مشخصات فراورده های نسوز صنعت پاسارگاد

  • تایید عضویت
  • تاریخ ثبت شرکت: -
  • تعداد نیرو: ۱-۱۰ شخص
  • فعالیت شرکت:
  • مکان: استان تهران
  • در زمینه: متفرقه
  • نوع کمپانی:
  • مشاهده: 769
درباره شرکت
شرکت فرآورده های نسوز صنعت پاسارگاد، در سال 1388 ، با توکل بر خداوند متعال و تکیه بر کارشناسان توانمند داخلی، فعالیت خود را آغاز نمود. فعالیتهای این شرکت عمدتاً در امر واردات و تأمین کننده اقلام و محصولات نسوز مصرفی در کوره های صنعتی بوده که به موازات آن در امر طراحی و ساخت، تعمیر و نسوز کاری کوره های صنعتی در بخش صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، کاشی، سرامیک، پخت سوم کاشی، صنایع چینی آلات بهداشتی و مظروف، فولاد، متالورژی و ریخته گری، آلومینیوم، مس و دیگر صنایع مربوطه با بهره گیری از دانش روز و به کارگیری نیروهای متخصص و مجرب نیز فعالیت دارد.

هم اکنون شرکت فرآورده های نسوز صنعت پاسارگاد با مدیریت جناب آقای مهندس مجتبی قادر و بهره گیری از مهندسین کارآزموده و جوان در عرصه های مختلف، در راستای اهداف کلان شرکت و سیاست های امیدبخش و متکی بر توان داخلی دولت محترم، گام های مؤثر و چشم گیری را برداشته است که از جمله ی آنها می توان به ساخت، تعمیر و نگهداری کوره ها و نسوزچینی آنها در عرصه های مختلف صنایع گوناگون کشوری اشاره نمود. از دیگر فعالیت های اشتغال زا ، پر بازده و گره گشای شرکت فرآورده های نسوز صنعت پاسارگاد، می توان به راه اندازی خطوط تولید و ارائه ی مشاوره های راهبردی در زمینه ی تولید اقلام نسوز اشاره نمود که این نیز به واسطه ی وجود گروهی توانمند و قوی، پیرامون کند و کاش در منابع غنی از مواد اولیه ی ایران عزیز می باشد. این شرکت در پیشبرد هر چه بهتر سیاست ها و برنامه های رو به رشد خود و همچنین با تأکید بر استفاده ی کامل از نیرو ها و منابع داخلی، آماده ی ارائه ی هرگونه خدمت و یا مشاوره به کارخانجات، صنعتگران، تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، دانشجویان و غیره می باشد.

طراح و سازنده انواع کوره صنعتی و خشک کن و آون های صنعتی- راه اندازی خط تولید انواع کالاهای سرامیکی - تولید کننده انواع قطعات نسوز سرامیکی خاص و پیچیده - تامین کننده انواع قطعات نسوز - وارد کننده مواد اولیه و کالاهای سرامیکی مصرفی در صنعت سرامیک و نسوز - صادر کننده انواع مواد معدنی فرآوری شده
اطلاعات تماس
ناممجتبی قادر
تلفن۰۲۱-۴×××۲۳۵۷callتماس بگیرید
همراه۰۹۱۲×××۰۴۲۸callتماس بگیرید
وبسایت
استانتهران
آدرساستان تهران - شهرستان قدس - جاده شهریار به کرج - شهر هفت جوی - جنب فروشگاه بلبرینگ قادر - پلاک ۳۲۰ - طبقه همکف
محصولات و خدمات