مشخصات نوین بافت آبی زاینده رود

  • تایید عضویت
  • تاریخ ثبت شرکت: 1388/7/1
  • تعداد نیرو: ۱-۱۰ شخص
  • فعالیت شرکت: تولید کننده
  • مکان: استان اصفهان
  • در زمینه: ریسندگی و بافندگی
  • نوع کمپانی: خصوصی
  • مشاهده: 2081
درباره شرکت
شرکت نوین بافت آبی زاینده رود با برخورداری از فن آوری های متعددی در زمینه بافندگی تکمیل وتولید حوله که همگی دارای بالا ترین و پیشرفته ترین تجهیزات هستند توانسته است فرآورده های خود را با بهترین کیفیت و تنوع در طرح و رنگ همپای نمونه های خارجی و حتی برتر از آن عرضه نماید .
این شرکت با نام تجاری ابی و صادراتی (میلانو) تا کنون توانسته است محصولات خود را مطابق با نظر مصرف کنندگان به بازار های داخلی و خارجی وارد نماید که خود نشان از فعالیت مستمر و هدفمند این شرکت در جهت بالا بردن کیفیت محصولات بوده است
حوله آبی با توجه به این مطلب دارای رتبه نخست در صادرات حوله پتویی به کشور های خاورمیانه (امارات،یمن و ..) میباشد که بخش عمده از تولیدات به این کشور ها ارسال میگردد .
نیاز بازار های داخلی و خارجی باعث شده که تولید این شرکت از 80 تن به 220 تن در سال افزایش یابد . تنوع محصولات این شرکت از نظر رنگ ابعاد و مدل مسلما هر سلیقه و نیازی را تامین میکند .
شرکت نوین بافت آبی زاینده رود یکی از بزرگترین تولید کنندگان حوله در ایران می باشد که سال هاست در این عرصه فعالیت می نمایند . این شرکت از سال 1386 به در خواست مشتریان عمومی اقدام به تولید حوله تبلیغاتی به صورت خاص و پاره وقت نموده ولی به مرور و با افزایش تعداد متقاضی تولید حوله تبلیغاتی را به صورت عمده و تنوع بسیار زیاد در طرح و نوع بافت نخ و ابعاد و رنگ آغاز نموده و در حال حاضر آماده تهیه انواع حوله تبلیغاتی به درخواست مشتریان محترم می باشد .شما صاحبان مشاغل محترم می توانید با سفارش حوله های تبلیغاتی ، برند محصولات خود را تا مدت زمان طولانی تری در دید مشتریان خود قرار دهید.حوله یکی از لوازم ضروری روزمره انسان ها تلقی می شود و به همین خاطر تبلیغات شما از طریق حوله می تواند تاثیرگذاری بیشتری در ذهن مشتری ایجاد کند.از طرف دیگر دوره ی هدایای تبلیغاتی از جمله : سررسید، جاکلیدی، خودکار و غیره به سرآمده است.شما از دیگران متمایز فکر کنید تا همیشه یک قدم جلو باشید.
تولید حوله البسه حوله ای و تولید البسه جات و پوشاک و پوشاک صادرات و واردات کلیه کالاهای مجاز
تولید حوله البسه حوله ای و تولید البسه جات و پوشاک و پوشاک صادرات و واردات کلیه کالاهای مجاز

اطلاعات تماس
ناممحسن رضایی
تلفن۳۱-۴×××۰۵۸۱callتماس بگیرید
همراه۰۹۱۳×××۹۶۴۶callتماس بگیرید
وبسایت
استاناصفهان
آدرساصفهان نجف آباد شهرک صنعتی منتظریه خیابان قادری شمالی خیابان 106 شرکت نوین بافت آبی زاینده رود
تلگرامچت تلگرام