مشخصات شرکت فراندیشان سرو

  • تاریخ ثبت شرکت: -
  • تعداد نیرو: ۱-۱۰ شخص
  • فعالیت شرکت:
  • مکان: استان تهران
  • در زمینه: عمران و ساختمان
  • نوع کمپانی:
  • مشاهده: 1588
درباره شرکت
معرفی

مجموعه فراندیشان سرو(FasTech)در سال ۱۳۸۴به منظور فعالیت در زمینه فناوری اطلاعات تاسیس گردید و راه پر فراز و نشیب رشد و پیشرفت در این عرصه را به منظور کسب تجربه و خدمت به پیشرفت تکنولوژی در کشور با همراهی مدیران و متخصصین علوم فناوری اطلاعات و ارتباطات پیموده است و همواره اهداف مدیران متعهد و همکاران متخصص ما بر شناخت نیازهای مشتریان و ارائه خدمات بهینه مبتنی بر پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا به سراسر کشور می باشد.

بالا بردن کیفیت کارهای ارائه شده در چهارچوب استانداردهای حاکم در دنیا، امری نیست که به طور اتفاقی حاصل گردد. دیدگاه بلند مدت در تحقیق، تولید، عرضه و پشتیبانی از جمله نگرش راهبردی ما در کار است، نگرشی که به شهادت آنچه انجام گرفته است برای مجموعه فناوری فراندیشان سرو تخصص و برای مشتریان آن رضایت را به همراه داشته است .این مرکز در بخش فنی با بهره گیری از متخصص ترین افراد ITکوشیده به عنوان قلب تپنده شرکت بهترین سرویس و پشتیبانی را به مشتریان و سایر بخش ها ارائه دهد. این مجموعه با ارائه محصولات معتبر وسرویس دهی مناسب طیف وسیعی از مشتریان را تحت پوشش خود قرار داده و بدنبال کسب رضایت بیشتر آنان باشد. همچنین مجموعه فر اندیشان سرو با عنایت به خداوند متعال و بهره گیری از توانمندی های خود افتخار همکاری با بسیاری از نهاد های دولتی و خصوصی از قبیل ،بانک ها ،وزارتخانه ها،صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران،شهرداری ، نیروگاه های برق کشور ،پتروشیمی ها،مراکز آموزش عالی و… را در کارنامه کاری خود دارا می باشد.

روزگاری جورج اورول نوشت آن‌که گذشته را کنترل می‌کند، آینده را کنترل خواهد کرد. دنیای مدرن و فناوری ارتباطات نشان داده‌است که در دنیای کسب و کار آنهایی که به داده‌ها و اطلاعات بیشتر و بهتری دسترسی دارند آینده را کنترل خواهند کرد؛ داشتن اطلاعات در دنیای جدید حکم سقوط سیب در روزگار نیوتون را دارد! اطلاعات به‌روز و مفید آن‌گاه که در زمان مناسب در اختیار اهل فن قرار گیرد، منجر به تولید محصولات و خدماتی می‌شود که زندگی بشر را هر روز بیش از پیش آسان و آسوده می‌کند، آسان و آسوده، با همه‌ی پیچیدگی‌ها و مصائب جهان امروز.

شرکت فستک (FasTech) نماینده انحصاری محصولات Broadlinkدر ایران با بیش از ده سال سابقه درخشان درزمینه فناوری اطلاعات و امنیت ،با دارا بودن کادری مجرب و متخصص، حال درکنارشماست تا با کمترین هزینه، توسط هوشمندسازی منازل و برج ها ،شرکت هاوسازمان ها، زندگی زیبا و با آرامشی را در کنار صرفه جویی انرژی با تکنولوژی روز دنیا برای شمابه ارمغان آورد .

این امکانات قسمتی از توانایی های این مجموعه برای شماست ،همکاران ما مشتاق برای پاسخگویی و مشاوره به شما هستند.

با اینترنت اشیاء هر روز بیش از پیش تغییرات ، تحولات وزیبایی های جدیدی را در زندگی خود احساس کنید.
اطلاعات تماس
نامفراندیشان سرو
استانتهران
محصولات و خدمات