مشخصات ساحل گشت

  • تاریخ ثبت شرکت: -
  • تعداد نیرو: ۱-۱۰ شخص
  • فعالیت شرکت: شرکت خدماتی
  • مکان: استان تهران
  • در زمینه: خدمات جانبی
  • نوع کمپانی: خصوصی
  • مشاهده: 1049
درباره شرکت
تاریخچه ساحل گشت

شرکت ساحل گشت در سال ۱۳۷۶ تأسیس و از ابتدا با خلاقیت و نوآوری و با درک عمیق از نیاز گردشگران، گام‌های مؤثری برای بهبود و ارتقاء سطح کیفی تورها برداشته است . ساحل گشت حدود۵۰۰ پرواز فول چارتر و نیز حجم قابل توجهی سیت چارتر در مسیرهای دوبی ، شارجه ، سریلانکا ، قبرس ، استانبول ، آنکارا و تایلند در کارنامه خود دارد .

در سال ۱۳۸۰ ، مجوز فروش بلیط (بند الف) را از سازمان هواپیمایی کشوری اخذ نموده و ظرف کمتر از چند سال در زمره ۱۰ آژانس برتر فروش در شرکت‌های هواپیمایی خارجی قرار گرفت و در سال ۱۳۸۷ نیز رتبه ممتاز فروش پروازهای خارجی ایران ایر را کسب کرد و نهایتأ موفق به عضویت در انجمن بین‎المللی هوانوردی (یاتا) گردید . ساحل گشت سه سال پی در پی رتبه اول فروش تور تایلند با پرواز ماهان را به دست آورد و با اهتمام به جلب نظر مسافرین و کیفیت بخشی به عملیات اجرایی، جزو معدود آژانس‌هایی است که دارای گواهینامه بین‌المللی ایزو ۱۰۰۰۲ در زمینه رضایتمندی مشتری می‌باشد .

شرکت ساحل گشت در سال ۱۳۸۷ اقدام به خریداری هتل۴ ستاره سان اند سند در دوبی نمود و به این ترتیب نقطه عطفی در ساماندهی تورها و نیز ارائه خدمات کیفی به ایرانیان در کشور امارات به وجود آورد .

ساحل گشت در سه طبقه بر خیابان اصلی دکتر بهشتی و با به کارگیری مدیرانی باتجربه و ۴۵ نفر کارمند حرفه‎ای و با شیوه‎های نوین و سیستم فروش آنلاین ، در زمینه تورهای اروپایی ، چین ، مالزی ، تایلند ، دوبی ، آنکارا ، استانبول ، ارمنستان ، گرجستان و نیز تورهای داخلی ، ارائه بیمه‎نامه مسافرتی و صدور گواهینامه بین‎المللی مشغول به فعالیت می‎باشد .
اطلاعات تماس
نامساحل گشت
تلفن۰۲۱-۵×××۵callتماس بگیرید
همراه۰۹۳۶×××۷۳۷۶callتماس بگیرید
وبسایت
استانتهران
آدرسخیابان دکتر بهشتی - بعد از تقاطع سهروردی - پلاک ۱۴۰دفتر تهران : 57835-021دفتر کانادا ( تلفن رایگان ) : 8334858585-001