فروش سنگ لاشه دماوند

فروش سنگ لاشه سنگ ورقه ای دماوند به رنگ قهوه ای و طوسی و جگری، مستقیم از معدن دماوند بدون واسطه خرید کنید. 
فروش سنگ لاشه دماوند

آشنایی با سنگ لاشه

سنگ های طبیعی از طرق مختلف به دست می‌آیند، یکی از راه‌های دست آوردن آن‌ها انفجار معادن و خرد کردن سنگ‌های بزرگ است. سنگ‌هایی که از این طریق به دست می‌آیند، سنگ لاشه نام دارند که به نام تخت سنگ نیز شناخته می‌شوند. قطعاً با انفجاری که رخ داده است، سنگ‌هایی که به دست می‌آیند، اشکال نامنظمی دارند، آن‌ها بدون هیچ عملیاتی، به طور کاملا طبیعی و دست نخورده، به عنوان کفپوش و دیوارپوش مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما این امکان نیز وجود دارد تا سنگ‌های لاشه در کارگاه‌های سنگ‌سازی، کمی منظم‌تر شوند و قسمت‌های نوک تیز آن‌ها از بین برود.

 

این نوع سنگ لاشه که تغییراتی در آن اعمال می‌‎شود، سنگ لاشه قواره یا مالون یا بادبر نام دارد. با توجه به این فرایند، سنگ‌های لاشه قواره یا مالون نسبت به نوع ساده آن، قیمت بالاتری دارد و می‌تواند هزینه‌های شما را افزایش دهد. این نوع سنگ در دو مدل نیم‌تراش و کامل‌تراش به فروش می‌رسد. همچنین سنگ لاشه در دو شکل ورقه‌‌ای و کوهی استخراج می‌شود که از نوع کوهی با استفاده از انواع برش‌کاری در هنر مجسمه‌سازی و از نوع ورقه‌‌ای در ساختمان‌سازی استفاده می‌شود.

 

 

 

مهم‌ترین مشخصه سنگ لاشه برای کف‌سازی

کف سازی یک حیاط با سنگ لاشه مسطح به همراه چند نهال و گلدان

 

از مهم‌ترین مشخصات سنگ‌های لاشه، لایه لایه نبودن سنگ است. زمانی که در بین سنگ، شکافی دیده می‌شود، نشان‌دهنده مقاومت کم سنگ است. به دلیل بافت و استحکام بالایی که این نوع سنگ دارد، در طیف گسترده‌‌ای از فضاها به عنوان کفپوش مورد استفاده قرار می‌گیرد و از این رو یکی از گزینه‌های مقرون به صرفه، کف سازی با سنگ لاشه است. همچنین به دلیل قیمت پایینی که دارد یکی از پرکاربردترین متریال‌ها محسوب می‌شود. آن‌ها به دلیل اینکه از استحکام و استقامت بالایی برخوردار هستند، در برابر شرایط آب و هوایی مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهند. همچنین به دلیل اینکه در این نوع سنگ هیچگونه فرآوری انجام نشده است و حالت طبیعی خود را همچنان همراه دارد، می‌تواند در برابر ضربات سنگین مقاومت خوبی نشان دهد. در واقع آنچه باعث می‌شود که کیفیت سنگ لاشه، افزایش پیدا کند نوع انفجارها و نحوه استخراج سنگ است.


۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲


محصولات مشابه
  • فروش خاک روی اکسیدی پر عیار

    فروش خاک روی اکسیدی پر عیار

    فروش خاک روی اکسیدی بدون عناصر مزاحم عیار 32% به بالا تحویل مرز دوغارون در حضور نماینده خریدار در خاک ایران تسویه بعد از آنالیز و خردایش تناژ ماهانه 15/000 تن بارگیری پر جامبوبگ و پلمپ شده به نام خریدار اطفا خریدار مستقیم تماس بگیرید ، با واسطه کار نمبکنم ، وقت همو الکی نگیریم

    استخراج تهران
  • فروش ویژه با تخفیف کلوخه  سیلیس کوارتز 99

    فروش ویژه با تخفیف کلوخه سیلیس کوارتز 99

    با سلام واحد بازرگانی #مهراد_صنعت_سیناد در نظر دارد 1000 تن از محصول کلوخه سیلیس کوارتزی با عیار 99 درصد را به تخفیف ویژه و زیر قیمت بازار به فروش برساند، محصول به صورت کلوخه نا منظم میباشد و بصورت فله بارگیری و ارسال خواهد شد این محموله شامل لیست قیمت شزکتی محصول فوق در سبد محصولات معدنی تأمینی مهراد صنعت نیست و یک بار عملی و اجرا می‌گردد، حدود قیمت این محصول 15درصد زیر قیمت اعلامی این محصول و 20درصد زیر قیمت بازاری این محصول است، محموله بصورت یکجا بفروش میرسد و بصورت غیر رسمی فاکتور می‌گردد و شامل مالیات برای خریدار محترم نیست. برای دریافت انالیز قیمت نهایی و سایر اطلاعات تماس حاصل فرمایید. با تشکر از گروه محترم جویشگر.

    استخراج آذربایجان غربی
  • فروش دولومیت خام کلوخه از معدن

    فروش دولومیت خام کلوخه از معدن

    با سلام واحد بازرگانی #مهراد_صنعت_سیناد در نظر دارد 5 هزار تن دولومیت خام خود را بصورت کلوخه دارای آنالیز های مختلف بصورت کلوخه استخراج برای فروش از محل معدن برای صنعتگران عزیز ارائه نماید این محصول یک محصول بی نظیر بدون خاکه و عاری از هرگونه ناخالصی و ضایعات میباشد محل ارسال بار استان آذربایجان شرقی میباشد تعهد قرارداد تحویل ماهانه این محصول ماهانه تا 7 هزار تن می باشد بازدید معدن در روز انعقاد قرارداد بلامانع است و همکاران عزیز برای دریافت نمونه محصول می‌توانند تا 25 تا 10 تن را از معدن با قیمت مناسب دریافت کنند، امکان کلسینه کردن محصول در کوره دوار نیز وجود دارد همکارانی که دولومیت پخته شده نیاز دارند می‌توانند از شرکت ما تامین کنند برای دریافت آنالیز تصاویر محصول و معدن با ما در تماس باشید با تشکر از جویشگر عزیز.

    استخراج آذربایجان غربی
  • فروش کائولن از معدن بی واسطه

    فروش کائولن از معدن بی واسطه

    با سلام واحد بازرگانی #مهراد_صنعت_سیناد در نظر دارد با توجه به تقاضای مشتریان عزیز به میکرونیزه محصول کائولن این شرکت این محصول با کیفیت را با میکرونیزه مش 300 تحویل مشتریان عزیز نماید توجه داشته باشید این محصول از معادن شرکت میباشد به همین دلیل قیمتی کاملا مناسب بازار فروش داخلی و خارجی میباشد این محصول یه صورت کلوخه و میکرونیزه با دپوی بالای 10 هزار تن موجود می باشد و روزانه تا 200 تن قابل تحول است. خلوص این محصول از 60 درصد تا بالای 70 درصد میباشد که برای فعالیت در حوزه رفرکتوری استفاده بخش نسوز ها، کاغذ سازی، لوازم آرایشی و بهداشتی، ساخت متریال های صنعتی برقی و الکترونیکی ساخت المنت های دما بالا اجرام نسوز، بسیار با کیفیت میباشد. برای دریافت اطلاعت بیشتر آنالیز و سایر مشخصات فنی و ع همچنین قیمت محصولات ما با ما در تماس باشید با تشکر از تیم جویشگر.

    استخراج آذربایجان غربی