همه محصولات و خدمات شرکت آموزشگاه کامپیوتر و حسابداری کبیری

  • دوره های آموزش کامپیوتر در فردیس

    آموزشگاه کبیری برگزار می نماید: دوره آموزشی ICDL دوره آموزش نرم افزارهای Photoshop- CorelDraw- AutoCad- 3D Max برای اطلاعات بیشتر و آگاهی از روز و ساعت کلاس ها با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید: شماره تماس: 0263650667- 02636506668 آدرس: فردیس- بین کانال غربی و فلکه سوم- خیابان 25 غربی جدید ( 7 قدیم)- پلاک 19

  • حسابداری کاربردی از مبتدی تا پیشرفته ویژه بازار کار

    شروع دوره های حسابداری ویژه بازارکار در آموزشگاه کبیری با اساتید مجرب و دریافت مدرک فنی و حرفه ای جهت کسب اطلاعات بیشتر به نشانی: فردیس بین کانال غربی و فلکه سوم خیایان25 غربی مراجعه نموده و یا با شماره های: 36506667 و 36506668 تماس بگیرید.

  • یک راه حل نرم افزاری برای هرشغل

    آموزشگاه کبیری برگزار کننده نرم افزارهای مختلف حسابداری ازجمله: نرم افزار هلو , سپیدار, رافع , همکاران سیستم و... با اساتید مجرب دانشگاهها با ارائه مدرک معتبر جهت کسب اطلاعات بیشتر به نشانی: فردیس بین کانال غربی و فلکه سوم خیابان25 غربی مراجعه نموده و یا با شماره های: 36506667 و 36506668 تماس بگیرید.

  • شروع ثبت نام دوره های تخصصی گرافیکی

    آموزشگاه کبیری برگزار می کند: شروع دوره های گرافیکی در آموزشگاه کبیری Photoshop,CorelDraw, Edius, Flash, Freehand, … با اساتید مجرب و دریافت مدرک فنی و حرفه ای جهت کسب اطلاعات بیشتر به نشانی: فردیس بین کانال غربی و فلکه سوم خیابان25 غربی مراجعه نموده و یا با شماره های: 36506667 و 36506668 تماس بگیرید.

  • آموزشگاه کبیری

    آموزشگاه کبیری با مدیریت دکتر کبیری فر (از اساتید دانشگاه و مولفین کتب کامپیوتر) بعنوان اولین آموزشگاه کامپیوتر در سال ۱۳۷۳ تاسیس شده و موفق به اخذ چهار مجوز رسمی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای وزارت کار و امور اجتماعی ، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان مدیریت و شورای عالی انفورماتیک گردید. مدیریت آموزشگاه کبیری ضمن کسب اولین امتیاز کار و دانش خواهران و تاییدیه از وزارت آموزش و پرورش موفق به دریافت تنها لوح تقدیر از وزارت فوق الذکر در سطح غرب استان تهران گردید و در حال حاضر مفتخر است که با بیش از ۲۴ سال سابقه آموزش کامپیوتر و حسابداری و هزاران فارغ التحصیل در این رشته در سطح استان به خوبی شنا ...

پیشنهادات خرید