مشخصات تیم متفکران نوین مالی

  • تاریخ ثبت شرکت: -
  • تعداد نیرو: ۱-۱۰ شخص
  • فعالیت شرکت: شرکت خدماتی
  • مکان: استان یزد
  • در زمینه: آموزش
  • نوع کمپانی: خصوصی
  • مشاهده: 1024
درباره شرکت
تیم متفکران نوین مالی با سرپرستی دکتر تفتیان در مسیر موفقیت مالی و حسابداری، در ارتقای سطح دانش و مهارت مالی و حسابداری در سطوح مختلف جامعه سهیم است. این تیم مجازی، در راستای ایجاد محیطی پویا و شاداب با محوریت دانش و یادگیری که مشوق و تسهیل گر فرآیند رشد و بالندگی افراد باشد، گام بر میدارد. همه افراد این تیم همگام با یکدیگر در فرآیندهای آموزشی ساده و منسجم، مفاهیم مالی و حسابداری را عمیق و کاربردی یاد میگیرند و یاد میدهند.
تیم اجرای با ایجاد پورتال به عنوان مرکز تخصصی مالی و حسابداری حاوی وب سایتهای زیر خدمات مختلفی را ارائه نموده است:
مرکز تخصصی مالی و حسابداری تیم متفکران نوین مالی - دکتر تفتیان
مرکز تخصصی مالی و حسابداری تیم متفکران نوین مالی, با ارائه آموزش و مشاوره مالی و حسابداری در جهت توسعه توانمندی تیم گام برداشته و بستر موفقیت مالی و حسابداری تیم را فراهم می سازد.
http://drtaftiyan.com/
وب سایت هدیه تیم: موفقیت مالی و حسابداری
سایت هدیه تیم متفکران نوین مالی مرجع تخصصی مالی و حسابداری است که با به اشتراک گذاردن دانش و مهارت اعضای تیم متفکران نوین مالی, در راستای موفقیت مالی و حسابداری تیم گام برمی دارد..
http://share.drTaftiyan.com
وب سایت قرآن پژوهی مالی و حسابداری
وب سایت قرآن پژوهی مالی و حسابداری در سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی هدیه تیم متفکران نوین مالی به جوامع اسلامی است که با استفاده از روش تفسیرموضوعی – علمی،کاربرد مفاهیم حسابداری و مالی در قرآن کریم را ارائه می‌نماید..
http://give.drTaftiyan.com
وب سایت انتخاب برتر تیم متفکران نوین مالی
این سایت با ارائه پایگاهی جهت معرفی محصولات و خدمات ‏مالی اعضای تیم پورتال، ضمن ارائه بستر نقد و بررسی تخصصی محصولات و خدمات مالی و حسابداری، به بررسی سرمایه‌گذاری در بازارهای مختلف بورس، مسکن، طلا و... می پردازد.
http://top.drTaftiyan.com
وب سایت توانمندی و فرصتهای شغلی تیم متفکران نوین مالی
قرآن پژوهی مالی و حسابداریوب سایت توسعه توانمندی و فرصتهای شغلی مالی و حسابداری، ضمن آموزش و مشاوره در زمینه فرصتهای شغلی و مهارتهای عمومی و تخصصی ‏مالی و حسابداری، با برقراری ارتباط با صنعت بستری برای اشتغال و ارتقاء شغلی اعضای تیم ارائه می‌کند.
http://job.drTaftiyan.com
وب سایت دانش پژوهان مالی فرانگر
شرکت دانش پژوهان مالی فرانگر ‏مرکز توسعه و ارائه خدمات تخصصی مالی و حسابداری در چهار حوزه دانش پژوهی محض، ادغام، کاربرد و آموزشی به گروه‌های مختلف شامل شرکت‌ها، سازمان‌ها، حسابداران و خانواده‌ها.
http://faranegar.drtaftiyan.com

مرکز مشاوره الکترونیک حسابداری مالی و سرمایه گذاری با ارائه خدمات مشاوره تخصصی در زمینه حسابداری مالی و سرمایه گذاری در راستای موفقیت مالی تیم گام برمیدارد.
http://Consultant.drTaftiyan.com
وب سایت توسعه نگر دانش و مهارت مالی و حسابداری
مرکز آموزش الکترونیک توسعه نگر دانش و مهارت مالی و حسابداری، با ارائه اموزشهای کاربردی با روش اینفوگرافیک، در راستای موفقیت شاغلین حوزۀ مالی و حسابداری در سطوح مبتدی (ورود به بازار کار) تا حرفه‌ای (ارتقاء شغلی) ‏گام برمیدارد.
http://toseenegar.drtaftiyan.com
وب سایت آتیه نگر دانش و سواد مالی مدیران ارشد
مرکز آموزش الکترونیک ‏آتیه ‏نگر دانش و سواد مالی ‏مدیران ارشد و مدیران عامل سازمانها, با ارائه اموزشهای کاربردی مالی با روش اینفوگرافیک، به مدیران ارشد آنچه باید از حوزۀ مالی برای موفقیت سازمان‌های خود بدانند را به زبان ساده و کاربردی ارائه می‌نماید.
http://atienegar.drtaftiyan.com
وب سایت بهینه نگر دانش و سواد مالی خانواده
مرکز آموزش الکترونیک بهینه نگر دانش و سواد مالی خانواده مفاهیم مورد نیاز خانواده‌ها به ویژه فرزنداندر جهت موفقیت مالی را به زبانی ساده و جذاب ارائه می‌نماید، طوری که یادگیری به شکل بازی و تفریح اتفاق میفتد.
http://behinenegar.drtaftiyan.com
آدرس: یزد،سه راه آبنما،خیابان شهید محمد پاکنزاد ،خیابان پرورش،مرکز علم و فناوری طبقه همکف پلاک 43
تلفن: 37281937-035
اطلاعات تماس
ناممرکز مالی و حسابداری تیم متفکران نو
وبسایت
استانیزد