کدام دستگاه حضور و غیاب برای مجموعه شما مناسب است ؟

کدام دستگاه حضور و غیاب برای مجموعه شما مناسب است ؟ 
راهکارهای حضور و غیاب برای مکانهای مختلف چیست ؟ 

آیا تا به حال به پاسخ این سوالات فکر کرده اید! پاسخی برای این سوالات یافتید پس در ادامه با ما همراه باشید.

در این قسمت قصد داریم توضیحاتی در خصوص دستگاه های حضور و غیاب جهت اطلاع رسانی به شما مدیران و علاقه مندانی که قصد خرید دستگاه حضور و غیاب را دارند ذکر کنیم.
در واقع در حال حاضر جهت کنترل تردد ورود و خروج پرسنل از ساعت حضور و غیاب کارتی ، تشخیص چهره و اثر انگشت استفاده می شود.

هر کدام از این دستگاه ها برای مشاغل خاصی ، مفید و کاربردی می باشد. برای مثال یک دفتر وکالت با تعداد ۱۰ پرسنل نیازی به دستگاه تشخیص چهره نخواهد داشت و یک دستگاه کارتی و یا اثر انگشت بسیار کاربردی خواهد بود. همانطور برای یک کارگاه چوب یا مبلمان دستگاه اثر انگشت مناسب نخواهد بود و حتما باید این مجموعه از دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره استفاده کند.

این مطالب کوتاه جهت اطلاع رسانی به خریدان دستگاه حضور و غیاب نوشته شده تا در زمان خرید به این نکات توجه داشته باشند.



قبل از خرید محصولات حضور و غیاب باید اطلاعات کاملی در مورد تفاوت بین دستگاه های حضور و غیاب و سیستم های کنترل تردد داشته باشید. همچنین باید بدانید بسته به نوع کار خود چه نوع محصولی به صرفه و مناسب محیط کاری شما بوده و بهره وری و راندمان کارتان را افزایش میدهد.

 پس برای اینکه بدانید کدام دستگاه برای کدام شغل مناسب است. در زیر ما را همراهی کنید:
  • کارخانه ها و کار گاه های تولیدی به دلیل داشتن شرایط خاص محیطی  نیاز به یک دستگاه سخت افزار ویژه این محیط دارند.
  • بیمارستانها و درمانگاه ها  بدلیل دارا بودن پرسنل بالا ، شیفت های مختلف اعم از ثابت و چرخشی  این مجموعه ها را بر آن داشته تا بدنبال یک سیستم کنترل تردد کامل باشند.
  • در یک مدرسه ورود و خروج دانش آموزان برای مدیران مدرسه و همچنین اولیای دانش آموزان مهم است و همچنین تردد معلمان و حضور به موقع در سر کلاس بسیار حایز اهمیت است.
  • شرکت های کوچک با داشتن پرسنل کم نیازی به هزینه های گزاف جهت کنترل تردد ندارند. لذا ساده ترین دستگاه سخت افزار بهمراه نرم افزار پایه برای آنها کفایت میکند.
همچنین میتوانید به فروشگاه اینترنتی افق فرا ویژن که به تازگی افتتاح شده مراجعه کرده ، محصولات را در دسته بندی و ویژگی های مختلف مشاهده و یا بین آنها مقایسه انجام دهید.


منبع : سایت افق فرا ویژن 
۰۵ آبان ۱۳۹۵


محصولات مشابه
  • آداپتور کارت پرینتر

    آداپتور کارت پرینتر

    عرضه کننده انواع آداپتور کارت پرینتر اولیس اسمارت هایتی فارگو نیسکا زبرا سیات گلادیو پریماسی

    کامپیوتر، لپ‌تاپ و سخت‌افزار تهران
  • صندوق فرشگاهی بایامکس

    صندوق فرشگاهی بایامکس

    صفحه نمایش 15 اینچ لمسی بدون فریم جهت ارائه شفاف ترین تصاویر طراحی زیبا جهت انطباق با جدیدترین دکوراسیون های داخلی دارای پردازشگر اینتل Celeron j1900 و بدون فن بهره گیری از دیسک های پرسرعت حالت جامد با قابلیت ارتقاء دارای حافظه موقت 4 گیگابایتی با قابلیت ارتقاء تا 16 گیگابایت قابلیت اتصال به انواع چاپگر , بارکدخوان , کارت خوان بانکی و نمایشگر های مشتری قابلیت اتصال به دیوار و میزهای چک اوت فروشگاهی پشتیبانی از ویندوز های 8,7 و 10 و کلیه نرم افزار های مالی , فروشگاهی و رستورانی

    کامپیوتر، لپ‌تاپ و سخت‌افزار تهران
  • HP ML350 G8 G9 G10 کیس سرور بهترین قیمت

    HP ML350 G8 G9 G10 کیس سرور بهترین قیمت

    HP ML350 G8 G9 G10 کیس سرور تاور سرور رومیزی ML350 G8 , ML350 G9,G10 اچ پی مناسب ادارات فروشگاه ها Power Heatsink ——– HP ML350 Gen9 – 8SFF Smart Array P440 2GB Controller ۹۶W Smart Storage Battery G9 Power Supply 500W G9 SSD 500GB EVO CPU + RAM + HDD -------- ML350 G9 HP CPU 2650v4 ×2 RAM 128GB HARD 600GB 10k 6G ×4 -------- ML350 G10 8SFF ۲x 6130 ۸x 32GB 2666 ۶x 1.2TB 12G ۲x 500w PS ———- مناسب برای کسب‌وکارهای بزرگ، زیرساخت‌های اینترپرایزی و اپلیکیشن‌های Mission Critical تخفیف همکاری - تعداد = تماس گارانتی + تعویض، مهلت تست7روزه تحویل فوری تهران با کانفیگ درخواستی شما (با ارائه پیش فاکتور رسمی و غیره رسمی) ارسال به تمام سرتاسر کشور با کمترین هزینه (اتوبوس - تیپاکس...) مشاوره نصب و راهندازی همراه با پشتیبانی در ادارات و فروشگاه ها ارزان تر از همه جا “واردات مستقیم بدون واسطه کلیه لوازم و قطعات سرور” ۰۲۱-۹۱۳۲۱۳۳۲ داخلی ۱۰۲ خانم یاری ۰۹۱۰۹۲۱۹۱۸۵ واتساپ ۰۹۱۲۷۰۳۵۸۶۴ مدیریت

    کامپیوتر، لپ‌تاپ و سخت‌افزار تهران
  • خرید ترانکینگ

    خرید ترانکینگ

    به دلیل گسترش استفاده از شبکه های سروری در بیشتر حوزه ها از جمله: انتقال اطلاعات ، شبکه های بزرگ سروری داخلی و مراکز دیتاها باعث شده تا نیاز به تولید تجهیزات شبکه روز به روز بیشتر شود. این اهمیت سبب شده تا انواع تجهیزات برق و شبکه انواع پریز شبکه، تلفن و کادر ماژول، به طور گسترده ای تمامی حوزه ها را پوشش دهد. تنوع در محصولات و انواع تجهیزات و تعلقات داکت و ترانکینگ باعث رقابت برند های مختلف در بازار شده است. برای [خرید ترانکینگ](https://esoupita.com/product-category/%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%86%DA%A9%DB%8C%D9%86%DA%AF/%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%86%DA%A9%DB%8C%D9%86%DA%AF-%D8%B3%D9%88%D9%BE%DB%8C%D8%AA%D8%A7/) می توانید از فروشگاه جنرال کنترل اقدام به این کار نمایید که باعث می شود، بیشترین مزیت را نسبت به سایرین بدست آورید.

    کامپیوتر، لپ‌تاپ و سخت‌افزار تهران