همه محصولات و خدمات شرکت مدیران پارسیان

  • کارشناس بازاریابی

    شرکت مدیران پارسیان در زمینه تجاری سازی در حوزه دانش بنیان از تعدادی فارق التحصیلان و دانشجویان کلیه رشته مدیریت(بازرگانی، دولتی, کارآفرینی، برنامه‌ریزی و آموزش)دعوت به همکاری می نماید. افراد می‌توانند مطابق با پروژه های شرکت و استعدادهای خود ضمن آموزش حرفه‌ای بازاریابی و مدیریت پروژه کسب تجربه و درآمدزایی مناسبی داشته با شد. در صورت همکاری رزومه کاری خو درا به این آدرس info@ideatube. org ارسال نمایید.

  • جذب استخدام کارشناس بازاریابی

    شرکت مدیران پارسیان به منظور تا مین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود در زمینه تجاری سازی در حوزه دانش بنیان از تعدادی فارغ التحصیلان و دانشجویان کلیه رشته مدیریت(یازرگانی/دولتی/کارآفرینی/مدیریت آموزش و برنامه‌ریزی)دعوت به همکاری می نماید. افراد مطابق با پروژه های شرکت و استعداد های خود ضمن آموزش حرفه‌ای بازاریابی و مدیریت پروژه، می‌توانند کسب تجربه و درآمدزایی مناسبی داشته باشند. داوطلبان می‌توانند سوابق تحصیلی و کاری خود را به همراه تلفن و نشانی به آدرس ایمیل info@ideatube. org ارسال نمایید یا در صورت تمایل برای آشنایی بیشتر با شماره 02188252497 تماس حاصل نمایید.

  • جذب استخدام مدیرپروژه

    شرکت مدیران پارسیان به منظور تامین بخشی از نیروی انسانی مورد نیازخود در زمینه تجاری سازی در حوزه دانش بنیان از تعدادی فارغ التحصیلان و دانشجویان کلیه رشته مدیریت (یازرگانی / دولتی/ کارآفرینی/مدیریت آموزش و برنامه ریزی ) دعوت به همکاری می نماید. افراد مطابق با پروژه های شرکت و استعداد های خود ضمن آموزش حرفه ای بازاریابی و مدیریت پروژه ، می توانند کسب تجربه و درآمدزایی مناسبی داشته باشند. داوطلبان می توانند سوابق تحصیلی و کاری خود را به همراه تلفن و نشانی به آدرس ایمیل info@ideatube.org ارسال نمایید یا در صورت تمایل برای آشنایی بیشتر با شماره 02188252497 تماس حاصل نمایید.

پیشنهادات خرید