مشخصات پیشگامان هوشمند سیمرغ آریایی

  • تایید عضویت
  • تاریخ ثبت شرکت: 1395/1/1
  • تعداد نیرو: ۲۱-۵۰ شخص
  • فعالیت شرکت: شرکت بازرگانی , نمایندگی , توزیع کننده و عمده فروش , شرکت خدماتی , فروشگاه , غیره
  • مکان: استان تهران
  • در زمینه: نرم‌افزار
  • نوع کمپانی: خصوصی
  • مشاهده: 1158
درباره شرکت
مجموعه سیمرغ آریایی با مشاهده مشکلات و نواقص موجود در خدمت رسانی در شرکتهای هواپیمایی و ریلی و زمینی و مجموعه های خدماتی و فروشگاهها و حمل و نقل عمومی داخل شهری و مراکز دولتی و خصوصی در نحوه ارائه خدمات به هم میهنان عزیزمان و بازار سنجی و بررسی نیازها موجود در ارائه و دریافت خدمات در جامعه موفق به خلق فناوری جدید و مدرن در این زمینه شده ایم که در ایران و جهان کم نظیر می باشد .تمامی خدمات مجموعه های رفاهی و خدماتی و هایپرهای آنلاین و شرکتهای هواپیمایی ، شرکتهای حمل و نقل ریلی و جاده ای و فروش بلیط ، هتل ، تور ، ویزا ، ترانسفر تبلیغات(تصویری / نوشتاری) و بازاریابی ، رزرو ، خرید و یا تهیه بلیت و مجموعه های تفریحی ، ورزشی ، هنری ، عرضه کالا میتوانند خدمات خود را ارائه نمایند و ایجاد بستر آنلاین برای ارائه خدمات کلیه مشاغل و مجموعه ها چشم اندازی نوین را برای سرویس دهی هوشمند ایجاد نموده است.

این نوع ساختار و سرویس دهی به صورت انحصاری بوده و برای اولین بار در کشور ایجاد و ارائه میکردد و تنها مجموعه سیمرغ آریایی و نمایندگان رسمی سیمرغ آریایی مجری این فناوری می باشند.

استفاده از سیستم در مجموعه ها و شرکتها هزینه های جانبی کاربر و کارگزار را برای تهیه و یا ارائه تمامی موارد ذکر شده تا حد چشمگیری کاهش می دهد و خریدی مناسب نصیب کاربران به صورت مستقیم می نماید .



چشم انداز ما
در فناوری هوشمند سازی مجموعه ها هر مجموعه به صورت مستقل می تواند نوع خدمات و سرویس دهی و هزینه ها را مدیریت کند هم از لحاظ مالی و تبلیغاتی و هم تخفیفات ویژه بدون محدودیت با استفاده از ابزارهای ارائه شده در سرویس پورتال و ارتباط مستقیم با مصرف کننده دارد و واسطه ها به طور کامل حذف می گردند و از ایجاد بازار سیاه در زمانهای خاص جلوگیری می نماید.



هدف ما
هدف این که دریافت خدمات به صورت مکانیزه و آنلاین برنامه ریزی و مدیریت خدماتی و مالی و تفریحی و ایجاد یک زندگی منظم و با برنامه برای مجموعه ها و خانواده ها می باشد که بتوانند درآمد و نحوه خرج کردن پول در زندگی را مدیریت کنند و از امکانات روز دنیا برای آسایش و رفاه خود و خانواده با کمترین هزینه و بهترین امکانات استفاده نمایند.



استراتژی ما
با استفاده درست و اصولی از فناوری هوشمند سازی در هر مجموعه ، دیگر ارائه خدمت رسانی به صورت سنتی مجموعه ها جایی نخواهد داشت و کلیه خدمات به صورت یکپارچه ، الکترونیکی و آنلاین در کمترین زمان و با بیشترین دقت و ضریب امنیتی بالا و نظارت لحظه ای بر نحوه ارائه خدمات و کمترین هزینه را با خود دارد .

در عصری که ما دم ازعصر فناوری و پیشرفت خدمات دیجیتال میزنیم ، خدمات مجموعه ها به صورت سنتی و کاغذی انجام می شود و فقط محدودی از مجموعه های هستند که خدمات خود را به صورت الکترونیکی انجام می دهند. این روش سنتی ایجاد مشکلاتی برای افراد و احتمال خطا و یا تاخیر در دریافت خدمات می گردد و هزینه های بسیار سنگینی برای شرکتهای حمل و نقل بین شهری در مجموعه های گردشگری و مجموعه ها و فروشگاهها که به صورت سنتی و یا کاغذی می باشد در بر دارد که ناخواسته باید به آن تن دهند و اگر خدمات به صورت یکپارچه نباشد در موقع دسترسی به اطلاعات مجموعه ها و پرسنل و کاربران با مشکلاتی روبرو میشوند و در بعضی موارد دچار خسارت های جبران ناپذیری برای مجموعه ها می گردد.



معرفی ساختار این فناوری
دنیای هوشمند سیمرغ آریایی با ایجاد یک سیستم یکپارچه به صورت آنلاین که کلیه مجموعه های تحت پوشش این سیستم خدمات خود را به صورت آنلاین و خدمات خود را به صورت لحظه ای بین یکدیگر تبادل میکنند بدون در خطر افتادن اطلاعات محرمانه هر مجموعه توسط سامانه و کارت هوشمند و حذف کاغذ به صورت کامل از سیستم ارائه خدمات و کاهش هزینه های جانبی مجموعه های ارائه دهنده خدمات حمل و نقل و عمومی و کاهش مشکلات کاربران برای نشان دادن خدمات رزرو شده به صورت آنلاین و کاهش ضریب خطاهای انسانی در زمان ارائه خدمات و نظارت و ارزیابی بر نحوه ارائه خدمات به صورت لحظه ای در کمترین زمان .مهمترین ابزار ارائه خدمات کارت هوشمند سیستم می باشد که به صورت اختصاصی برای هر کاربر صادر میگردد و به عنوان کارت شناسایی سیستمی مورد بهره برداری قرار میگیرد. کارت هوشمند سیمرغ آریایی کارت مغناطیسی به اندازه یک کارت اعتباری با ضریب امنیتی بالا با قابلیتهای ویژه می باشد که اطلاعاتی از قبیل اطلاعات شخصی و پزشکی و خدمات رزرو بلیطهای مراکز حمل و نقل بین شهری و مجموعه های تفریحی و فرهنگی و گردشگری و دریافت تخفیفات از مراکز طرف قرارداد مجموعه می باشد که این اطلاعات را به صورت آنلاین دریافت می نمایند و ضمنا این پورتال دارای اپلیکیشن موبایل می باشد که با نصب بر روی تلفن همراه خود نیز میتوانند به خدمات دسترسی داشته باشند.

تمام رزروهای ثبت شده و خرید ها تراکنشها در سیستم که از طریق کاربر انجام شده در جایگاها و مجموعه های ارائه دهنده خدمات اطلاعات نمایش داده می شود و میتوانند بدون محدودیت خدمات خود را دریافت نمایند.استفاده از این کارت محدودیت زمانی ندارد و در تمام شرکتهای حمل و نقل بین شهری و مجموعه های گردشگری و خدماتی متصل به سیستم کارت هوشمند سیمرغ قابل استفاده می باشد .

بهترین مزیت این کارت قابلیت اتصال خدمات هر مجموعه را دارا می باشد که مجموعه ها میتوانند برخی از نیازهای شرکتی و مجموعه ای خود را که به پرسنل خود ارائه می هند را را با ساختاری کم هزینه توسط شرکت از طریق این کارت ارائه نمایند.



شما هم می توانید با هوشمند و مکایزه کردن خدمات مجموعه خود تحولی نو در ارائه خدمات در کشور را ایجاد کنید و بهترین خدمات را با کمترین ضریب خطا و در کمترین زمان و هزینه ارائه نمایید.
ارائه خدمات رفاهی و گردشگری و حمل و نقل به صورت یکپارچه

اطلاعات تماس
نامدنیای هوشمند سیمرغ آریایی
تلفن۰۲۱-۴×××۸۸۹۰callتماس بگیرید
همراه۰۹۱۹×××۳۴۰۹callتماس بگیرید
وبسایت
استانتهران
آدرسایران تهران شهر قدس میدان قدس خیابان امام خمینی نبش موسسه مالی نور پلاک 153 واحد 4
تلگرامچت تلگرام