8 باید و نباید برای بازاریابی در فروم ها

فروم های انلاین و پیام ها می توانند روش مناسبی برای پیداکردن مشتریان جدید باشد بازاریابان استفاده از این پلت فرم ها را باید جدی بگیرند . برطبق گزارش اخیر, 70درصد از بازاریابان در جستجوی توسعه و گسترش مخلوطی از رسانه اجتماعی با 33درصد در جستجوی فروم های اینترنتی به عنوان پلت فرم اجتماعی برای بدست اوردن مشتریان می باشند .

از هر پنج نفر یک نفر در امریکا از فروم ها برای بحث و توصیه محصول و سرویس استفاده می کنند و 64درصد از زنان آنلاین توصیه های محصولات را در فروم های انلاین انجام می دهند و بازاریابان باید در نحوه چگونگی گذراندن زمان در این فروم های انلاین احتیاط کنند و از این راه بتوانند با مشتریان خود در اتباط باشند و با معرفی محصول و خدمات ,مشتریان جدیدی را بدست آورند .

در این قسمت 8 تا از باید ها و نبایدهایی که بازاریابان باید در نظر بگیرند بیان شده است :

1- ثبت نام کنید – به جستجوی زیر فروم های خوش امدگویی و توضیحات برای معرفی بیشتر خود استفاده کنید . صادق باشید و در مورد چگونگی تبلیغات و کارهای اسپانسرشیپ بر روی سایت بپرسید

2- پیام های بازاریابی را فورا ارسال نکنید – محصولات و سرویس های شما در سایت هایی که رتبه بالا در موتورهای جستجو دارند بدنام خواهد شد .

3- با ادمین سایت تماس بگیرید – به مدیر و صاحب سایت پیام خصوصی بفرستید و در مورد محصول خود توضیح دهید و از انها بخواهید که اسپانسر شما بشوند .

4- تظاهر نکنید – به تصویر کشاندن خودتان به عنوان عضو منظم زمانی که علاقه شما به طور طبیعی تجاری است دیر و یا زود افراد چهره واقعی شما را کشف خواهند کرد .

5-تبلیغ کردن را در نظر بگیرید – ممکن است شما بخواهیدکه به ترویج محصولات از طریق ترکیب بنرهای تبلیغاتی و یا پست ها بپردازید خیلی از فروم ها موضوعاتی تحت عنوان stickyکه برای فروش به اسپانسرها هستند این پست های بحث و گفتگو در قسمت بالای فروم برای بهتر دیده شدن قرارگرفته اند .

6- متصل کردن محصولات و سرویس های در موضوعات نامرتبط باعث می شود که محصولات و سرویس ها توجه کسی را جلب نکند مطمئن باشید که پیام شما در موضوع مرتبط و متعامل می باشد .

7-همکاری و کمک کردن –یک عضو همکاری کننده باارزش در سایت باشید با استفاده از حساب کاربری خود با دیگران در تعامل بشید و یا سوالات خود را از دیگران بپرسید این روش خوبی برای شناخته شدن و پدید آمدن فرصت های بازاریابی می شود .

8- از انتقاد ها چشم پوشی نکنید – فورا به انتقاد ها و شکایات پاسخ دهید انها را شخصی در نظر نگیرید به یاد داشته باشید : پست های فروم هاو پیام های انلاین و اینترنتی ارشیو و جستجو می شوند از این انتقادات و شکایات در جهت بهبود کار خود استفاده کنید .
منبع:برترین ها


۱۷ مهر ۱۳۹۲


محصولات مشابه