مشخصات صنایع غذایی زرین عصاره شمال

  • تاریخ ثبت شرکت: -
  • تعداد نیرو: ۱-۱۰ شخص
  • فعالیت شرکت:
  • مکان: استان آذربایجان شرقی
  • در زمینه: مواد غذایی
  • نوع کمپانی:
  • مشاهده: 1219
درباره شرکت
حمد و سپاس بیکران از الطاف خداوند متعال که تولید را مایه عزت و آبادانی ایران عزیز قرار داد

شرکت تولیدی صنایع غذایی زرین عصاره شمال با برند تجاری چاچ در منطقه سبز و ییلاقی کیاسر استان مازندران در سال ۱۳۸۶ راه اندازی شد و در سال ۱۳۹۱ به بهره برداری رسید مدیران و متخصصان این شرکت با بهره گیری از آخرین تکنولوژی تولید، نیروی کارآمد و با بهره گیری از فناوری روز دنیا پیشگام در صنایع رب گوجه فرنگی از فناوری روز دنیا پیشگام در صنایع رب گوجه فرنگی، کنسرو، سس، ترشیجات و شوریجات می باشد .

بهره گیری از نیروهای متخص و مجرب توانست است از ابتدا تمام مسائل داخلی و خارجی را برنامه ریزی و مدیریت نماید. این واحد به عنوان یکی از بزرگترین واحدهای تولید مواد غذائی در شمال کشور و استان مازندران بشمار می رود.

در حال حاضر این شرکت با ظرفیت تولید بیش از ۳۰٫۰۰۰ تن در سال و ارائه محصول عالی به بازارهای داخلی و خارجی فعالیت می نماید. ما با هدف تولید مواد طبیعی و با داشتن اعتقاد بر نوآوری در بسته بندی امیدواریم که بتوانیم در آبادانی مهین عزیزمان ایران قدمی نو برداشته و آنچه به عنوان افتخار و سرمایه اصلی ما محسوب میشود همواره حرکت در جهت جلب و افزایش رضایتمندی مشتریان داخلی خارجی خود است .

مدیران این شرکت برآنند تا با استعانت از پروردگار و با بهره گیری از توان پرسنل مجرب و با تولید محصولاتی با کیفیت جهانی نگاه خود را معطوف به بازارهای خارجی کشور داشته تا علاوه بر اشتغال زائی باعث رونق تولید و اقتصاد کشور گردند. امید است با بهره گیری از این امکانات و عظم جدی مدیران این شرکت در تولید محصول با کیفیت به این مهم دست یافته و در نهایت باعث سربلندی و اعتلای ایران اسلامی گردند.
اطلاعات تماس
ناممحمدتقی قاسمی
تلفن۰۱۱-۳×××۱۸۶۸callتماس بگیرید
همراه۰۹۱۲×××۳۹۱۰callتماس بگیرید
استانآذربایجان شرقی
آدرسمازندران ساری محله بهرامی خیابان شهید رضائی بلوارپاسداران پلاک ۰طبقه همکف