بهترین ضد عفونی کننده مرغداری

خرید فرمالین مرغداری 37 درصد

خرید اینترنتی فرمالین 37 درصد پزشکی مخصوص صنعت دامداری و مرغداری در فروشگاه آنلاین کیمیا اکسیر کوثر امکان پذیر می باشد. جهت ثبت سفارش خرید در صورت عدم درج قیمت محصول در سایت با کارشناسان فروش مجموعه تماس حاصل فرمایید.

فروش فرمالین دامداری

با توجه به خاصیت ضد عفونی کنندگی فرمالین 37 درصد از این محلول شیمیایی در صنعت دامداری (گاوداری – مرغداری) به منظور ضد عفونی کردن محیط و تجهیزات استفاده می شود.

فرمالین مخصوص مرغداری

محلول فرمالین به دو صورت صنعتی و پزشکی توسط شرکت های تولید کننده در بازار مصرف عرضه می شود. با توجه به حساسیت بالای محیط مرغداری ها و همچینین دامداری ها حتما می بایست از فرمالین 37 درصد مرغداری مجوز دار استفاده کرد.

چرا که فرمالین صنعتی مواد اولیه و ترکیبات متفاوتی داشته و به هیچ وجه توصیه نمی شود که این نوع محلول را جایگزین فرمالین دامداری نمایید. در صورتی که شما در صنعت مرغداری فعالیت دارید، بایست حتما از فرمالین مرغداری که همان نوع پزشکی این محصول می باشد استفاده نمایید.
 

ویژگی فرمالین 37 درصد مرغداری کیمیا اکسیر کوثر

مجموعه کیمیا اکسیر سازان کوثر به بهره گیری از دانش روز دنیا و بکار گیری متخصصین با تجربه محصول فرمالین 37 درصد پزشکی مخصوص دامداری ها را با کیفیت بسیار مرغوب و مججوز رسمی از سازمان صنعت، معدن و تجارت در گالن های 20 لیتری بصورت خرد و تناژ عرضه می کند.

خرید فرمالین مجوز دار

کیمیا اکسیر سازان کوثر به عنوان اولین شرکت دارای مجوز رسمی.

 توصیه بسیار مهم متخصصین مجموعه ما با داشتن تجربه ای چندین ساله در این حوزه و مشاهدات عینی خسارات ناشی از مصرف فرمالین صنعتی به جای فرمالین گاوداری این است که برای سلامت دام و طیور و جلوگیری از بروز تلفات و خسارات سنگین، حتما فرمالین 37 درصد را از شرکت های دارای مجوز خریداری نمایید.
 

تعریف علمی فرمالین چیست؟

نام علمی فرمالین،متانال و نام اصلی آن فرمالدئید است. این ماده با فرمول شیمیایی CH2O از اکسیژن  و هیدروژن و کربن تشکیل شده است.

دارای اسامی مترادف همچون: فرمالدهید، متانال، متیلن اکسید و متیل الدهید می‌باشد و عمدتا توسط اکسیداسیون در فاز بخار متانول تولید می‌شود و از آنجا که در دمای محیط به صورت گاز وجود دارد معمولا زمانی به آن فرمالین می گویند که درون آب حل شود و یک محلول آبی 37 درصد تشکیل دهد. پس درواقع فرمالین محلول آبی فرمالدهید با غلظت 37درصد است.

مشخصات شیمیایی فرمالین 37 درصد کیمیا اکسیر کوثر

  • قدرت شگفت انگیز میکروب کشی
  • خاصیت ضدعفونی کننده بسیار قوی
  • تولید شده از مواد اولیه بسیار مرغوب و با کیفیت
  • دارای برچسب مشخصات شیمیای، فنی و اطلاعات شرکت
  • بسته بندی بسیار ایمن مناسب برای حمل های طولانی به سراسر کشور
  • طی کردن پروسه کنترل کیفیت و تایید شده توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت
  • اثرگذاری بسیار عمیق بر روی دیواره، ساختار و عملکرد باکتری ها، ویروس ها، اسپورها و قارچ ها

موارد مصرف و کاربرد فرمالین دامداری

کاربر فرمالین درصنعت پرورش دام و طیور

 جهت ضدعفونی و گند زدایی کلیه وسایل، تجهیزات، ماشین آلات، سالن های پرورش دام و طیور (قبل از جوجه ریزی)

استفاده در حوضچه های ضدعفونی ورودی دامپروری ها، مرغداری ها و ضدعفونی وسایل نقلیه

کاربرد فرمالین در صنعت پرورش ماهی

در صنعت پرورش ماهی نیز از فرمالین پزشکی در مجرای ورودی آب بصورت تدریجی بمنظور حمام دادن ماهی و ایمن سازی علیه بیماری های انگلی استفاده می شود.

کاربرد در صنعت پرورش قارچ

در حال حاضر فرمالین پزشکی یکی از بهترین گزینه های ممکن جهت گند زدایی و ضد عفونی کردن سالن های پرورش قارچ در سطح کشور می باشد.

نحوه مصرف فرمالین 37 درصد پزشکی در مرغداری ها

جهت ضدعفونی نمودن سالن های پرورش طیور قبل از جوجه ریزی پس ازتخلیه کامل کود، بقایای پر، لاشه و سایر مواد آلوده کننده از سالن ابتدا سالن را با آب گرم فشار قوی شست و شو داده می شود. سپس بوسیله دود دادن با ترکیب فرمالین و پرمنگنات پتاسیم اقدام به گندزدایی و ضدعفونی نمودن سالن نمایید.

نحوه مصرف فرمالین 37 درصد پزشکی در گاوداری ها

برای ضد عفونی کردن سطوح، تجهیزات و محیط نگهداری دام محلول ضدعفونی کننده فرمالین 37 درصد را پس از رقیق سازی در فضای مورد نظر و بر روی سطوح آلوده اسپری نمایید.

شرایط دمایی مناسب برای اثرگذاری بیشتر فرمالین دامداری

طبق تحقیقات کارشناسان صنعت دام و طیور گفته می شود که بهترین دما برای بالا بردن میزان اثرگذاری جهت ضد عفونی شدن محیط با فرمالین 14 درجه سانتی گراد می باشد. همچنین شرایط مطلوب از نظر رطوبت هوا را 70 درصد تخمین زده شده است.

با رعایت این موارد قطعا نتیجه بهتری برای شما خریدران عزیز رقم خواهد خورد.


۱۴ آبان ۱۴۰۲


محصولات مشابه
  • سگ کن کورسو - قیمت کن کورسو

    سگ کن کورسو - قیمت کن کورسو

    فروش توله و بالغ کن کورسو حرفه ای در رنگ بلو مشکی و نخودی با بهترین خط خونی و کیفیت تضمینی از مولدین وارداتی با گواهی اصالت و سلامت کتبی واکسن خورده و انگل تراپی شده تحت نظر دامپزشک بازدید حضوری همه روزه ارسال به کلیه استانها دارای مجوز رسمی از جهاد کشاورزی دو دهه تجربه در پرورش و فروش برای اطلاعات بیشتر لطفا تماس بگیرید

    دام و طیور البرز
  • جوجه بوقلمون،فروش جوجه بوقلمون،پرورش بوقلمون

    جوجه بوقلمون،فروش جوجه بوقلمون،پرورش بوقلمون

    جوجه بوقلمون،پرورش بوقلمون،فروش جوجه بوقلمون *ارایه کلیه خدمات پرورش بوقلمون *فروش جوجه یک روزه بوقلمون *فروش جوجه یک ماهه بوقلمون(واکسن خورده و نوک چین شده) *بوقلمون نژاد بیوتی *بوقلمون نژاد برنز *بوقلمون نژاد بورن بورن *بوقلمون گوشتی *بوقلمون صنعتی *کنسانتره و جیره بوقلمون *شرکت مهندسی کشاورزی پارس برزگر اذربایجان شماره نظام مهندسی کشاورزی020860195 شماره ثبت 9253 _ارومیه _خیابان حافظ 2_نرسیده به میدان شهدا 2/180_کدپستی96436_57138 _تلفکس:32253347_044(4خط) مدیریت: 09149380704 09147907288 (مهندس نیکنام)

    دام و طیور آذربایجان غربی
  • فروش لوازم دستگاه جوجه کشی

    فروش لوازم دستگاه جوجه کشی

    فروش لوازم دستگاه جوجه کشی مانند ترموستات و دماسنج-رطوبت ساز-رطوبت سنج-موتورو...

    دام و طیور آذربایجان شرقی
  • تخم نطفه دار بوقلمون  قرقاول  طاوس

    تخم نطفه دار بوقلمون قرقاول طاوس

    خرید تخم نطفه دار بوقلمون خرید تخم نطفه دار قرقاول خرید تخم نطفه دار طاوس تخم نطفه دار بوقلمون تخم نطفه دار قرقاول تخم نطفه دار طاوس تخم نطفه دار برنز امریکایی.انگلیسی- محلی - بیوتی تخم نطفه دار قرقاول سیلور - لیمویی - بلژیکی - محلی تخم نطفه دار طاوس هندی - سفید امکان بازدید از مزرعه قرارداد با مشتری دائمی شماره ثبت شرکت:4356 فروش به صورت حضوری و غیر حضوری ارسال به سراسر کشور 09198795172 09198795173 تلفن ثابت: 04432377903 04432376963

    دام و طیور لرستان