مشخصات آی بی تور

  • تاریخ ثبت شرکت: -
  • تعداد نیرو: ۱-۱۰ شخص
  • فعالیت شرکت: شرکت خدماتی
  • مکان: استان اصفهان
  • در زمینه: بازرگانی
  • نوع کمپانی: خصوصی
  • مشاهده: 1625
درباره شرکت
کی از مهمترین دلایل رشد صنعت یک کشور، ایجاد حس رقابت از طریق ورود کالاهای با کیفیت وارائه محصولات داخلی در بازارهای جهانی است، که با ورود ارز، منجر به افزایش تولیدات آن کشور می گردد. در ایام برگزاری نمایشگاه فرصت خوبی برای مشاهده آخرین دستاوردهای فن آوری روز دنیا و مذاکره مستقیم و بدون واسطه با تولید کننده ها ایجاد میشود. در این نمایشگاه ها هزاران شرکت تولیدی و تجاری شرکت میکنند.

در کنار آشنایی با تولید کنندگان و محصولات جدید و شرکت در نمایشگاه ها, فرصت بسیار مناسبی برای آشنایی با تجار و بازرگانان کشور های مختلف دنیا در اختیار شما می گذارد. از این رو می توان گفت در این نمایشگاه ها علاوه بر جستجوی کالا و خدمات مورد نیاز خود از کشور های مختلف , می توان به رایزنی و بازاریابی و تبادل اطلاعات با بازدیدکنندگان سایر کشور ها پرداخت.

امروزه انتخاب یک نمایشگاه مناسب به یک سرمایه گذاری موفق تبدیل شده و بالابردن میزان بهره از این سرمایه گذاری یکی از مهمترین دغدغه های بازرگانان و تولیدکنندگان است. بسیاری از نمایشگاه ها اگر چه از نظر موضوعی یکسان هستند اما از نظر محتوا دارای ماهیتی متفاوت هستند لذا پیشنهاد می شود قبل از حضور در یک نمایشگاه جهت مشاوره و انتخاب مناسب ترین نمایشگاه با این دفتر تماس حاصل فرمایید. گروه آی بی توربه عنوان بخش تجاری آژانس هواپیمایی به منظور ارائه خدمات به صاحبان صنایع و بازرگانان ایرانی در سال 1389 تاسیس گردیده است. مهمترین اهداف این مجموعه شامل کمک به صنعت کشور از طریق معرفی موفق ترین نمایشگاه های جهان، تسهیل حضور و بازدید از آن ها و کمک به برقراری روابط تجاری مابین مشتریان ایرانی و خارجی در این نمایشگاه ها است. کارکنان آی بی تور هیئت های سیاسی، اقتصادی،اتحادیه های و اتاق های بازرگانی را در سفرهایشان همراهی می نمایند.همچنین به شما در تعیین قرارهای ملاقات، انعقاد قرارداد ،حمل و نقل و ترخیص کالا پس بازدید از نمایشگا ه کمک می نمایند گروه آی بی تور با بهره گیری از توانمندی های متخصصین و کارشناسان خود و با همکاری شرکای خارجی خود تورهای مختلفی را در سال برگزار می کند که فهرست آنها در سایت www.ibtour.ir موجود است.
اطلاعات تماس
نامآی بی تور
تلفن۰۳۱-۳×××۱۱۱۵callتماس بگیرید
وبسایت
استاناصفهان
آدرساصفهان، میدان آزادی، خ چهارباغ بالا، کوچه شهید رئیسی، ساختمان سبحان، پلاک 755