بلوورهای دمنده و مکنده چیست و در چه مواردی استفاده میشود

شاید تا به حالا به مواردی برخورد کرده اید برای تمیز کردن کالا و قطعه الکترونیکی خود، یک بلوور دمنده و مکنده همان طور که از نام آن پیداست برای دمیدن هوا با فشار زیاد مانند قطعات کامپیوتری استفاده میشود.

قطعات الکترونیکی به خاطر نوع کارکرد آن و حساسیت خاص خود و اینکه امکان دارد در اکثر گردو خاک بر روی قطعات تاثیر میگذارد و برای اینکه طول امر بیشتر شود و به مشکل برخورد نکنیم حتما باید در مدت زمانی مشخص به وسیله یک دستگاه بلوور دمنده و مکنده محفظه داخل رو به خوبی تمیز کرد.
 

و همچنین ابزار آلاتی مانند دریل ، اره جکشی و ابزار آلات مانند آنها بر اثر کارکردو وجود انواع غبار تولید میشود حتما باید در مدت زمانی مشخص محیط داخل موتور به وسیله بلوور دمنده و مکنده کاملا تمیز کنید.

آیا امکان دارد یک دستگاه بلوور دمنده و مکنده به قطعات برد و دستگاه صدمه بزند.

نه تنها دستگاه بلوور دمنده و مکنده به دستگاه صدمه نمیزند بلکه باعث تمیز کردن شیارها در داخل برد و لابه لای قطعات و مدارهای الکترونیکی نیز میشود.

و بلوور دمنده و مکنده در صنایع مختلف استفاده میشود نمونه های مختلفی دارد با کارکرد های متفاوت و در انواع و سایز های مختلف که برای شما فقط نام میبریم.

روتوس بلوور

در صنایعی مانند پرورش ماهی صنایع فلزی این پمپ بلوور دمنده و مکنده با توان چندین متر مکعب و یا چند صد متر مکعب ساخته میشود و دارای قابلیت های زیادی میباشد.

ساید چنل بلوور

فن بلوور

اسکرو بلوور

پمپ وکیوم بلوور

ولی عمده مصرف خانگی و فروشگاهی از بلوور دمنده و مکنده در اکثر فروشگاهای فروشگاهای قطعات کامپیوتری ، دوربین مدارسته تعمیرات انواع صندوق فروشگاهی و هارد و انواع تعمیرگاهای لوازم برقی و موتورهای الکترونیکی و سیم پیچ های برقی میباشد.
منبع :www.afaridkala.ir


۱۰ آذر ۱۳۹۸


محصولات مشابه
  • صندوق فرشگاهی بایامکس

    صندوق فرشگاهی بایامکس

    صفحه نمایش 15 اینچ لمسی بدون فریم جهت ارائه شفاف ترین تصاویر طراحی زیبا جهت انطباق با جدیدترین دکوراسیون های داخلی دارای پردازشگر اینتل Celeron j1900 و بدون فن بهره گیری از دیسک های پرسرعت حالت جامد با قابلیت ارتقاء دارای حافظه موقت 4 گیگابایتی با قابلیت ارتقاء تا 16 گیگابایت قابلیت اتصال به انواع چاپگر , بارکدخوان , کارت خوان بانکی و نمایشگر های مشتری قابلیت اتصال به دیوار و میزهای چک اوت فروشگاهی پشتیبانی از ویندوز های 8,7 و 10 و کلیه نرم افزار های مالی , فروشگاهی و رستورانی

    کامپیوتر، لپ‌تاپ و سخت‌افزار تهران
  • آداپتور کارت پرینتر

    آداپتور کارت پرینتر

    عرضه کننده انواع آداپتور کارت پرینتر اولیس اسمارت هایتی فارگو نیسکا زبرا سیات گلادیو پریماسی

    کامپیوتر، لپ‌تاپ و سخت‌افزار تهران
  • ریبون اولایس r3012

    ریبون اولایس r3012

    ریبون پرینتر کارت اولایس r3012 گرید کیفیت a متریال ژاپن 250 و 500 پرینت ریبون مشکی کارت پرینتر اولیس Evolis R3012 KO برای کارت پرینتر های برند Evolis مدل های Pebble, Dualys, Quantum , Securion مورد استفاده قرار می گیرد. این ریبون ساخت کشور کره جنوبی و از نوع غیر اورجینال می باشد. این ریبون از 250 تا 500 کارت سیاه و سفید را به چاپ می رساند. کد KO در این ریبون به معنی چاپ مشکی به همراه روکش (Overlay) است بدین منظور به آن ریبون دو پنل نیز می گویند. Evolis R3012 Two Panel Mono Ribbon + Varnish - 500 Images - Pebble, Dualys, Quantum & Securion

    کامپیوتر، لپ‌تاپ و سخت‌افزار تهران
  • دستگاه هشدار افزایش دمای یخچال

    دستگاه هشدار افزایش دمای یخچال

    یخچالها و فریزرهای بهداشتی در صورت قطع برق یا سوختن کمپرسور و یا سوراخ شدن لوله های مسی از همان لحظه شروع به افزایش دما میکنند که در کوتاه مدت سبب بروز فساد در مواد داخل شان نمیشود اما در زمان بیشتر خرابی محتویات داخلی یخچال را ایجاد میکند و بعضا سبب خسارات بزرگی برای سازمان و یا شرکت و یا شخص مالک مواد بهداشتی -پزشکی و دارویی خواهد شد پیشران صنعت ویرا با استفاده از تجهیزات کنترل صنعتی سیستمی را طراحی و ایجاد نموده است که میتواند جلوی خسارات را گرفته و در زمان بروز حوادثی نظیر قطع برق یخچال -سوختن کمپرسور یخچال - خروج گاز از سیستم برودتی یخچال این اتفاق را به کارفرما گزارش کرده تا در اولین فرصت ممکن کارفرما بتواند محتویات را جا به جا و از فساد آنها جلوگیری نماید امکاناتی که در این سیستم قابل بکار گیری است عبارتند از 1-هشدار در محل بصورت آژیر با کلید قطع 2-هشدار در محل بصورت بازر 3-هشدار روی موبایل توسط اس ام اس با سیم کارت 4-هشدار روی موبایل توسط پیام از پیش ضبط شده با سیم کارت 5-هشدار روی موبایل با استفاده از خط تلفن ثابت 6-نمایش دمای فعلی یخچال یا فریزر 7-پرتابل و قابل حمل به روی همه یخچالها 8-بدون نیاز به نصب و راه اندازی

    کامپیوتر، لپ‌تاپ و سخت‌افزار تهران