همه محصولات و خدمات نازنین-وجودی

  • سرویس اتاق کودک

    شرکت کارینو تولیدکننده تخصصی مبلمان کودک , نوجوان و جوان با بیش از 2 دهه تلاش و تجربه همچنان می کوشد تا با کمک تجربیات اندوخته شده در این دهه و مجهز به ماشین آلات مدرن چوب و راه اندازی خط تولید مدرن محصولات قابل اعتماد و با کیفیت تولید نموده و با قیمت مناسب به مشتریان گرامی ارائه دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02156390364 تماس حاصل فرمائید. www.carinoo.ir

  • سرویس اتاق کودک

    شرکت کارینو تولیدکننده تخصصی مبلمان کودک , نوجوان و جوان با بیش از 2 دهه تلاش و تجربه همچنان می کوشد تا با کمک تجربیات اندوخته شده در این دهه و مجهز به ماشین آلات مدرن چوب و راه اندازی خط تولید مدرن محصولات قابل اعتماد و با کیفیت تولید نموده و با قیمت مناسب به مشتریان گرامی ارائه دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02156390364 تماس حاصل فرمائید.

  • سرویس اتاق خواب کودک و نوجوان

    باور کارینو مبنی بر ارائه بهترین های جهان همواره ما را بر آن داشت تا در پی کسب تائیدیه های بین المللی و ارتقای سطح استاندارهای شرکت باشیم.حاصل این تلاش برقراری سازمانی مدرن و روز آمد است همواره تلاش شده تا محصولاتمان را با بهترین کیفیت و با قیمت مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار دهیم. جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 5-02156390364 تماس گرفته و یا به سایت www.carinoo.ir.com مراجعه بفرمائید.

پیشنهادات خرید