• پیشنهادفروش
  • گفتگو با کاربر

دمنوش کیسه ای انرژی زا ( زنجبیل ) مهرگیاه

دمنوش کیسه ای انرژی زا ( زنجبیل ) مهرگیاه


رفع خستگی و تولید و افزایش انرژی در بدن تصفیه و پاکسازی خون و دفع سموم از بدن بهبود سلامت و شادابی پوست ضد تهوع بوده و تسکین دردهای سیستم گوارش حاوی آنتی اکسیدان و پتاسیم، منیزیم، کلسیم، فسفر، ویتامین ث و ویتامین آ خوشبو کننده دهان و بهبود بینایی چشم ها حاوی زنجبیل دارچین، میخک، مریم گلی، نعنا، تخم گشنیز، استویا، هل و گل سرخ کاملا طبیعی و سالم کیسه ابریشم گونه جهت نفوذ بهتر آب بسته بندی جدید ضد رطوبت و خفظ عطر محصول دارای مجوز بهداشت و درمان محصول کشور : ایران بسته بندی : جعبه مقوایی حاوی 14 عدد تی بگ روش مصرف: مقدار 200 میلی لیتر آب جوش را بر روی تیبگ بریزید. اجازه دهید به مدت 3 تا 5 دقیقه دم بکشد. شما می توانید این چای را سرد نیز سرو نمایید.در صورت دم کردن دمنوش در قوری مقدار 400 میلی لیتر آب جوش بر روی تیبگ بریزید و اجازه دهید به مدت 5 تا 10 دقیقه باقی بماند و سپس آن را سرو نمایید.

ردیف نام و نام خانوادگی ایمیل یا تلفن همراه قیمت تاریخ
contact_phoneاطلاعات تماس
ناممصطفی احمدی
شرکتشرکت مادبهداشت
تلفن۰-۵×××۱۳۰۹۱۱callتماس بگیرید (منقضی شده)
استانخراسان رضوی
آدرسمشهد - بلوار سپهبد قرنی - بین قرنی 21 و 23 برج مجد 1 طبفه سوم واحد 306
دیگر خریداران
  • عسل طبیعی خام حلب 1/9 درصد تا بدون تغذیه

    عسل طبیعی خام حلب 1/9 درصد تا بدون تغذیه

    عسل طبیعی خام در حلب بدون موم با ساکاروز 1/9 درصد تا بدون تغذیه با برگه آزمایش ، عطر و طعم مناسب خرید عمده از سراسر کشور حداقل ارسال اول یک حلب رضایت مشتری=سفارش بالا هماهنگی ۰۹۳۳۴۷۲۷۹۴۴

    مواد غذایی البرز
  • روغن سویا فله

    شرکت فرآوردههای شیلاتی بندرعباس به طور مستمر به روغن سویا تصفیه شده مناسب برای استفاده در صنعت تولید کنسرو ماهی دارای آنالیز و مجوزهای مربوطه نیاز دارد. از تأمین کنندگان گرامی درخواست می شود با شماره 32561068-076 آقای غلامحسینی تماس حاصل فرمایند.

    مواد غذایی تهران


محصولات مشابه