لایت باکس چیست؟

کاربرد لایت باکس:
در تابلوسازی به شیوه لایت باکس از جعبه های نورانی که معمولا از جنس پلاستیک، چوب و یا آلومینیوم می باشند استفاده می کنند، عکس تبلیغ و یا پوستر را داخل این جعبه قرار داده و از پشت این نوع تابلو برای نورپردازی استفاده می کنند، عکس داخل این تابلو را به راحتی می توان تغییر داد. یک طراح حرفه ای به نتیجه ی کار توجه داشته و یک نورپردازی هنری برای ایجاد حسی زیبا در بیننده بر روی این نوع تابلو خلق می کند.

از این نوع تابلو معمولا در داخل ساختمان استفاده شده و یک نورپردازی حرفه ای بر روی عکس داخل این نوع تابلو باعث جذابیت بیشتر کار می شود. نورپردازی لایت باکس به دو صورت مهتابی و LED صورت میگیرد.
روش ساخت لایت باکس :

برای شروع کار به یک قاب نیاز دارید، عکس یا پوستر را داخل قاب قرار داده و برای نورپردازی از نوار led در پشت قاب استفاده کنید که نور از پشت کار به عکس تابیده و جلوه ی ویژه ای داشته باشد، اگر از نوارهای LED که دارای نورهای مهتابی و آفتابی هستند استفاده کنید در کیفیت کار موثر است. برای اتصال LED ها به برق از یک آداپتور استفاده کنی و برای محافظت از عکس ها از یک محافظ از جنس شیشه یا پلاستیک شفاف استفاده کنید.
لایت باکس کریستالی چیست؟

در این نوع لایت باکس بر خلاف لایت باکس معمولی برای تبلیغات و نمایش تصویر می توان بر روی متریال بک لایت طرحی چاپ کرد. این نوع لایت باکس از دو لایه پلکسی گلاس به ضخامت 8 و 2 میلیمتر ساخته شده و مابین این دو لایه از چاپ بک لیت استفاده می شود.  تعویض طرح چاپی داخل تابلو توسط مشتری یکی از مزایای این نوع تابلو به شمار می رود.

لایت باکس کریستالی را می توان بر روی دیوار گچی، سنگ، mdf،  سقف و نصب کرد، دور کار را می توان به شکلی غیر از حالت معمول مربع و مستطیل برش داد.

برای چاپ طرح بر روی لایت باکس چند روش وجود دارد:

چاپ مستقیم بر روی طلق

چاپ بر روی استیکر و سپس چسباندن بر روی طلق

چاپ بر روی بک لایت و سپس چسباندن بر روی طلق

لایت باکس ایستاده و آویز

طرح های داخل این نوع لایت باکس توسط دستگاه لیزر برش داده شده و بر روی شیشه ی پلکسی چسبیده می شود. برای تعویض تصویر این لایت باکس ها می توانید پیچ مهرهای اطراف قاب را باز کرده و عکس را تعویض کنید.
کاربرد:

داخل مترو

بازار موبایل

سالن سینما

غرفه های نمایشگاه ها
مزیت استفاده از لایت باکس:

1-      مصرف کم برق

2-      مقرون به صرفه بودن از نظر اقتصادی

3-      تعویض تبلیغات داخل باکس به آسانی

4-      مقاومت بالا

5-      کیفیت زیاد

6-      نور به صورت کامل و یکدست به تمام سطوح پخش می شود.

7-      نسبت به سایر روش ها انرژی کم تری صرف می شود.

8-      عکس به کار رفته در لایت باکس به راحتی تعویض می شود

9-      دوام طولانی

10-   امکان استفاده از لایت باکس به صورت دیواری و یا آویز

11-   ضخامت بسیار کم

منبع : گروه تولیدی ایمن نورتاب
۲۴ اسفند ۱۳۹۶
saftysign


محصولات مشابه
  • چاپ روی لباس کار 88301683-021

    چاپ روی لباس کار 88301683-021

    چاپ پارچه-تی شرت-لباس کار-شال 88301683-021 با طرح و آرم خودتان به صورت تمام رنگ و دیجیتال کاملاً قابل شست و شو در سایز ها و رنگ های گوناگون مناسب جهت طراحان و تصویرسازان و شرکت ها و ارگان ها ما طرح های شما را با نازلترین قیمت و بهترین شرایط چاپ میکنیم تلفن : 88301683 www.newchap.ir • چاپ تی شرت تبلیغاتی • تی شرت شرکتی • چاپ آرم های ورزشی روی تی شرت • چاپ چهره های مشهور • چاپ یادگاری های شخصی • هدیه تولد • سالگرد ازدواج • رستورانی آماده همکاری با کلیه ارگان ها اشخاص حقیقی و حقوقی ارسال آسان و سریع برای مشتریان عزیز شهرستان

    موسسه‌های تبلیغاتی تهران
  • سررسید پزشکی - دفتر نوبت دهی 1404 - سررسید پزشکی اختصاصی

    سررسید پزشکی - دفتر نوبت دهی 1404 - سررسید پزشکی اختصاصی

    نظم یکساله روی میز منشی شما سررسید ویژه پزشکان، آزمایشگاه ها، کلینیک ها، رادیولوژی ، مطب، MRI و تمامی صنف های مرتبط با نوبت دهی... شامل 46 ردیف در سایز خشی و 72 ردیف در سایز رحلی (تک روزه ) که منشی می تواند از آن برای ویزیت و نوبت دهی به صورت روزانه استفاده نماید. تخفیف_ویژه مخصوص پزشکان، آزمایشگاه ها، دندان پزشکان، داروخانه ها، مراکز عکس برداری، رادیولوژی ها ، عینک سایزی ها، عینک فروشی ها، پاتوبیولوژِی ها، شنوایی سنجی، مراکز درمانی ، مراکزی زیبایی آدرس سایت: https://www.paykefadak.com

    موسسه‌های تبلیغاتی قم
  • هدایای تبلیغاتی

    هدایای تبلیغاتی

    طراحی تقویم رومیزی اختصاصی . ماگ . خودکار تبلیغاتی . ست چرم . فلش و پاور بانک . بج سینه . آفتابگیر ، سر رسید و تقویم های 1403

    موسسه‌های تبلیغاتی البرز
  • لیوان حرارتی جادویی با چاپ طرح دلخواه | هدیه ایده آل، تبلیغات هیجان انگیز | ماگ جادویی

    لیوان حرارتی جادویی با چاپ طرح دلخواه | هدیه ایده آل، تبلیغات هیجان انگیز | ماگ جادویی

    لیوان حرارتی جادویی یا ماگ حرارتی یکی از مدل های جذاب لیوان های قابل چاپ است که در سال های اخیر در سراسر جهان با استقبال بی نظیری روبرو شده است. لیوان حرارتی یا لیوان جادویی به لیوانی هایی گفته می شود در حالت عادی و دمای محیط به رنگ مشکی هستند و پس از ریختن نوشیدنی داغ (چایی، ابجوش، قهوه و...) رنگ آن روشن شده و طرح چاپ شده (لوگو، عکس، تبلیغات و ...) روی آن پدیدار می‌شود. اتفاقی هیجان انگیز با هزینه‌ای بسیار مناسب. ‌ امروزه در بین هزاران تبلیغات و آگهی، جلب توجه مخاطب به کاری دشوار تبدیل شده است و برای هدفمند شدن تبلیغات نیاز به روش های نوین تبلیغاتی است. لیوان حرارتی می‌تواند با هزینه‌ای بسیار مقرون به صرفه، توجه مخاطب شما را جلب کند و علاوه بر آن، تا سالیان سال برای او کارایی داشته باشد. چه چیزی بهتر از یک هدیه با کارایی بالا برای مخاطب که لوگو و تبلیغات برند روی آن درج شده باشد. چاپرنگ با دو دهه سابقه در صنعت چاپ ایران، به عنوان واردکننده مستقیم لیوان های سرامیکی باکیفیت، تامین و چاپ لیوان سرامیکی را با پایین ترین قیمت در ایران ارائه می‌کند. www.Chaprang.com

    موسسه‌های تبلیغاتی تهران