همه محصولات و خدمات شرکت رابین مرکب کوشا

  • بهترین رزین های وینیل استر را از ما بخواهید

    شرکت رابین مرکب کوشا نمایندگی انحصاری رزین های اپوکسی ونیل استر و اپوکسی SWANCOR تایوان بزرگترین تولید کننده رزین در آسیا نمایندگی انحصاری شرکت HERACRON, KOLON کره جنوبی بزرگترین تولیدکننده الیاف آرامید(KEVLAR)، تامین مواد اولیه کامپوزیتی از قبیل انواع رزین، شتاب دهنده ها، آمین(DMA)، کاتالیست ها(پروکساید)، شتاب دهنده دوجزئی(Promoter)، الیاف شیشه، الیاف کربن و آرامید(Yarn,Roving,3Dfiber,ChoppedRoving ,Tissue,WovenRoving,Mat)، انواع هسته های ساندویچ پانل(شامل انواع هسته های لانه زنبوری، فوم PVC، چوب بالسا و ...) تامین مواد اولیه پره توربین های بادی تجهیزات مخصوص روش handlay- up تج ...

  • رزین های قالب گیری صفحه ای و توده ای SMC/BMC

    شرکت رابین مرکب کوشا، تامین کننده تخصصی الیاف، رزین و نمایندگی انحصاری شرکت سوانکور تایوان، در تامین انواع رزین های مورد استفاده در روش های SMC/BMC برای صنایع و کارگاههای تولیدی به روش های فوق پیشرو می باشد. این رزین ها جهت قالب گیری ساخت قطعات خودرو، قطعات الکتریکی، سقف ها و سایبان ها، جعبه مدارهای های برقی و الکتریکی، قطعات اتوبوس و کامیون، ساخت مخازن و کپسول و گاز و ... به کار می رود. از خصوصیات این رزین ها می توان به خواص مکانیکی ممتاز، یکنواختی و صافی سطح قطعه، براقیت زیاد، خواص خیس کنندگی خوب و قدرت تغلیظ کنندگی بالا اشاره کرد. کیفیت، مرغوبیت و تامین در حداقل زمان را به شرکت رابین مر ...

  • رزین های فنولیک و نووالاک

    رزین های فنولیک و نوالاک از آن دسته از رزین هایی هستند که برای ساخت مخازن یا نگهدارنده هایی استفاده می شوند که درجه حرارات سیال بالا می باشد. لذا شرکت رابین مرکب کوشا در تامین و مشاوره برای استفاده از این دو نوع رزین که از شرکت سوانکور تایوان که بزرگترین تولید کننده رزین های وینیل اپوکسی در آسیاست، پویا می باشد. تمام تلاشمان در جهت بهبود کیفیت صنایع کامپوزیتی کشور است. مرغوبیت، قیمت مناسب و حداقل زمان تامین را از ما بخواهید.

  • قیچی روبوسو آلمان ROBUSO

    شرکت رابین مرکب کوشا علاوه بر نمایندگی های رزین سوانکور تایوان، نمایندگی انحصاری شرکت ROBUSO آلمان دارد. روبوسو آلمان انواع قیچی های برش الیاف و به منظور کاربردهای خانگی را هم تولید می نماید.برای اطلاعات بیشتر به سایت www.dcaco.net مراجعه فرمایید.

  • تامین رزین کف پوش

    شرکت رابین مرکب کوشا نمایندگی انحصاری شرکت سوانکور تایوان که بزرگترین تولید کننده رزین های وینیل اپوکسی در آسیا می باشد، پیشنهاد جدیدی را در ارتباط با استفاده از رزین های وینیل استر برای کاربرد در کف پوش ها دارد. مرغوبیت کالا، قیمت مناسب و حداق زمان تامین از اصول پیشبرد ما در بهبود صنایع کامپوزیتی کشور است.

پیشنهادات خرید