مشخصات شرکت جهان گستر پارس

  • تایید عضویت
  • تاریخ ثبت شرکت: -
  • تعداد نیرو: ۱۱-۲۰ شخص
  • فعالیت شرکت: تولید کننده
  • مکان: استان تهران
  • در زمینه: اتومبیل و موتور سیکلت
  • نوع کمپانی: خصوصی
  • مشاهده: 1974
درباره شرکت
شرکت جهان گستر پارس رادن با پیشینه 20 سال فعالیت در زمینه طراحی وتولید دستگاه های حضور وغیاب، تجهیزات ونرم افزارهای اتوماسیون اداری و صنعتی و کیوسک‌های اطلاع رسانی، در زمره پیشگامان این صنعت محسوب می گردد.
جهان گستر پارس رادن با تولید سامانه های پیشرفته حضور و غیاب و مدیریت پرسنلی این امکان را برای مدیران محترم فراهم ساخته تا با دسترسی آسان به اطلاعات ورود و خروج پرسنل سازمان از وضعیت حضور آنها اطلاع یافته وجهت ارتقا بهره وری کارکنان خویش از انواع گزارشات کاربردی استفاده نمایند.
در حال حاضر سیستم های حضور و غیاب جهان گستر پارس رادن در بیش از 24000 سازمان خصوصی ودولتی نصب و راه اندازی شده است. هر روز صبح تعداد بیشماری از مردم کشور عزیزمان، کارخود را با ثبت ورود و خروج در دستگاه این شرکت آغاز می نمایند و این افتخار بزرگی برای شرکت جهان گستر پارس رادن می باشد.
از دیگر افتخارات این شرکت استفاده از متخصصین ایرانی در طراحی و تولید محصول حضور وغیاب کاملا بومی می باشد، درحال حاضر بیش از 50 نفر از فارغ التحصیلان دانشگاه های مختلف داخل و خارج از کشور در بخش های تحقیق وتوسعه، تولید، نصب و راه اندازی، آموزش و خدمات پس از فروش مشغول به کار هستند. این شرکت در سال 1393 آخرین دستاورد خود را با نشان تجاری Raden را در نمایشگاه GITEX دبی ارائه نمود تا اثبات کند با تکیه واعتماد به متخصصین ایرانی، می توان به جای واردات دستگاه های حضور و غیاب چینی، محصولات با کیفیت ایرانی را به بازارهای جهانی ارائه نمود.
راهکار جدید حضور و غیاب این شرکت نیز به مرحله بهره برداری رسیده است تا علاوه بر دارا بودن همه امکانات نرم افزارهای نسل اول، با برخورداری از امکانات بیشتر، پاسخگوی نیازهای متنوع شرکت های گوناگون باشد. این راهکار به طور کامل تحت وب می باشد و با ارائه گزارشات و امکانات مختلف بر روی موبایل مدیران، یک گام مهم در تسهیل کاربری این نرم افزار برداشته است. در حال حاضر بیش از 70 نماینده فروش وخدمات پس از فروش در سراسر کشور با حدود 450 کارشناس و تکنسین از محصولات این شرکت پشتیبانی به عمل می آورند.
اطلاعات تماس
نام خدایاری
تلفن۲۱-۸×××۱۸۰۲callتماس بگیرید
استانتهران