجهیزات انتقال هوا و تهویه مطبوع گروه فنی آرین اجرا کننده کانال¬های پیش عایق شده از نوع و PHENOLIC و PIR می باشد و هم چنین انواع کانال ها و داکت های از پیش عایق شده را، در اندازه ها و شکل های متنوع، عرضه میکند. اجرای بیش از صد هزار متر مربع از کانال¬های از پیش عایق موجب کسب تجربیات فراوان و داشتن پشتوانه قوی در اجرای صحیح کار و بکارگیری پرسنل اجرائی متخصص و متعهد گردیده است. مزایای کانال¬های از پیش عایق شده: 1. فاقد مواد سمی شامل CFC و HCFC 2. انتقال هوا یصورت کاملا بهداشتی بدلیل عدم استفاده از میکروفیبرها 3. ساخت و نصب فوق العاده سریع و آسان 4. سبک، بهداشتی ، زیب ...

  • کانال پیش عایق،دریچه تنظیم هوا،کانال فلکسیبل

    طراحی،ساخت، نصب و اجرای سریع و حرفه ای انواع مختلف کانال های پیش عایق پلی اورتان(پلی یورتان) و فلکسیبل برای انواع دستگاه های داکت اسپیلت، فن کوئل، هواساز وغیره دراصفهان همراه با نظارت کامل و پشتیبانی بر نصب و اجرای کانال های پلی یورتان و کانال های فلکسیبل خرطومی.استفاده از بهترین و با کیفیت ترین پانل های پیش عایق مانند ALP , PAL , HVAC , TD , JP, ... ویژگی های کانال های از پیش عایق: بسیار سبک کارائی بسیار بالا صرفه جویی در مصرف انرژی و ذخیره انرژی سطح ایمنی بالا عاری از عوامل بیماری زا و کاملاً بهداشتی مقاومت مناسب در حریق انعطاف درساخت جهت هر تأسیسات صرفنظر از کوچکی یا بزرگی آن

  • پانل پیش عایق پلی یورتان(ایرداکت فوق سبک)

    پانل کانالهای از پیش عایق تشکیل شده است از فوم پلی یورتان(PU یا PIR ) که مواد تشکیل دهنده این فوم عاری از ماده سمی خطرناک CFC می باشد و این فوم بین دوفویل آلومینیوم بصورت پخته شده احاطه شده است. انواع پانل های پیش عایق وکاربرد آنها : دوروبرجسته 80 میکرون با ضخامت 20 میلی متر دوروبرجسته 80 میکرون با ضخامت 30 میلی متر دوروبرجسته 200 میکرون با ضخامت 20 میلی متر یکرو صاف 80 میکرون ضخامت 20 میلی مترآنتی باکتریال(پانل سبز)

  • پانل پیش عایق ضد حریق(فنولیک)

    عایق کانال های فنولیک با مخلوط کردن فوم های پلاستیکی با رزین های فنولیک تولید می شوند و یکی از بهترین انواع عایق های آلی محسوب می شوند. این فوم دارای مقاومت مکانیکی بسیار خوب و مقاومت الکتریکی عالی و جذب آب بسیار پایین و همچنین پایین ترین ضریب انتقال حرارت بین عایق های پلیمری می باشد، به صورتی که حدودا عایق فنولیک به قطر 2 سانتی متر می تواند جای بتن به قطر 35 سانتی متر به عنوان عایق حرارتی استفاده شود. این عایق بین دو روکش الومینیوم 80 میکرون بصورت پخته شده احاطه شده است.

  • پانل از پیش عایق با عایق xps(ایرداکت فوق سبک)

    در تولید پلی استایرن اکسترود شده، دانه هایپلی استایرن ذوب شده و به صورت پیوستهبه درون یک قالب اکسترود تحت فشار، تزریق می شوند.در حین فرایند اکسترود، گاز منبسط کننده به درون مذاب پلی استایرن تزریق میشودو پس از خروج از دهانه قالب به علت اختلاف فشارپدید امده منبسط شده و فوم پلی استایرن را به صورت فومی سلولی و همگن تشکیل میدهد. پانل کانال های از پیش عایق پلی یورتان XPS تشکیل شده است از فوم پلی استایرن اکسترود شده که بین دو فویل آلومینیوم بصورت پخته شده احاطه شده است.

پیشنهادات خرید