همه محصولات و خدمات شرکت رایان اسپرت

  • ترامپولین خانگی

    ترامپولین یک وسیله ورزشی تفریحی بسیار مهیج است که برای تمام سنین می تواند مورد استفاده قرار گیرد. استفاده از این وسیله ورزشی علاوه بر ایجاد هیجان و شادی، تاثیرات مثبت در سلامت جسم را نیز در پی خواهد داشت. ترامپولین با قطر یک متر برای کودکان زیر 8 سال توصیه می شود. اگر مایل به داشتن ترامپولین بزرگتر در خانه یا ویلای خود هستید حتما از سایت ما بازدید نمایید. با ترامپولین پارک را به خانه خود بیاورید.

  • ترامپولین خانگی با قطر 183 سانتی متر (6ft)

    ترامپولین یک وسیله ورزشی تفریحی بسیار مهیج است که برای تمام سنین می تواند مورد استفاده قرار گیرد. استفاده از این وسیله ورزشی علاوه بر ایجاد هیجان و شادی، تاثیرات مثبت در سلامت جسم را نیز در پی خواهد داشت. ترامپولین 183 سانتی متری دارای ابعاد مناسبی برای استفاده در داخل خانه یا حیاط می باشد. فریم این ترامپولین بصورت چند تکه می باشد و به راحتی قابل جمع شدن و یا مونتاژ مجدد می باشد. این مدل بدون تور اطراف است که برای مصرف خانگی مناسب می باشد. برای استفاده در مهدکودک همراه با تور اطراف عرضه می گردد.

  • ترامپولین خانگی با قطر 244 سانتی متر (8ft)

    ترامپولین یک وسیله ورزشی تفریحی بسیار مهیج است که برای تمام سنین می تواند مورد استفاده قرار گیرد. استفاده از این وسیله ورزشی علاوه بر ایجاد هیجان و شادی، تاثیرات مثبت در سلامت جسم را نیز در پی خواهد داشت. ترامپولین 244 سانتی متری دارای ابعاد مناسبی برای استفاده درفضای باز خصوصا منازل ویلایی می باشد. فریم این ترامپولین بصورت چند تکه می باشد و به راحتی قابل جمع شدن و یا مونتاژ مجدد می باشد. این مدل بدون تور اطراف است که برای مصرف خانگی مناسب می باشد. برای استفاده در مهدکودک همراه با تور اطراف عرضه می گردد.

پیشنهادات خرید