نمایندگی پارکر در ایران

این روزها دیگر کم‌تر کسی را پیدا می‌کنید که با لوازم تخصصی صنعتی آشنایی داشته باشد و نامی از پارکر به گوشش نخورده باشد. برندی معروف در حوزه‌ی تولید و ساخت لوازم و تجهیزات صنعتی که به خوبی توانسته در دنیا خوش بدرخشد. در دنیای تجاری و رقابتی امروز، این‌که شما تنها به تجهیزات بهترین برندهای روز دسترسی داشته باشید، کافی نیست. بلکه باید مطمئن شوید محصولاتی که خریداری کرده‌اید، از یک منبع معتبر و رسمی هستند.
پارکر تا به امروز توانسته با کیفیت بالایی که در محصولات خود ارائه می‌کند،‌ رضایت بالایی از مشتریان خود کسب کند. این شرکت در سراسر جهان هم نمایندگی‌های‌ رسمی متعددی دارد. علاوه بر این، با خدمات ویژه و ابزارآلات متنوع خود توانسته یک پله بالاتر از رقبای خود در بازار جهانی بایستد.
در مقاله‌ی امروز، گروه صنعتی آرمه قصد دارد شما را بیشتر با این برند تجاری آشنا کند. همراهمان بمانید.


پارکر، پرچم‌دار تولید ابزارآلات صنعتی

برند پارکر، پرچم‌دار تولید ابزارآلات صنعتی
پارکر این باور را دارد که توانسته با تولید لوازم صنعتی پیشرفته، فردایی بهتر را برای جهانیان رقم زند. از عملکرد منحصر به فرد گرفته تا توزیع و پخش محصولات درجه یک صنعتی در سراسر جهان، می‌توان به عنوان گوشه‌ای از عملکرد حرفه‌ای این شرکت نام برد. این کمپانی روش‌های جدیدی برای توزیع کالاهای مرغوب خود در سراسر جهان ایجاد کرده و به گفته‌ی خودِ این شرکت، اجازه می‌دهد مصرف‌کننده با مشاهده‌ی کیفیت محصولات این برند به سراغش بیاید. بکارگیری مهندسی صنایع در محصولات این برند، نسل جدیدی از لوازم صنعتی/تجاری پیشرفته را به بازار عرضه کرده است.
پارکر را می‌توان یکی از برندهای رهبر دنیا در زمینه‌ی تولید ابزارآلات صنعتی دانست. کارشناسانِ این شرکت باور دارند که این برند، توانسته نقشی حیاتی و موثری را در گسترش انرژی پاک در سراسر جهان ایفا کند. بعلاوه تاثیرات مثبت این خط‌ مشی را می‌توان در خط محصولات بِروز و تکنولوژی‌محور این کمپانی مشاهده کرد. این متخصصان باور دارند که راز موفقیتِ روزافزون این شرکت در این است که برند، در مسیری هدفمند گام برمی‌دارد و قصد دارد دنیا را به جای بهتری برای زندگی تبدیل کند. بیش از صد سال است که این شرکت به طور مداوم یکی از برندهای معروف ساخت ابزار صنعتی در دنیا بوده است. ضمن آن‌که با توجه به تحت‌الشعاع قرار دادنِ بازار پررونق صنعتی و هوایی، مشتریان بسیار زیادی را به خود جذب کرده است.
بکارگیری بهترین کارشناسان و متخصصان مهندسی و صنعتی در Parker، موجب شده تا این شرکت بتواند گوی رقابت را از رقبای خود در عرصه‌ی جهانی برباید. این شرکت با بیش از ۱۳ هزار شعبه و نمایندگی در سراسر جهان،‌ توانسته تا حد قابل توجهی مورد رضایتِ عموم واقع شود و می‌توان آن را یکی از ریشه‌های اصیل بازار تولید قطعات صنعتی دانست.


تاریخچه‌ی این برند تولیدی و صنعتی
تاریخچه‌ی برند پارکر
تاریخچه‌ی برند پارکر را که زیر و رو می‌کنیم، متوجه پستی بلندی‌های بسیاری می‌شویم. این شرکت در طول زمان فعالیت خود، خط مشی کاری خود را بارها تغییر داده و در برابر سیر تحولی تکنولوژی‌های جدید، منعطف عمل نموده است. این برند نخستین بار در سال ۱۹۱۸ تاسیس شد و در بیش از یک سده فعالیت خود،‌ انقلاب‌های متعددی را در زمینه‌ی تکنولوژیِ ساخت تجهیزات صنعتی رقم زده است.
به اعتقاد مالکان پارکر، راز ماندگاری این برند در دنیا، تلاش بی‌وقفه‌ی آن برای دستیابی به «ترین»هاست. از اوایل قرن بیستم تا امروز،‌ این برند همواره چارچوب‌های خود را بر پایه‌ی دستیابی به پیشرفت‌های روز دنیا بنا ساخته است. دستاورد‌های بزرگ این شرکت، توانسته در طول تاریخ بسیاری از چالش‌های صنعتی جهان را از میان بردارد. این برند صنعتی و تولیدی با تکیه بر دانش و تخصص خود، در طول صد سال گذشته توانسته تحولات ویژه‌ای را با دنباله‌روی از میراث پَت پارکر پیاده کند.
شرکت تامین‌کننده‌ی تجهیزات و ابزارهای صنعتی آرمه، به عنوان نماینده‌ی رسمی و معتبر شرکت پارکر در ایران، نقش بسزایی در پیشرفت صنعت ایرانی داشته است. این مجموعه با همکاری برند پارکر، وظیفه‌ی توزیع و پخش لوازم و قطعات اورجینال پارکر را در ایران بر عهده دارد و در این بین، از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است.


جهانی سبز با صنایع پاک!

جهانی سبز با صنایع پاک!
در دنیای کنونی که پیروی از اصول و ضوابط انرژی پاک توسط تمامی صنایع اجرا می‌شود،‌ برند پارکر توانسته با شعار «تکنولوژی‌های پاک برای فردایی تجدیدپذیر» محصولاتی ارائه کند که بیشترین تطبیق را با محیط زیست داشته باشند. خط تولید این برند بر روی تولید محصولات تمام‌الکتریکی، هوشمند و پاک تمرکز کرده است. ضمن آن‌که به منظور محافظت از محیط زیست،‌ از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند. استفاده از مواد مرغوب در تولید محصولات و قطعات صنعتی، به همراه ارائه‌ی شیوه‌نامه‌ها و راه‌حل‌های مهندسی‌شده و پاک راز موفقیت گسترده‌ای این برند است. بعلاوه، بهره‌وری از آخرین دستاوردهای علمی، به این برند کمک کرده تا بتواند فردایی بهتر را برای دنیای امروز رقم بزند.
تجربه‌ی بیش از ۱۰۰ ساله‌ی پارکر، در این بین به کمک این برند آمده است تا بتواند بهتر بازار را در دست بگیرد. به گفته‌ی این برند،‌ هر صنعتی با چالشی خاص روبروست و بسته به میزان تقاضا، باری که صنایع تحمل می‌کنند متفاوت خواهد بود. برای این‌که بازده‌ی یک صنعت بتواند با نیازهای متقاضیان خود تطبیق پیدا کند، صنعت از آخرین استانداردهای عملی پیروی کند و همزمان آخرین تکنولوژی‌ها را در محصولات خود پیاده کند، نیاز به شرکت و برندی دارد که تمامی چارچوب‌های صنعت مدرن را در محصولات خود بگنجاند.
در این بین،‌ پیشرفت‌های برند پارکر موجب شده تا این شرکت بتواند در بازارهای زیر، به موفقیت‌های چشم‌گیری دست یابد:

  • ساخت و توزیع ابزارآلات صنعتی Parker
  • صنایع هوایی
  • صنایع الکتریکی و نیمه‌رساناها
  • صنایع پزشکی و علوم انسانی
  • صنایع ساخت و ساز
  • صنعت HVACR
  • صنایع نفت، گاز و پتروشیمی
  • صنعت شیمی و صنایع مربوط به تولید انرژی
  • حمل و نقل و صنایع مربوطه

شرکت صنعتی و تجاری تامین و تجهیز ابزار آرمه،‌ همکار رسمی گروه صنعتی پارکر

شرکت صنعتی و تجاری تامین و تجهیز ابزار آرمه
نظر به اهمیت دسترسی به جدیدترین تکنولوژی‌های مدرن روز برای تجهیزات و لوازم صنعتی، شرکت آرمه با همکاری برند پارکر تابحال توانسته پروژه‌های توسعه‌آمیز متعددی را در ایران اجرا کند. شرکت تجاری آرمه با هدف تامین قطعات و ابزارآلات صنعتی برای صنایع مختلفی از جمله شرکت‌های نفت و گاز،‌ پتروشیمی،‌ فولاد و... به فعالیت می‌پردازد. هدف این مجموعه همواره پیشرفت میهن عزیزمان در تمامی صنایع روز بوده است. در این مسیر هم توانسته با ایجاد همکاری با شرکت تخصصی Parker، به موفقیت‌های میدانی گوناگونی دست یابد. می‌توانید جهت اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید قطعات و تجهیزات صنعتی، با پشتیبانی شرکت تماس حاصل فرمایید.
 


۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲


محصولات مشابه
  • هیدرولیک پنوماتیک ،ابزار دقیق آراد صنعت

    هیدرولیک پنوماتیک ،ابزار دقیق آراد صنعت

    فروش کلیه ملزومات برقی سیم کابل شیر برقی واحد مراقبت و اتصالات ساخت و تعمیر انواع جک و شیر برقی

    هیدرولیک و پنوماتیک تهران
  • نمایندگی BLANCO در غرب تهران02144756060

    نمایندگی BLANCO در غرب تهران02144756060

    نمایندگی مستقیم فروش محصولات بلانکو بدون واسطه فروش جک BLANCO ، جک الکترو مکانیک HERA، جک الکترو مکانیک HADES ، تعمیر جک در غرب تهران02144756060 نمایندگی BLANCO غرب تهران تعمیرات جک در کوهک تعمیرات جک درب اتوماتیک در گلستان تعمیر جک BLANCO در امیر کبیر تعمیر جک درب اتوماتیک در چیتگر تعمیر جک درب اتوماتیک در میدان اتریش تعمیر جک مکانیکی BLANCO در غرب تهران تعمیر جک HERA در غرب تهران تعمیر جک HADES در غرب تهران تعمیر در محدوه های سعادت آباد، شهرک غرب، ستارخان، آریاشهر، جنت آباد، شهر زیبا، شهران، گیشا، چیتگر، شهرک اکباتان، تهرانسر،کاشانی ، فردوس، دهکده المپیک، کن شهرک گلستان میدان اتریش ، کوهک ، دریاچه ، منطقه 22 ، شهرک راه آهن ، شهرک چیتگر ، شهرک خرازی ، ورد آورد ، شهرک یاس ، شهرک آزادی ، تعاون

    هیدرولیک و پنوماتیک تهران
  • فروش انواع جک های چهار میل فستو

    فروش انواع جک های چهار میل فستو

    سیلندر پنوماتیک چهارمیل فستو جک پنوماتیک DSBG فستو نسل جدید جکهای استاندارد اروپایی فستو است. نسل قدیمی تر جکهای چهار میل فستو با مدل DNG تولید شده است. سیلندر DSBG فستو بر اساس استاندارد از قطر ۳۲ میلی متر تا قطر ۳۲۰ میلی متر ساخته می شود. با توجه به مهار جک توسط چهار میله کمکی، این نوع سیلندر ها توانایی تحمل فشار ۱۲ بار هوای فشرده و همچنین تنش های زیاد نیروی وارده پشت پیستون در قطر های بالا را دارد. به همین منظور این نوع جک پنیوماتیک فستو، در قطرهای بالا تولید می گردد. مدل جک پنوماتیک همانطور که گفته شد DSBG می باشد. قطر سیلندر و کورس جک بعد از نام مدل سیلندر مشخص می شود و مابین آنها یک فاصله قرار می گیرد. بعد از آن سفارش دهنده نوع ترمز سیلندر را مشخص می کنیم. اگر ترمز ثابت باشد حرف P و اگر قابل تنظیم باشد PPV را انتخاب می کنیم. حرف A در انتهای کد محصول به معنای تعبیه شدن مگنت در داخل پیستون سیلندر می باشد. موارد ذکر شده برای سیلندرهای پنوماتیک DSBG در مدل استاندارد آن می باشد. با توجه به نیاز مشتری این نوع سیلندر ها در شرکت فستو مونتاژ می شود و قابل عرضه هستش و در صورت لزوم میتوان مدل DNG هم مونتاژ کرد. DNG-32-70-PPV-A DNG-32-80-PPV-A DNG-32-125-PPV-A DNG-32-160-PPV-A DNG-50-200-PPV-A DNG-160-160-PPV-A 1634781 DSBG-32- -PPVA-N3 483 N 1 ... 2800 mm 1644503 DSBG-40- -PPVA-N3 633 ... 754 N 1 ... 2800 mm 1646708 DSBG-50- -PPVA-N3 1178 N 1 ... 2800 mm 1646739 DSBG-63- -PPVA-N3 1870 N 1 ... 2800 mm 1646770 DSBG-80- -PPVA-N3 3016 N 1 ... 2800 mm 1646800 DSBG-100- -PPVA-N3 4712 N 1 ... 2800 mm 2158455 DSBG-125- -PPVA-N3 7363 N 1 ... 2800 mm 2035926 DSBG-160- -PPVA-N3 12064 N 1 ... 2000 mm 2389803 DSBG-200- -PPVA-N3 18850 N 1 ... 2700 mm 3150987 DSBG-320- -PPVA-N3 48255 N 1 ... 2250 mm

    هیدرولیک و پنوماتیک تهران
  • جک (سیلندر)قلمی فستو مدل DSNU-25-25-PPV-A با کد فنی 33975

    جک (سیلندر)قلمی فستو مدل DSNU-25-25-PPV-A با کد فنی 33975

    جک (سیلندر)قلمی فستو مدل DSNU-25-25-PPV-A با کد فنی 33975 جک قلمی پنوماتیک DSNU و فنر برگشت ESNU فستو یکی از انواع جک های قلمی است که در بازار ایران بسیار پر فروش و کارآمد است. این جک بر اساس استاندارد مشترک اروپایی ساخته شده و به لحاظ کیفیت سرآمد انواع جک های قلمی با برند های مختلف می باشد. جک قلمی با قطر ۲۵ میلی متر کورس 25 میلی متر اگر ترمز ثابت باشد حرف P و اگر قابل تنظیم باشد PPV را انتخاب می کنیم. حرف A در انتهای کد محصول به معنای تعبیه شدن مگنت در داخل پیستون جک می باشد. سایز رزوه پیستون M10X1.25 فشار عملیاتی :1 تا 10 بار دمای کاری : 20-....80 درجه سانتی گراد برای استعلام قیمت و خرید جک (سیلندر)قلمی فستو مدل DSNU-25-25-PPV-A با کد فنی 33975 با قیمت مناسب به فروشگاه آراد صنعت مراجعه کنید. خرید بدون واسطه، لیست قیمت به روز، ارسال به سراسر کشور

    هیدرولیک و پنوماتیک تهران