مشخصات شرکت پتوی طاهر

  • تاریخ ثبت شرکت: -
  • تعداد نیرو: ۱-۱۰ شخص
  • فعالیت شرکت:
  • مکان: استان اصفهان
  • در زمینه: ریسندگی و بافندگی
  • نوع کمپانی:
  • مشاهده: 2103
درباره شرکت
گروه تولیدی نساجی طاهر با بیش از 40 سال تجربه در زمینه شناخت مواد اولیه ، رنگرزی الیاف و ریسندگی با هدف تولید محصولی بادوام و با کیفیت عالی راه اندازی شد. این گروه پتانسیل تولید انواع نخ وپتوی نمدی ،مینک وروفرشی در طرح ها و رنگهای مختلف به صورت مستقل را دارا بوده و با بالاترین کیفیت ممکن محصولات خود را به بازارهای داخلی و خارجی عرضه نموده است.
این مجموعه تولیدی صنعتی بر پایه تلاش در جهت افزایش کمی و کیفی محصولات ، رضایت مشتریان و کنترلهای موثر بر کیفیت محصولات و ارائه به موقع سفارشات گام بر میدارد و تمام توفیقات خود را مرهون الطاف خاصه پروردگار باری تعالی می داند .
این شرکت از معدود کارخانه های تولیدی است که به طور مستقل دارای سالن های متعدد ازقبیل حلاجی ، رنگرزی، ریسندگی ، بافندگی ، تکمیل و بسته بندی درحال تولید می باشد.
محصولات تولیدی این مجموعه بیانگر رعایت استانداردهای کیفی پتو نظیر ثبات رنگ در مقابل شستشو ، خشکشویی و مالش ، ثبات ابعاد در مقابل شستشو و مقاومت بالای دوخت نوار ، مقاومت در مقابل کشش و فشار و تنوع بی نظیر در طرح و رنگ و داشتن گرمای مناسب در عین سبک بودن دارای ویژگیهای منحصر به فردی است که آنرا از سایر محصولات مشابه متمایز مینماید.
واحد تولیدی پتوی طاهر تمام تلاش خود رامی کند که کالای تولیدی خود را با بهترین کیفیت ودوام و نازلترین قیمت ممکن در بازار بدست هموطنان عزیز برساند.
در پایان ارج می نهیم انتخاب شایسته تمامی مصرف کنندگان عزیزی را که با انتخاب خود مشوق همیشگی ما بوده اند و از زحمات بی دریغ کلیه نمایندگان فروش که در سرتا سر کشور عزیزمان ایران اصل مشتری مداری را ثابت نموده اند، قدرانی نموده وسپاسگزار تلاش بی شائبه طراحان خلاق،مهندسین راهنما ،تکنسینهای فهیم وکارگران سخت کوشی که موجبات رشد و توسعه پایدار این واحد تولیدی را فراهم نموده اند،هستیم.
گروه تولیدی طاهر در تمام زمینه ها آماده قبول سفارشات ارگان ها ، موسسات ، بیمارستانها وبافندگان و... می باشد.
اطلاعات تماس
نامپتوی طاهر
تلفن۰-۹×××۰۸۳۷۲۷callتماس بگیرید
همراه۰۹۱۳×××۳۸۰۸callتماس بگیرید
استاناصفهان