همه محصولات و خدمات شرکت پدیده نمک گرمسار

  • ((شرکت پدیده نمک گرمسار)) (سهامی خاص) 09120811829

    معرفی مجموعه پدیده نمک گرمسار مجموعه" نمک پدیده گرمسار"،بادراختیار داشتن تولیدات نه کارخانه (آذرخش - کیان نمک 1- کیان نمک2 - باغستان - نگین محمد- نگین فجر - سرهنگی - سرزمین خورشید – بلورین – ماهان ( و دو معدن>> ساقی> توکل از بزرگترین معادن سنگ نمک خاورمیانه با بالاترین درصد خلوص5/97درصد تا 7/98درصد) امکان تولید وتامین انواع نمکهای خوراکی وصنعنی به میزان درخواست مشتریان در کمترین زملن وبا حداقل هزینه را دارا می باشد و با ثبت شرکت" نمک پدیده گرمسار"فعالیت خودرا در حوزه شرکتی با کادری مجرب گسترش داده است . این مجموعه هم چنین با افتخار اعلام می دارد که محصولات خودرا تاکنون ب ...

  • نمک صنعتی نمک شکری110 یا همان(نمک حفاری)

    نمک شکری که به دلیل شباهت زیاد سایز دانه‌های آن به دانه‌های شکر به این نام مشهور شده است از پرطرفدارترین و پرکاربردترین سایز دانه بندی در صنعت نمک است. ضمناً به دلیل اندازه بلورهای این سایز، به آن مش 110 نیز می‌گویند. از کاربردهای اصلی این نمک استفاده در گل حفاری، نمک سود کردن گوشتها مخصوصاً گوشت خوک در گرجستان و در پنیر لیقوان و. . . می با شد.

  • شرکت پدیده نمک گرمسار 09120811829 - نمک صدفی(نمک صدفی120 و130)

    این نوع نمک در اصل آخر ین و کوچکترین سایز دانه بندی قبل از نمک پودری یا نمک نرم صنعتی است. درخشندگی و شفافیت بلورهای این مش توجه مصرف کنندگان را چنان به خود جلب می نماید که گویا دانه‌های مروارید درون صدف، پیش روی آن‌ها قرار دارد لذا به آن نمک صدفی می‌گویند. نمک صدفی از لحاظ سایز دانه‌ها بسیار شبیه به نمک تصفیه است.

  • شرکت پدیده نمک گرمسار 09120811829- نمک شکری100

    . دانه‌های این دسته کمی بزرگ‌تر از دانه‌های)شکر(تقریباً دو برابر هستند. بیشتر برای تصفیه آب و روغن زیتون و غیره به کار می‌رود.

  • شرکت پدیده نمک گرمسار 09120811829 - نمک شیلاتی

    پس از اینکه سنگ نمک وارد دستگاه می‌شود، سنگ شکن قطعه‌های بزرگ سنگ نمک را شکسته و نمک خرد شده با ابغاد تا6، 5 تا 10 میلی متر تولید می‌شود. دانه‌های نمک با اندازه حد ودا بزرگ‌تر از یک دانه نخودوکوچکتراز یک گردو که تقریباً بزرگترین سایز دانه بندی محسوب می‌شود. نمک شیلاتی نامگذاری شده است. دلیل این نامگذاری کاربرد عمده این سایز از دانه بندی در صنعت شیلات و گندزدایی است که البته این تنها یکی از موارد مصرف نمک شیلاتی است. کابربردهای دیگر این نوع نمک در سختی گیری آب، رزین، صاب کاریهای بسیار دقیق و قطعات ریز، صنعت چرم سازی، پنیرسازی و. . . است.

پیشنهادات خرید