مشخصات شرکت کناف تهران

  • تاریخ ثبت شرکت: 1384/1/1
  • تعداد نیرو: ۱۱-۲۰ شخص
  • فعالیت شرکت: شرکت خدماتی
  • مکان: استان تهران
  • در زمینه: عمران و ساختمان
  • نوع کمپانی: خصوصی
  • مشاهده: 1010
درباره شرکت
معرفی شرکت کناف تهران :
شرکت‌ کناف تهران با پشتوانه چندین سال تجربه و دانش فنی مدیران خود در عرصه‌ی \"ساخت و ساز خشک\" فعالیت خود را از سال ۱۳۸۴ با کسب گواهینامه اجرایی از شرکت کناف ایران و با هدف ارایه‌ی خدمات اجرای سیستم‌های ساخت و ساز خشک آغاز کرد و تاکنون با اجرا و نظارت بیش از یک میلیون متر مربع انواع سقف و دیوار کاذب کناف در سراسر کشور، خود را به عنوان یک مجموعه‌ی حرفه‌ای، باثبات و قابل اطمینان به اثبات رسانده است. فعالیت‌های گروه از هنگام تاسیس تاکنون، به طور ویژه بر روی اجرای سیستم‌های ساخت و ساز خشک کناف متمرکز بوده است.
پیشرو بودن در اجرای پروژه‌های کناف, هدف اصلی کناف تهران است. چشم‌اندازی روشن در زمینه ارائه خدمات اجرایی در جهت ارتقای سطح کیفی ساختمان‌های کشور، با استفاده از فناوری روز جهانی و دانش و تجربه همکاران بستری مناسب جهت تحقق اهداف شرکت است.
با گسترش دامنه‌ی فعالیت‌های گروه، خدماتی همچون نظارت و ارائه مشاوره‌های تخصصی و همچنین ارایه‌ی راهکارهای اختصاصی برای استفاده بهینه از سیستم‌های ساخت و ساز خشک به سبد خدمات این شرکت افزوده شد.
هم‌اکنون، شرکت‌ کناف تهران به عنوان یکی از برترین شرکت‌های مجری کناف در تهران، سهم بزرگی از مشتریان ساخت و ساز خشک و خدمات تکمیلی آن را در میان پروژه‌های ساختمانی پایتخت به خود اختصاص داده است به گونه‌ای که این شرکت را به نامی شناخته شده و قابل اطمینان در میان شرکت‌های ارایه دهنده‌ی خدمات اجرایی کناف تبدیل کرده است.
مدیران و کارکنان این شرکت در تلاش برای ارایه‌ی خدمات بهتر هرگز از پا ننشسته‌اند و با تلاشی شبانه‌روزی در اندیشه‌ی دست‌یابی به نام و جایگاهی بالاتر در بازار و در نهایت دستیابی به رضایت و خشنودی مشتریان هستند.
امید آنکه بتوانیم با همیاری شما سروران گرامی بیش از پیش در جهت جلب رضایت شما گام برداریم.
اجرای تخصصی و حرفه‌ای کناف

اطلاعات تماس
نامعلیرضا غلامی
تلفن۲۱-۸×××۰۵۷۴callتماس بگیرید
وبسایت
استانتهران
آدرستهران- م ونک- خ ملاصدرا – خ شیراز شمالی – بن بست اِرم – پ 10 – واحد 1