مشخصات شرکت ایستاب خانه افتاب

  • تاریخ ثبت شرکت: -
  • تعداد نیرو: ۱-۱۰ شخص
  • فعالیت شرکت: توزیع کننده و عمده فروش
  • مکان: استان تهران
  • در زمینه: لوازم برقی
  • نوع کمپانی: خصوصی
  • مشاهده: 2496
درباره شرکت
درباره خالق هان

همچون دیگر کارآفرینان، رامی هان تصمیم به حل یک مشکل داشت. چطور می شد خانه ای با کف پاکیزه و براق داشت بدون اینکه زمانی زیاد صرف بشود و در عین حال از مواد شیمیایی مضر استفاده نکرد؟ پاسخ سوال به طور اعجاب انگیزی ساده بود: بخار. اگر به اندازه کافی سوزان باشد و به طور صحیح به کار گرفته شود، بخار 99.9 درصد باکتری ها، میکروب ها و ویروس ها معمول در خانه ها را از بین خواهد برد و در عین حال کثیفی و دوده ها را می زداید. به عنوان یک زن خانه دار جوان کره ای، رامی هان ایده ای داشت که خانه داران را از کارهای سخت خانه داری رها می ساخت. از آنجایی که در کره اعضای خانواده در خانه پا برهنه هستند و داشتن خانه ای با کف پاکیزه از اهمیت بالایی برخوردار است، زنان کره ای هر روز بایستی کف خانه را به بهترین شکل تمیز کنند. صرف زمان و انرژی زیاد برای چنین کار روزمره ای بسیار دشوار و وقت گیر بود.

در پی چنین مشکلاتی "رامی" تصمیم به توسعه محصولی با کاربرد آسان بر آمد تا نه تنها خانه را پاکیزه کند بلکه ضد عفونی هم بنماید. و این فقط به وسیله قدرت "بخار" امکان پذیر بود. رامی، که شرکت "هان" را در کره تاسیس نمود، با گروهی از مهندسان و طراحان با استعداد، همکاری خود را آغاز کرد تا محصولی به نام "تی بخار" تولید نماید که علاوه بر کاربرد آسان، خانه را به صورت بهداشتی پاک کند و سالها برای استفاده مداوم دوام داشته باشد. به تدریج وی چندین محصول متنوع بخار ساز خلق کرد. وی شرکتی را بوجود آورد که مترادف بود با مهندسی متفکر، مواد با کیفیت، و استاندارهای تولید دقیق.

در حقیقت یکی از تحقیقات اخیر گالوپ نشان می دهد که در بازار آمریکا، از هر 4 خانه ای که در آنها از بخار برای نظافت استفاده می شود، 3 تای آنها کار خود را با محصولات هان انجام می دهند. از زمان عرضه محصولات هان در آمریکا در سال 2007، میلیونها مصرف کننده، بخار را جایگزین روش های معمول نظافت نمودند تا این کار را سریعتر، سالمتر، راحت تر انجام دهند. فقط یک سال بعد از ورود به بازار آمریکا، نشریه وال استریت جورنال، از "رامی هان" به عنوان "یکی از پنجاه زن برتر که باید زیر نظر داشت" یاد کرد، و وی همچنان نظر رسانه های ملی و بین المللی را به خود جلب می کند. هان همچنان به عنوان پیشرو و مبتکر فن آوری بخار شناخته می شود. رامی هان و شرکت هان خود را متعهد به پیشبرد فن آوری بخار و توسعه محصولاتی می داند که به مشتریان کمک می کند تا کمترین زمان ممکن را برای نظافت به راحت ترین و بی خطر ترین شکل ممکن صرف نمایند!
اطلاعات تماس
نامایستاب خانه افتاب
تلفن۰-۲×××۶۶۴۴۳۱callتماس بگیرید
همراه۰۹۱۲×××۲۳۷۶callتماس بگیرید
استانتهران